Trial Evo 2T 125 MY22
Beta prezentuje nowe EVO MY 2022.
Betamotor kontynuuje udoskonalanie swojej gamy Trial, wprowadzając ulepszenia tegorocznego modelu mające wpływ przede wszystkim na styl i zawieszenie motocykla.
EVO otrzymał już szereg poważnych aktualizacji silnika, ramy i zawieszenia przez cały okres jego eksploatacji. Ten motocykl nadal odnosi sukcesy w zawodach trial, gdzie stanowi idealną bazę dla spersonalizowanych ustawień zawodników tegorocznego oficjalnego zespołu Beta – Matteo Grattaroli, Benoita Bincaza, Lorenzo Gandoli, Aniola Gelaberta i Sondre Hagi. Dlatego w wersji MY 2022 Beta postanowiła skupić się na szczegółach, wychodząc naprzeciw potrzebom stale rosnącej bazy użytkowników i podkreślając charakterystyczną funkcjonalność i niezawodność swoich modeli. Doświadczenie Bety zdobyte w zawodach trial przyczynia się bezpośrednio do rozwoju jej produktów dla użytkownika końcowego, o czym świadczą wyniki uzyskane przez gamę w mistrzostwach krajowych i międzynarodowych.
Gama EVO jest jedną z najszerszych w tej klasie i nadal oferuje łącznie 6 różnych modeli stworzonych w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich motocyklistów, z których każdy ma swoją unikalną osobowość.
EVO 125 2T
Najmniejszy model z homologacją w ofercie. Lekki i zwinny, jest idealny dla młodych jeźdźców, którzy przenoszą się z niższych klas i robią swoje pierwsze wypady na poważniejsze zawody. Rower wzorcowy w swojej klasie. Silnik zapewnia wystarczającą wydajność, aby bezpiecznie pokonać każdą przeszkodę, a jednocześnie jest przyjemny i łatwy w obsłudze.
Wizualnie dokonano większych zmian w grafice motocykla, a wiele detali – takich jak kierownica – zmieniło kolor, aby uzyskać bardziej nowoczesny i agresywny wygląd.
Skrzynka filtra powietrza jest teraz czerwona. Funkcjonalnie filtr jest taki sam jak wcześniej, czyli dedykowany filtr piankowy TwinAir. Filtr jest dostępny od góry przez małą pokrywę lub po zdjęciu tylnego błotnika w kilku prostych krokach.
Również rama jest teraz pomalowana na charakterystyczny czerwony kolor Beta, aby podkreślić piękno hydroformowanej konstrukcji aluminiowej – charakterystyczną cechę EVO.
Zawieszenie zostało zaktualizowane o zmienione ustawienia widelca, aby zoptymalizować krzywą tłumienia zarówno w stanie w pełni ściśniętym, jak i w pełni rozciągniętym. Udało się to osiągnąć poprzez modyfikację zarówno mechanicznych ustawień zawieszenia, jak i objętości oleju zawartego w kartridżach – przy różnych ilościach stosowanych po prawej i lewej stronie widelca. Oznacza to, że EVO jest wyposażony w asymetryczny widelec, w którym kartridże po lewej i prawej stronie różnią się zarówno funkcjonalnie, jak i objętością wewnętrzną. Lewa strona ma regulowaną długość sprężyny, by móc ustawiać wysokość jazdy, podczas gdy funkcje hydrauliczne widelca można regulować na prawej ladze, tak by dostosowywać zachowanie tłumienia i reakcję przedniego zawieszenia. Dzięki zastosowaniu różnych objętości oleju, skalibrowanych specjalnie dla lewej i prawej strony, poprawiono zarówno progresywność widelca, jak i precyzję przekazywania odczuć z jazdy.
Zachowano natomiast funkcje przełącznika wyboru mapy. EVO oferuje wybór dwóch różnych map silnika wybieranych przez kierowcę za pomocą przycisku praktycznie umieszczonego na pokrywie zbiornika. To umiejscowienie sprawia, że przycisk jest łatwo dostępny, a jednocześnie zapewnia ochronę przed uderzeniami i niezamierzonym użyciem, a wskaźnik LED pozwala kierowcy natychmiast zidentyfikować, która mapa jest aktualnie używana.

Cena detaliczna brutto: 36 764 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | ALUMINIUM |
ROZSTAW OSI | 1305 MM |
DŁUGOŚĆ | 1990 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1115 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 MM |
PRZEŚWIT | 310 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR HYDRAULICZNY |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 54 MM |
SKOK | 54,5 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,8CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 15.9:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V-110W |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE | MIESZANKA |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 28MM |
WYPRZEDZENIE ZAPŁONU | ZMIENNE |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/30 (550CC) |
SPALANIE | 2,6 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 60 G/KM CO2 |