Enduro RR 2T 200 MY 2023

Konfiguracja podwozia i silnika wywodzi się od jego mniejszej siostry RR125. Zapewnia niską wagę oraz doskonałą poręczność ze zdecydowanie większym momentem obrotowym i mocą. Dwuseta dysponująca dozownikiem oleju oraz rozrusznikiem elektrycznym to idealny wybór dla entuzjastów Enduro.
 
Nowości:
• Zawieszenie: Beta nigdy nie przestaje udoskonalać ramy i zawieszenia swoich motocykli. W poszukiwaniu jeszcze wyraźniejszych i czystszych informacji zwrotnych od motocyklisty. Inżynierowie Betamotor zmienili wewnętrzne elementy przedniego zawieszenia ZF, podobnie jak w poprzedniej generacji. Zmodyfikowano geometrię kanałów olejowych wokół tłoka w celu wyeliminowania całkowicie efektu dławienia. Zapewnia nieskazitelnie płynne działanie amortyzatora w całym zakresie. Dzięki stworzeniu swobodnie płynących kanałów powrotnych oleju dla lepszej pracy zawieszenia, jako eliminacja wszelkich przeszkód konstrukcyjnych w przepływie oleju. Nawet najmniejsza zmiana w ustawieniu daje dostrzegalny rezultat. Zmiany poprawiają komfort użytkownika oraz bardziej efektywną pracę amortyzatorów podczas początkowego skoku. Dzięki wprowadzonym zmianom motocykl jest łatwiejszy do opanowania w ekstremalnych warunkach.
 
• Osłony chłodnic na zbiorniku: jedną ze zmian w stosunku do poprzedniej generacji, mającą wpływ na funkcjonalność ,to zmieniony kształt osłon chłodnic. Nowe osłony są węższe niż stosowane dotychczas, aby dać kierowcy jeszcze większą swobodę ruchów, zwłaszcza podczas pokonywania zakrętów w stylu motocrossowym z motocyklem mocno pochylonym w zakręcie z wyprostowaną wewnętrzną nogą do przodu. Bardziej ergonomicznie ukształtowane niż wcześniej, osłony pozwalają jeźdźcowi na wygodniejszą pozycję na kanapie oraz łatwiejsze trzymanie nogami motocykla dla jeszcze lepszej kontroli. Nowe, smuklejsze osłony przyczyniają się również do poprawionego, prostego wyglądu motocykla.
 
• Grafika: wszystkie modele mają teraz nową, całkowicie czerwoną kolorystykę. Styl grafiki jest teraz bardziej minimalistyczny niż dotychczas, z odważnymi, wyraźnie zdefiniowanymi formami i czystszymi, bardziej nowoczesnymi liniami, które podkreślają muskularny kształt motocykla i bezproblemowo połączą nowe osłony z innymi elementami.
 

Cena detaliczna brutto: 47 036 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1477 MM

DŁUGOŚĆ

2167 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

325 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

410 MM

WAGA NA SUCHO

97,0 KG (PRZÓD 47,0 KG; TYŁ 50,0 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM  Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 OTWORÓW

TYLNA FELGA

18 X 1,85 – 36 OTOWRÓW

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

62 MM

SKOK

63 MM

POJEMNOŚĆ

190,2 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,5:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV – BETA POWER VALVE

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR8ECM

SMAROWANIE

AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,9 L/100KM

EMISJA SPALIN

67 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl