Enduro RR 4T 430 Racing MY 2024

Czy można poprawić właściwości jezdne i osiągi motocykla Mistrza Świata?
Nie jest to łatwe, gdy chodzi o motocykle Steve’a Holcombe’a lub Brada Freemana, ale technicy Betamotor lubią najbardziej wymagające sytuacje i tutaj, bezpośrednio z działu wyścigów, w modelach Racing 2024 pojawiają się dwie nowe funkcje, które podwajają właściwości jezdne, moc i. ..zabawa ! 
W rzeczywistości nowy silnik z podwójną świecą zapłonową pojawia się we flagowym modelu konkurencyjnej Bety, RR Racing 300 2T, a nowe podwozie jest również dostępne w całej gamie RR Racing. Ale nie tylko to, ponieważ 125 2T otrzymuje również całkowicie zmieniony silnik. Obraz uzupełnia nowa grafika i wysokiej klasy komponenty, gotowe do wyścigów.

RR Racing reprezentuje gotową do wyścigów wersję modeli Enduro RR i dlatego wyróżnia się na tle ostatniej serii: modyfikacji silnika, zawieszenia, podwozia i wyposażenia, dzięki czemu idealnie nadają się do dawania z siebie wszystkiego w wyścigu. W roku modelowym 2024 innowacje z pewnością mają duży wpływ i są zgodne z filozofią konstrukcji tych modeli, oferując każdemu możliwość wykorzystania maksymalnej dostępnej wydajności przy minimalnym wysiłku, aby zawsze dać z siebie wszystko.

Silnik – RR Racing 2T 300

Silnik motocykla wielokrotnego mistrza świata z Bradem Freemanem jest znany na scenie Offroad ze swojego momentu obrotowego i liniowości dostarczania, charakteryzujących się łagodną pozazdroszczenia progresją, co skutkuje niezwykle dużą mocą szczytową.
Wraz z wprowadzeniem nowej głowicy cylindrów z podwójną świecą zapłonową te właściwości uległy dalszej poprawie: przekazywanie mocy wydaje się jeszcze bardziej liniowe i pomimo zwiększenia mocy maksymalnej, właściwości jezdne pojazdu są znacznie lepsze. Wynik ten został osiągnięty dzięki dwóm świecom, które niosą ze sobą liczne korzyści:

  • określają lepszy rozkład punktów zapłonu paliwa w komorze cylindra, co w konsekwencji prowadzi do zmniejszenia strat paliwa, czyniąc system bardziej wydajnym i osiągając znacznie niższy poziom pozostałości dzięki większej stabilności gaźnika, przy wszystkich prędkościach obrotowych. Przekłada się to na większą płynność ;
  • zakres zastosowań silnika został dodatkowo rozszerzony, ponieważ dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i większa moc;
  • obie świece zapłonowe są zarządzane przez całkowicie oddzielny układ elektryczny. Przekłada się to na to, że w przypadku przepalenia się jednej ze świec, silnik nadal jest w stanie, nawet jeśli nie w najbardziej efektywny sposób, pozwalając zawsze dokończyć wyścig lub jazdę w terenie.

Podwozie
Jeśli chodzi o podwozie, potwierdzono zastosowanie amortyzatorów Kayaba, a główną innowacją jest nowa rama:

  • Podwozie : wszystkie nowe RR Racing My 2024, z wyjątkiem 125/200 2T, są zbudowane na zupełnie nowym podwoziu. Rury główki ramy mają teraz większy niż dotychczas przekrój (1 cm), wprowadzony w celu zapewnienia większej sztywności pojazdu, zwiększając jego odporność na skręcanie i zginanie boczne. Jeśli chodzi o jazdę, przekłada się to na większą precyzję przy wchodzeniu i pokonywaniu zakrętów, gdzie mniejsza liczba wygięć pozwala na zwiększenie kierunkowości motocykla, co skutkuje bardziej szczerą i bezpośrednią reakcją.
    Ta główna modyfikacja, z sukcesem wprowadzona już do wyścigu przez oficjalny zespół, niesie ze sobą całą serię adaptacji wsporników, mocowań silnika itp., wprowadzonych w celu dostosowania się do nowych właściwości podwozia. Oprócz tego, co już zostało zgłoszone, należy zauważyć, że zmodyfikowano również mocowanie podnóżka i mocowanie pompy hamulcowej tylnego hamulca. W szczególności mocowania platform zostały węższe niż w przeszłości w dolnej części, aby ograniczyć możliwość wbijania się pegów w ziemię podczas jazdy przez głębokie koleiny. Złącze pompy hamulcowej zostało zmienione, aby dostosować się do nowej pompy hamulcowej Nissin.
  • Główny cylinder hamulcowy Nissin:  nowa rama jest teraz w stanie pomieścić nowy, bardziej wydajny układ hamulcowy Nissin. Komponent stanowi ewolucję poprzedniego modelu i oprócz konstrukcji zewnętrznej wyróżnia się większą siłą hamowania w połączeniu z ulepszoną modulacją. (gama RR Racing 250/300 2T i 4T).

Biorąc pod uwagę pakiet nowych funkcji wprowadzonych w RR Racing My 2024, obraz uzupełnia wyposażenie na wysokim poziomie i precyzyjne funkcje, które odróżniają te modele od RR.

Kontrola trakcji – seria 4T
Kontrola trakcji, którą można wyłączyć w dowolnym momencie, jest obecnie podstawową cechą silników o większej pojemności skokowej i dlatego można ją znaleźć również w roku modelowym 2024. Sterowanie odbywa się za pomocą zwykłego przycisku umieszczonego pomiędzy główką kierowniczą a zbiornikiem paliwa. Urządzenie sterujące, obsługujące jednocześnie kontrolę TC i mapę silnika, zawiera dwa przyciski i dwa oddzielne wskaźniki LED dla obu systemów.

Zawieszenia

  • Amortyzatowy Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm : Obecność anodowanych części wewnętrznych i obróbka materiałów zapewniają, że tarcie ślizgowe jest zredukowane do minimum, podczas gdy zwykłe regulacje kompresji i odbicia pozwalają zawsze znaleźć optymalne dostosowanie ustawienia . Kalibracja została odpowiednio sprawdzona przez techników Betamotor, aby upewnić się, że komponent może teraz najlepiej współpracować z charakterystyką nowego podwozia.
  • Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB można uznać za punkt odniesienia w kontekście zawodów ze względu na jego zdolność do pochłaniania nierównego terenu, poziom przyczepności przenoszonej na pojazd i stałą wydajność nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu, a także można go w pełni dostosować do indywidualnych potrzeb ustawienie hydrauliczne, wpływające na zewnętrzną regulację kompresji (zarówno przy dużych, jak i niskich prędkościach) oraz odbicia.

Komponenty wyścigowe – cała gama

  • Oś przedniego koła z szybkozamykaczem : natychmiast rozpoznawalna po anodowanym na czerwono szybkozamykaczu, jest niezbędna, aby zaoszczędzić cenne sekundy w wyścigu, gdy konieczna jest wymiana opony.
  • Wzmocnione osłony chłodnic: nowe osłony, zaprojektowane i wyprodukowane wewnętrznie przez Betamotor, charakteryzują się formą z dwuskładnikowego materiału, w kolorze czerwonym i niebieskim, które oprócz tego, że nadają motocyklowi wyścigowy wygląd, są szczególnie odporne w najbardziej intensywnych warunkach terenowych.
  • Podnóżki Ergal : aby zawsze mieć maksymalną kontrolę i nigdy nie tracić kontaktu z motocyklem, w RR Racing zastosowano czarne podnóżki Ergal Racing ze stalowymi sworzniami, charakteryzujące się dużą powierzchnią podparcia.
  • Korona z anodyzowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami firmy ZF SPROCKETS: wysoki poziom wydajności, lekkość i wytrzymałość, idealne połączenie, które powinien mieć każdy komponent wyścigowy.
  • Dedykowana kanapa wyścigowa w kolorze czerwono-niebieskim: z powłoką antypoślizgową i kieszenią na dokumenty, zapewniające maksymalną przyczepność, wygodę i funkcjonalność.
  • Anodowana na czarno dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca tylnego.
  • Korek wlewu oleju w skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i korek filtra oleju z anodyzowanego na czerwono aluminium.
  • Napinacze łańcucha ergal czerwone.
  • Nowa grafika wyścigowa oraz czerwono-niebieskie naklejki na obręczach.

Cena detaliczna brutto: 56 298 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1490 MM

DŁUGOŚĆ

2180 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

940 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

413 MM

WAGA NA SUCHO

108,5 KG (PRZÓD 53,2 KG; TYŁ 55,3 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,0 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,4 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM  Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 szprych

TYLNA FELGA

18 X 2,15 – 36 szprych

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 95 MM
SKOK 60,8 MM
POJEMNOŚĆ 430,9 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12,33:1
ZAWÓRY WYDECHOE DOHC 4 ZAWOROWY WYDECH STAL SSĄCE TYTAN
ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
SYSTEM PALIWOWY

PODWÓJNY ELKTRONICZNY WTRYSK PALIWA

ŚWIECA NGK LKAR 8A-9
SMAROWANIE 2 POMPY OLEJU
PRZEPUSTNICA Ø 42 MM SYNERJECT
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.31/72
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 10W/50 0,8 L + SAE 10W/40 0,8 L
SPALANIE 3,887 L/100KM
EMISJA SPALIN 94 G/KM CO2
ACG KOKUSAN

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl