Enduro XTRAINER 250 MY 2023
Beta wprowadza na rynek Xtrainer MY2023!
Po wczesnym sukcesie modelu, Beta teraz całkowicie aktualizuje Xtrainera zarówno w kształcie jak i funkcjonalności, dalej rozszerzając pole zastosowania najbardziej wszechstronnego motocykla „Made in Rignano sull’Arno”.
Xtrainer to motocykl, który oferuje po prostu unikalny pakiet funkcji technicznych, wydajności, ergonomii i designu. Zmiana stylizacji modelu 2023 została wzbogacona o dawkę elegancji i wdzięku, dzięki czemu powstał motocykl, który nie jest zwyczajny: w rzeczywistości jest NIEZWYKŁY.
Dzięki wyjątkowym cechom, takim jak płynne dostarczanie mocy, które zapewnia doskonałe właściwości jezdne, nowy Xtrainer doskonale odpowiada na potrzeby wszystkich motocyklistów, którzy poszukują wydajnego motocykla, który jest przede wszystkim łatwy i użyteczny, pozwalając motocykliście z łatwością poradzić sobie w każdej sytuacji. Zainspirowany światem jazdy trialowej, Xtrainer potrafi z łatwością dostosować się do różnych warunków jazdy. Niezależnie od tego, czy jesteś amatorem szukającym swojego pierwszego motocykla, doświadczonym zawodnikiem enduro poszukującym mniej męczącego i wymagającego motocykla, czy też ekspertem, który chce mieć towarzysza do ekstremalnego enduro, Xtrainer jest idealnym rozwiązaniem. Użyteczność motocykla w każdej sytuacji pozwala jeźdźcowi skupić się wyłącznie na jeździe i cieszyć się światem off-roadu w sposób, w jaki został stworzony.
Dzięki niższej wysokości siedzenia w porównaniu z pełnowymiarowym motocyklem Enduro, wąskiej części środkowej, wysokiej jakości zawieszenia i pakiecie hamulców zaprojektowanemu z myślą o łatwej obsłudze, Xtrainer wywoła uśmiech na twarzy każdego jeźdźca. Moment obrotowy zapewniany przez dwusuwowe silniki 250 lub 300 daje więcej pewności jeźdźcom o każdym poziomie umiejętności, a wyjątkowe osiągi sprawdzają się na ciasnych i technicznych szlakach.
Przepis składający się z prostych składników, które są umiejętnie mieszane, aby uzyskać zadziwiający wynik. Elementy tego doskonałego przepisu można podsumować w następujący sposób:
– Mniejsza waga: zaledwie 99 kg, dla motocykla, który jest niezwykle zwinny i intuicyjny, nawet dla nowicjuszy;
– Wysokość siedziska: obniżona o 20 mm w porównaniu z gamą RR, zapewnia większą pewność i bezpieczeństwo w technicznych warunkach jazdy;
– Hamulce: Nissin, z tarczami o wymiarach 260mm z przodu i 240mm z tyłu;
– Widelec i amortyzator: R16V z 43mm rurami widelca z przodu i progresywnym zawieszeniem z tyłu. Zawieszenie może być regulowane w zależności od warunków jazdy, w tym regulowane napięcie wstępne sprężyny i odbicie dla widelca, podczas gdy amortyzator jest regulowany pod względem napięcia wstępnego sprężyny, kompresji i odbicia;
– Dostarczanie mocy: łagodne i liniowe, dla większej łatwości jazdy;
– Beta Progressive Valve: zawór wydechowy Beta Progressive może być zewnętrznie regulowany przez jeźdźca, aby dostosować ogólną dostawę mocy silnika;
– Przełącznik map z przyciskiem na kierownicy: dwie pozycje umożliwiające dostosowanie oddawania mocy silnika do rodzaju warunków (mokre lub suche);
– Dozownik oleju: umieszczony pod siedzeniem (otwierany łatwo za pomocą przycisku), eliminuje konieczność stosowania mieszanki paliwowo-olejowej;
– Miękkie opony: ich miękka mieszanka i agresywna konstrukcja zapewniają przyczepność w większości warunków. W połączeniu ze sztywniejszą ścianką boczną, opony te zapewniają dodatkową łatwość jazdy po najtrudniejszym terenie;
– Wentylator: mimo, że chłodzony cieczą dwusuwowy silnik oferuje dobre chłodzenie, w Xtrainerze jako standardowe wyposażenie zamontowano wentylator, aby silnik zawsze utrzymywał idealną temperaturę pracy, nawet na wolniejszych trasach;
– Elektryczny rozrusznik: precyzyjny i niezawodny, niezbędny podczas ponownego uruchamiania motocykla w trudnych sytuacjach;
– Silnik i sprzęgło: wywodzące się z modelu RR, dostarczanie mocy zostało zaprojektowane tak, aby pasowało do charakterystyki Xtrainer. Sprzęgło membranowe posiada trzy ustawienia umożliwiające regulację siły nacisku dźwigni i progresywności.
Inne cechy znajdujące się wyłącznie w Nowym Xtrainer My2023:
– Tylna rama pomocnicza: nowa tylna rama pomocnicza jest teraz podobna w konstrukcji do modelu RR i oferuje zaktualizowane panele boczne, które utrzymują motocykl w wąskim zakresie, jednocześnie poprawiając wygląd;
– Układ dolotowy: przeprojektowana tylna subrama pozwoliła na zastosowanie nowego airboxa, która pozwala na zwiększenie przepływu powietrza do silnika w celu poprawy ogólnej reakcji przepustnicy. Prace nad airboxem miały wpływ na dostawę, zwiększając wydajność silnika przy niskich obrotach (moment obrotowy), jednocześnie zmniejszając hałas wlotowy, co podnosi poziom komfortu jazdy;
– Akumulator: akumulator jest teraz litowy, lżejszy i bardziej wydajny niż jego poprzednik;
– Zbiornik paliwa: wielkość zbiornika paliwa została zwiększona do 8,8 litra bez poświęcania szerokości motocykla. Teraz w półprzezroczystym kolorze, dzięki czemu można łatwo kontrolować poziom paliwa;
– Plastiki: wraz z nowym zbiornikiem paliwa nowe osłony chłodnic znajdują również miejsce, które doskonale się z nim integrują. Innowacyjny, prosty, nowoczesny i wyrafinowany wygląd Xtrainer’a, podczas gdy pokazuje projekt ramy, oferuje jeźdźcowi charakterystyczny wygląd, jak żaden inny model Enduro na rynku;
– Grafika: wygląd motocykla został wzbogacony o nowe grafiki, które są podobne do tych na modelach RR zapewniając charakterystyczną czerwień Beta w jej dominującym wydaniu.
Prezentacja XTRAINERA MY23: https://www.youtube.com/watch?v=wWo3gyGutl0
Cena detaliczna brutto: 39 788 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1467 MM |
DŁUGOŚĆ | 2157 MM |
SZEROKOŚĆ | 802 MM |
WYSOKOŚĆ | 1245 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 910 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 390 MM |
WAGA NA SUCHO | 99 KG (PRZÓD 48,0 KG; TYŁ 51,0 KG) |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 8,8 L |
REZERWA POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU | 1,3 L 650 ML |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 110 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 270MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 – 36 szprych |
TYLNA FELGA | 18 X 1,85 – 36 szprych |
PRZEDNIA OPONA | 80/100 – 21 |
TYLNA OPONA | 140/80 – 18 |
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA |
66,4 MM |
SKOK |
72 MM |
POJEMNOŚĆ |
249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
13,5:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY |
BETA POWER VALVE |
ROZRUSZNIK |
NOŻNY |
ZAPŁON |
AC KOKUSAN CYFROWY CDI |
ŚWIECA |
NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE |
AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU |
GAŹNIK |
KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/40 |
SPALANIE |
2,8 L/100KM |
EMISJA SPALIN |
64 G/KM CO2 |