Enduro RR 2T 200 Racing MY 2024

Czy można poprawić właściwości jezdne i osiągi motocykla Mistrza Świata?
Nie jest to łatwe, gdy chodzi o motocykle Steve’a Holcombe’a lub Brada Freemana, ale technicy Betamotor lubią najbardziej wymagające sytuacje i tutaj, bezpośrednio z działu wyścigów, w modelach Racing 2024 pojawiają się dwie nowe funkcje, które podwajają właściwości jezdne, moc i. ..zabawa ! 
W rzeczywistości nowy silnik z podwójną świecą zapłonową pojawia się we flagowym modelu konkurencyjnej Bety, RR Racing 300 2T, a nowe podwozie jest również dostępne w całej gamie RR Racing. Ale nie tylko to, ponieważ 125 2T otrzymuje również całkowicie zmieniony silnik. Obraz uzupełnia nowa grafika i wysokiej klasy komponenty, gotowe do wyścigów.

RR Racing reprezentuje gotową do wyścigów wersję modeli Enduro RR i dlatego wyróżnia się na tle ostatniej serii: modyfikacji silnika, zawieszenia, podwozia i wyposażenia, dzięki czemu idealnie nadają się do dawania z siebie wszystkiego w wyścigu. W roku modelowym 2024 innowacje z pewnością mają duży wpływ i są zgodne z filozofią konstrukcji tych modeli, oferując każdemu możliwość wykorzystania maksymalnej dostępnej wydajności przy minimalnym wysiłku, aby zawsze dać z siebie wszystko.

Silnik – RR Racing 2T 300

Silnik motocykla wielokrotnego mistrza świata z Bradem Freemanem jest znany na scenie Offroad ze swojego momentu obrotowego i liniowości dostarczania, charakteryzujących się łagodną pozazdroszczenia progresją, co skutkuje niezwykle dużą mocą szczytową.
Wraz z wprowadzeniem nowej głowicy cylindrów z podwójną świecą zapłonową te właściwości uległy dalszej poprawie: przekazywanie mocy wydaje się jeszcze bardziej liniowe i pomimo zwiększenia mocy maksymalnej, właściwości jezdne pojazdu są znacznie lepsze. Wynik ten został osiągnięty dzięki dwóm świecom, które niosą ze sobą liczne korzyści:

  • określają lepszy rozkład punktów zapłonu paliwa w komorze cylindra, co w konsekwencji prowadzi do zmniejszenia strat paliwa, czyniąc system bardziej wydajnym i osiągając znacznie niższy poziom pozostałości dzięki większej stabilności gaźnika, przy wszystkich prędkościach obrotowych. Przekłada się to na większą płynność ;
  • zakres zastosowań silnika został dodatkowo rozszerzony, ponieważ dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i większa moc;
  • obie świece zapłonowe są zarządzane przez całkowicie oddzielny układ elektryczny. Przekłada się to na to, że w przypadku przepalenia się jednej ze świec, silnik nadal jest w stanie, nawet jeśli nie w najbardziej efektywny sposób, pozwalając zawsze dokończyć wyścig lub jazdę w terenie.

Podwozie
Jeśli chodzi o podwozie, potwierdzono zastosowanie amortyzatorów Kayaba, a główną innowacją jest nowa rama:

  • Podwozie : wszystkie nowe RR Racing My 2024, z wyjątkiem 125/200 2T, są zbudowane na zupełnie nowym podwoziu. Rury główki ramy mają teraz większy niż dotychczas przekrój (1 cm), wprowadzony w celu zapewnienia większej sztywności pojazdu, zwiększając jego odporność na skręcanie i zginanie boczne. Jeśli chodzi o jazdę, przekłada się to na większą precyzję przy wchodzeniu i pokonywaniu zakrętów, gdzie mniejsza liczba wygięć pozwala na zwiększenie kierunkowości motocykla, co skutkuje bardziej szczerą i bezpośrednią reakcją.
    Ta główna modyfikacja, z sukcesem wprowadzona już do wyścigu przez oficjalny zespół, niesie ze sobą całą serię adaptacji wsporników, mocowań silnika itp., wprowadzonych w celu dostosowania się do nowych właściwości podwozia. Oprócz tego, co już zostało zgłoszone, należy zauważyć, że zmodyfikowano również mocowanie podnóżka i mocowanie pompy hamulcowej tylnego hamulca. W szczególności mocowania platform zostały węższe niż w przeszłości w dolnej części, aby ograniczyć możliwość wbijania się pegów w ziemię podczas jazdy przez głębokie koleiny. Złącze pompy hamulcowej zostało zmienione, aby dostosować się do nowej pompy hamulcowej Nissin.
  • Główny cylinder hamulcowy Nissin:  nowa rama jest teraz w stanie pomieścić nowy, bardziej wydajny układ hamulcowy Nissin. Komponent stanowi ewolucję poprzedniego modelu i oprócz konstrukcji zewnętrznej wyróżnia się większą siłą hamowania w połączeniu z ulepszoną modulacją. (gama RR Racing 250/300 2T i 4T).

Biorąc pod uwagę pakiet nowych funkcji wprowadzonych w RR Racing My 2024, obraz uzupełnia wyposażenie na wysokim poziomie i precyzyjne funkcje, które odróżniają te modele od RR.

Mieszanka olejów – gama 2T
Decyzja Bety o rezygnacji z automatycznego dozownika, aby jej motocykle wyścigowe były punktem odniesienia pod względem lekkości, a tym samym łatwości obsługi, została potwierdzona również w przypadku RR Racing 2T MY 2024 . Dlatego RR Racing 2T wymaga wstępnej mieszanki oleju i benzyny, co przyczynia się do podkreślenia wyścigowego charakteru tej wersji. Mieszankę olejową można jednak zainstalować później, jako wyposażenie dodatkowe z katalogu Factory Parts Beta.

Zawieszenia

  • Amortyzatowy Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm : Obecność anodowanych części wewnętrznych i obróbka materiałów zapewniają, że tarcie ślizgowe jest zredukowane do minimum, podczas gdy zwykłe regulacje kompresji i odbicia pozwalają zawsze znaleźć optymalne dostosowanie ustawienia . Kalibracja została odpowiednio sprawdzona przez techników Betamotor, aby upewnić się, że komponent może teraz najlepiej współpracować z charakterystyką nowego podwozia.
  • Mono Kayaba C46 RCU: Mono KYB można uznać za punkt odniesienia w kontekście zawodów ze względu na jego zdolność do pochłaniania nierównego terenu, poziom przyczepności przenoszonej na pojazd i stałą wydajność nawet przy szczególnie intensywnym użytkowaniu, a także można go w pełni dostosować do indywidualnych potrzeb ustawienie hydrauliczne, wpływające na zewnętrzną regulację kompresji (zarówno przy dużych, jak i niskich prędkościach) oraz odbicia.

Komponenty wyścigowe – cała gama

  • Oś przedniego koła z szybkozamykaczem : natychmiast rozpoznawalna po anodowanym na czerwono szybkozamykaczu, jest niezbędna, aby zaoszczędzić cenne sekundy w wyścigu, gdy konieczna jest wymiana opony.
  • Wzmocnione osłony chłodnic: nowe osłony, zaprojektowane i wyprodukowane wewnętrznie przez Betamotor, charakteryzują się formą z dwuskładnikowego materiału, w kolorze czerwonym i niebieskim, które oprócz tego, że nadają motocyklowi wyścigowy wygląd, są szczególnie odporne w najbardziej intensywnych warunkach terenowych.
  • Podnóżki Ergal : aby zawsze mieć maksymalną kontrolę i nigdy nie tracić kontaktu z motocyklem, w RR Racing zastosowano czarne podnóżki Ergal Racing ze stalowymi sworzniami, charakteryzujące się dużą powierzchnią podparcia.
  • Korona z anodyzowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami firmy ZF SPROCKETS: wysoki poziom wydajności, lekkość i wytrzymałość, idealne połączenie, które powinien mieć każdy komponent wyścigowy.
  • Dedykowana kanapa wyścigowa w kolorze czerwono-niebieskim: z powłoką antypoślizgową i kieszenią na dokumenty, zapewniające maksymalną przyczepność, wygodę i funkcjonalność.
  • Anodowana na czarno dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca tylnego.
  • Korek wlewu oleju w skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i korek filtra oleju z anodyzowanego na czerwono aluminium.
  • Napinacze łańcucha ergal czerwone.
  • Nowa grafika wyścigowa oraz czerwono-niebieskie naklejki na obręczach.

Cena detaliczna brutto: 50 392 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1477 MM

DŁUGOŚĆ

2171 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

325 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

410 MM

WAGA NA SUCHO

97 KG (PRZÓD 47 KG; TYŁ 50 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM  Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 szprych

TYLNA FELGA

18 X 1,85 – 36 szprych

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

62 MM

SKOK

63 MM

POJEMNOŚĆ

190,2 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,5:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BETA POWER VALVE

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR8ECM

SMAROWANIE

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,9 L/100KM

EMISJA SPALIN

67 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl