Evo Factory 2T 300 MY23

Modele EVO Factory 2023 są już dostępne! Te premiowe modele są produkowane z najwyższej jakości komponentów w fabryce Beta we Włoszech i reprezentują kolejny poziom ewolucji trialu. Modele EVO Factory dzielą tę samą platformę bazową co standardowe modele EVO, ale dodatkowo otrzymują szereg aktualizacji zarówno po stronie ramy, jak i silnika, co sprawia, że są one modelem konkurencyjnym jak żaden inny i sprawiają, że motocykle trialowe EVO Factory są gotowe do rywalizacji. Modele EVO Factory są produkowane w ograniczonych ilościach, co zapewnia ekskluzywność oraz wydajność. Główne cechy modeli 2023 to:

SILNIK
Silniki wyposażone w modele Factory posiadają następujące ulepszenia i funkcje w porównaniu do wersji standardowych:

Dwusuwowe:

  • Zaktualizowany cylinder i głowica: Podobnie jak w standardowych modelach EVO 2023, wszystkie modele EVO Factory 2-Stroke o pojemności 2-suwowej, z wyjątkiem 125 i 200, otrzymają nowy wał korbowy i korbowód (1,5 mm mniej, w stosunku do 116 w porównaniu do 114,5 mm). Średnica cylindra i skok pozostają niezmienione. Cylinder i jego komora spalania zostały zmodyfikowane w celu zwiększenia współczynnika sprężania. Wprowadzono nowe kartery, o różnych objętościach wewnętrznych, zaprojektowane do współpracy z nowym wałem korbowym, cylindrem i głowicą cylindra, które wszystkie zapewniają więcej mocy w porównaniu do standardowych modeli EVO.
  • Karter korbowy z magnezu z czarnym wykończeniem: o efektownym wyglądzie, zapewniający redukcję wagi o 1 kilogram, co poprawia zwinność motocykla.
  • Profilowane tarcze sprzęgła: Specjalne stalowe płyty, posiadające dodaną krawędź, która zmniejsza wyginanie się płyty sprzęgła, jednocześnie zapewniając lepszą wydajność w ekstremalnych warunkach.
  • Czarnoanodowana wtyczka oleju silnikowego
  • Mapowanie silnika: Zmodyfikowane w celu dopasowania do nowych komponentów silnika, z krzywą zapłonu zapewniającą płynną, a jednocześnie potężną, dostawę mocy w razie potrzeby.
  • Wydech: Model EVO Factory 2023 otrzymuje ulepszenie w porównaniu do modelu z poprzedniego roku dzięki dodatkowi tytanowego kolektora z osłoną cieplną. Ten nowy tytanowy kolektor zwiększa wydajność w porównaniu do wersji standardowej, jednocześnie zmniejszając ogólną wagę motocykla (strefa łączenia cylindra stożkowego tylko w modelu 125 cc). Osłona cieplna, po raz pierwszy wprowadzona w modelach EVO 2023, również jest wprowadzana w modelach Factory, aby pomóc w ochronie nogi jeźdźca przed ciepłem oraz chroni wydech.

Czterosuwowe:

  • Mapowanie silnika: Jednostka sterująca elektroniczna (ECU) otrzymuje wyższą ocenę mocy, co przekłada się na poprawioną iskrę i spalanie w całym zakresie mocy.
  • Wydech: Specjalny tłumik tytanowy jest montowany, zapewniając wzrost mocy ogólnej w porównaniu do modelu standardowego, jednocześnie oferując pół kilograma redukcji wagi.

RAMA I ZAWIESZENIE
Pod względem ramy i konstrukcji, nowy EVO Factory 2023 różni się od wersji standardowej następująco:

  • Nowe złote przednie widelce: Model EVO Factory 2023 jest wyposażony w nowe złote rury widełek przednich, które zapewniają modelowi zarówno korzyści estetyczne, jak i funkcjonalne. Nowe ustawienia zaworów wewnętrznych zapewniają lepszy przepływ oleju, co w połączeniu z nowym systemem tłumienia wewnętrznego, który zmniejsza szorstkość podczas lądowania na dużych przeszkodach. Ten nowy system tłumienia również utrzymuje widelec wyżej w swoim skoku podczas opadania, zapewniając jeźdźcowi lepszą kontrolę, większe wsparcie i większą pojemność tłumienia podczas lądowania z dużych wysokości.
  • Tyłowy amortyzator: Zawór tłumienia został również odnowiony, aby zapewnić idealne zrównoważenie z przednim widelcem.
  • Progresywny układ tylnego zawieszenia: konfiguracja łącznika zawieszenia tylnego jest bardziej progresywna, aby zapewnić większą przyczepność i zapewnić jeźdźcowi wyższe wrażenia, ułatwić wznoszenie i pomóc w pokonywaniu dużych przeszkód.
  • Podwójne obejmy kierownicy: Obrabiane z aluminium wyciskanego z czarnym wykończeniem anodowanym, zapewniające większą sztywność i niewielką redukcję wagi. Posiadają również regulowane wzdłużnie uchwyty kierownicy, aby jeździec o dowolnym wzroście mógł dostosować ustawienie motocykla do swoich preferencji.
  • Bezpiecznik zabierakowy: Dla niekompromisowego bezpieczeństwa podczas jazdy na motocyklu.
  • Regulacja łańcucha, wtyczki końcówek kierownicy i stopki z czarnym wykończeniem anodowanym: stopki są wytrzymałymi, lekkimi elementami, z stalowymi pinezkami antypoślizgowymi zapewniającymi maksymalną przyczepność.
  • Czerwone węże chłodzące z silikonu: oferują poprawę wydajności chłodzenia, jednocześnie nadając motocyklowi wygląd wyścigowego.
  • Tarcze hamulcowe wyścigowe Galfer: te tarcze oferują maksymalną moc hamowania, jednocześnie będąc niezwykle lekkie. Przyczynia się to do zmniejszenia masy niesprężystej i maksymalizuje sterowność motocykla.
  • Zbiorniki głównych cylindrów hamulcowych BrakTec
  • Tylny zacisk hamulca z systemem antywibracyjnym dla klocków: Redukuje pisk hamulca.
  • Czarne koła Morad
  • Opony Michelin X-light: dla niezrównanego chwytu w każdej sytuacji.
  • Nowe grafiki: Model EVO Factory 2023 ma styl, który potwierdza jego wydajność. Motocykl pozostaje wierny oficjalnym barwom zespołu, które jednoznacznie identyfikują motocykle jako modele Beta Factory.

Następujące elementy, które zostały wprowadzone w standardowych modelach EVO 2023, są również zawarte w modelach EVO Factory 2023:

  • Kratka chłodnicy: całkowicie przeprojektowany komponent wprowadzony w modelu EVO 2023 jest również montowany w modelu Factory. Oprócz optymalizacji przepływu powietrza kierowanego do chłodnicy, nowa kratka chłodnicy posiada większą powierzchnię ochronną w obszarze korka i obudowy chłodnicy, co zapobiega uszkodzeniom tych elementów podczas kontaktu z gałęziami, kamieniami lub w przypadku upadku.
  • Customizowane uchwyty Domino Beta: zapewniają komfort i chwyt, dzięki czemu jeździec nigdy nie traci kontaktu z kierownicą.
  • Pokrywa zbiornika: z nowym projektem wprowadzonym w standardowym modelu EVO 2023, pasuje ciaśniej do ramy i pozwala na pokrycie wszystkich przewodów, zapewniając czystszy wygląd. Jest wbudowany przełącznik MAP.

Cena detaliczna brutto: 40 234 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTOP HYDROFORMOWANY
ROZSTAW OSI1305 mm
DŁUGOŚĆ 1990 mm
SZEROKOŚĆ850 mm
WYSOKOŚĆ1115 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 660 mm
PRZEŚWIT310 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 348 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 2.8 l
REZERWA0,5 l
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA600 cc
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI ø38  Z REGULACJĄ KOMPRESJI I ODBICIA
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR ZE ZBIORNIKIEM KOAKSJLANYM ORAZ REGULATOREM KOMPRESJI I ODBICIA
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO62 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO165 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 180 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø185 mm 4 TŁOKI
TYLNY HAMULEC TARCZA ø160 mm 2 TŁOKI
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6
TYLNA FELGA 18 x 2,15
PRZEDNIA OPONA2,75 – 21 Michelin X-Light
TYLNA OPONA4.00 R 18  Michelin X-Light
SILNIKBETA
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, NAPEŁNIANIE W KARTERZE, LAMELOWE
ŚREDNICA79,0 mm
SKOK60,5 mm
POJEMNOŚĆ296,5cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA10,5:1
KARTERMAGNEZ
KOLEKTOR WYDECHOWYTitanium
ZAPŁONELEKTRONICZNY Hidria 12V – 110W
ŚWIECANGK GR7CI8
SMAROWANIEMIESZANKA 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)
ZASILANIE PALIWEMGAŹNIK
GAŹNIKKeihin PWK ø 28mm
WYPRZEDZENIE ZAPŁONUZMIENNE
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE Z GUMOWYM SYSTEMEM TŁUMIENIA OBCIĄŻEŃ
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ. 22/69
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZEŁOŻENIE WTÓRNEŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/30 (550cc)
SPALANIE L/100km2,8
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]66

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl