Trial Evo 2T 125 MY24

Beta prezentuje nowe EVO MY 2022.

Betamotor kontynuuje udoskonalanie swojej gamy Trial, wprowadzając ulepszenia tegorocznego modelu mające wpływ przede wszystkim na styl i zawieszenie motocykla.

EVO otrzymał już szereg poważnych aktualizacji silnika, ramy i zawieszenia przez cały okres jego eksploatacji. Ten motocykl nadal odnosi sukcesy w zawodach trial, gdzie stanowi idealną bazę dla spersonalizowanych ustawień zawodników tegorocznego oficjalnego zespołu Beta – Matteo Grattaroli, Benoita Bincaza, Lorenzo Gandoli, Aniola Gelaberta i Sondre Hagi. Dlatego w wersji MY 2022 Beta postanowiła skupić się na szczegółach, wychodząc naprzeciw potrzebom stale rosnącej bazy użytkowników i podkreślając charakterystyczną funkcjonalność i niezawodność swoich modeli. Doświadczenie Bety zdobyte w zawodach trial przyczynia się bezpośrednio do rozwoju jej produktów dla użytkownika końcowego, o czym świadczą wyniki uzyskane przez gamę w mistrzostwach krajowych i międzynarodowych.

Gama EVO jest jedną z najszerszych w tej klasie i nadal oferuje łącznie 6 różnych modeli stworzonych w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich motocyklistów, z których każdy ma swoją unikalną osobowość.

EVO 125 2T
Najmniejszy model z homologacją w ofercie. Lekki i zwinny, jest idealny dla młodych jeźdźców, którzy przenoszą się z niższych klas i robią swoje pierwsze wypady na poważniejsze zawody. Rower wzorcowy w swojej klasie. Silnik zapewnia wystarczającą wydajność, aby bezpiecznie pokonać każdą przeszkodę, a jednocześnie jest przyjemny i łatwy w obsłudze.


Wizualnie dokonano większych zmian w grafice motocykla, a wiele detali – takich jak kierownica – zmieniło kolor, aby uzyskać bardziej nowoczesny i agresywny wygląd.

Skrzynka filtra powietrza jest teraz czerwona. Funkcjonalnie filtr jest taki sam jak wcześniej, czyli dedykowany filtr piankowy TwinAir. Filtr jest dostępny od góry przez małą pokrywę lub po zdjęciu tylnego błotnika w kilku prostych krokach.

Również rama jest teraz pomalowana na charakterystyczny czerwony kolor Beta, aby podkreślić piękno hydroformowanej konstrukcji aluminiowej – charakterystyczną cechę EVO.

Zawieszenie zostało zaktualizowane o zmienione ustawienia widelca, aby zoptymalizować krzywą tłumienia zarówno w stanie w pełni ściśniętym, jak i w pełni rozciągniętym. Udało się to osiągnąć poprzez modyfikację zarówno mechanicznych ustawień zawieszenia, jak i objętości oleju zawartego w kartridżach – przy różnych ilościach stosowanych po prawej i lewej stronie widelca. Oznacza to, że EVO jest wyposażony w asymetryczny widelec, w którym kartridże po lewej i prawej stronie różnią się zarówno funkcjonalnie, jak i objętością wewnętrzną. Lewa strona ma regulowaną długość sprężyny, by móc ustawiać wysokość jazdy, podczas gdy funkcje hydrauliczne widelca można regulować na prawej ladze, tak by dostosowywać zachowanie tłumienia i reakcję przedniego zawieszenia. Dzięki zastosowaniu różnych objętości oleju, skalibrowanych specjalnie dla lewej i prawej strony, poprawiono zarówno progresywność widelca, jak i precyzję przekazywania odczuć z jazdy.

Zachowano natomiast funkcje przełącznika wyboru mapy. EVO oferuje wybór dwóch różnych map silnika wybieranych przez kierowcę za pomocą przycisku praktycznie umieszczonego na pokrywie zbiornika. To umiejscowienie sprawia, że przycisk jest łatwo dostępny, a jednocześnie zapewnia ochronę przed uderzeniami i niezamierzonym użyciem, a wskaźnik LED pozwala kierowcy natychmiast zidentyfikować, która mapa jest aktualnie używana.

Cena detaliczna brutto: 35 113 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMAALUMINIUM
ROZSTAW OSI1305 MM
DŁUGOŚĆ1990 MM
SZEROKOŚĆ850 MM
WYSOKOŚĆ1115 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA660 MM
PRZEŚWIT310 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK348 MM
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA2,8 L
REZERWA0,5 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA0,6L
PRZEDNIE ZAWIESZENIEHYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM
TYLNE ZAWIESZENIEAMORTYZATOR HYDRAULICZNY
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO62 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO165 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO180 MM
PRZEDNI HAMULECTARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULECTARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21X1,6 – 32 SZPRYCHY
TYLNA FELGA18X2,15 – 32 SZPRYCHY
PRZEDNIA OPONA2,75 – 21
TYLNA OPONA4.00 R 18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA54 MM
SKOK54,5 MM
POJEMNOŚĆ124,8CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA15.9:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY 12V-110W
ŚWIECANGK GR7CI8
SMAROWANIEMIESZANKA 1,5 % (SYNTETYCZNY OLEJ)
GAŹNIKKEIHIN PWK 28MM
WYPRZEDZENIE ZAPŁONUZMIENNE
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.20/71
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/30 (550CC)
SPALANIE2,6 L/100KM
EMISJA SPALIN60 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl