Enduro RR 2T 300 MY 2023
Stworzony dla tych którzy cenią sobie duży silnik z potężnym momentem obrotowy przy dowolnej prędkości. Najczęściej wybierany motocykl do Hard Enduro i nie tylko.
Cena detaliczna brutto: 48 647 zł
Cena ma charakter informacyjny
|
RAMA |
STAL MOLIBDENOWA |
|
ROZSTAW OSI |
1482 MM |
|
DŁUGOŚĆ |
2172 MM |
|
SZEROKOŚĆ |
815 MM |
|
WYSOKOŚĆ |
1270 MM |
|
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA |
930 MM |
|
PRZEŚWIT |
320 MM |
|
WYSOKOŚĆ STOPEK |
407 MM |
|
WAGA NA SUCHO |
103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG; TYŁ 52,7 KG) |
|
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA |
9,5 L |
|
REZERWA |
2,3 L |
|
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA |
1,3 L |
|
PRZEDNIE ZAWIESZENIE |
HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
|
TYLNE ZAWIESZENIE |
AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
|
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO |
135 MM |
|
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO |
295 MM |
|
SKOK KOŁA TYLNEGO |
290 MM |
|
PRZEDNI HAMULEC |
TARCZA Ø260 MM Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
|
TYLNY HAMULEC |
TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
|
PRZEDNIA FELGA |
21 X 1,6 – 36 OTWORÓW |
|
TYLNA FELGA |
18 X 2,15 – 36 OTWORÓW |
|
PRZEDNIA OPONA |
90/90 – 21 |
|
TYLNA OPONA |
140/80 – 18 |
|
TYP SILNIKA |
JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
|
ŚREDNICA |
73 MM |
|
SKOK |
69,9 MM |
|
POJEMNOŚĆ |
292,6 CC |
|
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
11,63:1 |
|
ZAWÓR WYDECHOWY |
BPV – BETA POWER VALVE |
|
ROZRUSZNIK |
ELEKTRYCZNY |
|
ZAPŁON |
AC KOKUSAN CYFROWY CDI |
|
ŚWIECA |
NGK BR7ES |
|
SMAROWANIE |
AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU |
|
GAŹNIK |
KEIHIN PWK 36 |
|
SPRZĘGŁO |
ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
|
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE |
Z.27/72 |
|
SKRZYNIA BIEGÓW |
6-CIO BIEGOWA |
|
PRZENIESIENIE NAPĘDU |
ŁAŃCUCH |
|
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 10W/40 |
|
SPALANIE |
2,726 L/100KM |
|
EMISJA SPALIN |
62 G/KM CO2 |






