Enduro RR RACE 2T 300 MY 2025

**Czas na wyścig!**

Szybkie, precyzyjne i zwinne, niczym prawdziwe motocykle wyścigowe, nowe modele Beta RR Race są gotowe na tor, oferując wyjątkową wydajność i brak kompromisów.

Modele RR Race z 2025 roku to wyścigowe wersje nowo wprowadzonych modeli X-Pro Beta, z szeregiem modyfikacji silnika, zawieszenia i ramy, które czynią je idealnymi do osiągania najlepszych wyników na torze. Zaprojektowane zarówno do tras o niskiej, jak i wysokiej prędkości, modele Race zapewniają pewność i RideAbility, jakie tylko Beta może dostarczyć.

**Oto wszystkie nowe cechy i charakterystyki, które wyróżniają te modele:**

**NOWOŚCI**

Dla Modelu 2025 wprowadzono szereg nowych funkcji w całym zakresie silników dwusuwowych i czterosuwowych, podczas gdy inne są specyficzne dla poszczególnych modeli:

**Nowe funkcje dla wszystkich modeli:**

– **Nowe stopki z aluminium Ergal:** Przeprojektowane, aby zapewnić maksymalną kontrolę i brak utraty kontaktu z motocyklem, modele RR Race 25 są wyposażone w nowe stopki wyścigowe z aluminium Ergalu z wymiennymi stalowymi pinami. Są one węższe niż wcześniej, co ułatwia ruch nóg, ale zapewniają lepszą przyczepność.

– **Przedni zacisk hamulcowy:** Nowy, lżejszy i bardziej wydajny zacisk Nissin w porównaniu do poprzedniego komponentu pojawia się w nowych modelach Race; podkreśla to prowadzenie motocykla, zachowując jednocześnie moc hamowania, progresywność i modulację.

– **Większa oś tylnego koła:** Średnica osi tylnego koła została zwiększona o 2 mm, osiągając 22 mm. Nowa oś zapewnia większą sztywność i odporność na skręcanie, co skutkuje motocyklem zawsze precyzyjnie prowadzonym, nawet podczas najbardziej gwałtownych przyspieszeń. Tylne zawieszenie również zostało zaktualizowane, aby pomieścić nową oś.

– **Przełącznik map na kierownicy:** Przycisk przełącznika map nie znajduje się już w tradycyjnej pozycji za rurą kierownicy; teraz znajduje się na kierownicy, wewnątrz osłony, utrzymując rodzinne cechy modeli X-PRO. Zarówno przełącznik map, jak i przycisk Traction Control dla modelu czterosuwowego są tutaj umieszczone.

– **Karoseria:** Nowe nadwozia niedawno wprowadzone w modelach X-PRO zostały włączone do 2025 RR Race z agresywnym i efektownym wyglądem, generując kompletny redesign motocykla. Maskownica reflektora, panele zbiornika, boki i tylna część zostały przeprojektowane przez Beta. Maskownica ma zwężający się kształt, podczas gdy tylna część i panele zbiornika są smukłe i dobrze połączone, zapewniając prosty, beznarzędziowy dostęp do filtra powietrza oraz utrzymując przyciskowy demontaż siedziska.

– **Olej do wtrysku:** W modelach Race dwusuwowych olej do wtrysku nie jest uwzględniony, aby zmniejszyć ogólną wagę motocykla, ale może być dodany opcjonalnie (dostępne w katalogu części Factory).

**Dla niektórych pojemności w zakresie dwusuwowym dodano nowe cechy silnika:**

– **Silnik – RR Race 250 Dwusuwowy:** Po debiucie w poprzednim modelu 300 Race z 2024 roku, model 250 teraz posiada nową głowicę cylindrów z podwójną świecą zapłonową, poprawiając specyfikację silnika. Odbiór jest bardziej liniowy, a pomimo wzrostu maksymalnej mocy, docylność motocykla jest znacznie większa. Użycie podwójnej świecy zapłonowej zapewnia liczne korzyści, w tym czystsze spalanie i poprawę zużycia paliwa. Zakres użycia silnika jest jeszcze szerszy, gdyż dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i więcej mocy.

– **Silnik – RR Race 125 Dwusuwowy:** Beta ponownie podkreśla potencjał młodych ludzi, wprowadzając szereg zmian w silniku 125 cm³. Celem było zwiększenie mocy dostarczanej przez silnik 125 dwusuwowy w całej krzywej dostarczania, intensyfikując maksymalną moc. Nowy tłok i nowa głowica cylindrów sprawiają, że silnik jest bardziej reaktywny, mocniejszy i bardziej dynamiczny.

**Komponenty wyścigowe – Cała gama:**

– **Widelec Kayaba AOS 48 mm:** Anodowane wewnętrzne części i stosowane materiały minimalizują tarcie ślizgowe, podczas gdy regulowane tłumienie kompresji i odbicia pozwala każdemu riderowi znaleźć idealne dostosowanie ustawienia.

– **Amortyzator Kayaba C46 RCU:** Amortyzator KYB to złoty standard w wyścigach pod względem absorpcji nierówności terenu, poziomu trakcji przekazywanej na tylne koło i spójności wydajności. Regulowany w zakresie wstępnego napięcia, kompresji (wysoka i niska prędkość) oraz odbicia zapewnia możliwość dostosowania zawieszenia.

– **Szybkozłączna oś przednia:** Natychmiast rozpoznawalna dzięki czerwonej anodowanej dźwigni, ten komponent jest kluczowy dla oszczędzania cennych sekund w wyścigu podczas zmiany opony.

– **Wzmocnione osłony rąk:** Osłony rąk mają formę z dwóch komponentów materiału, które nie tylko nadają motocyklem wyścigowy wygląd, ale także czynią je szczególnie odpornymi nawet w najbardziej trudnych warunkach terenowych.

– **Tylna zębatka z rdzeniem aluminiowym anodowanym i stalowymi zębami od ZF SPROCKETS:** Najwyższa wydajność, lekkość i wytrzymałość – korzyści z lekkiej wagi ze stalowymi zębami dla długiej żywotności.

– **Siedzenie wyścigowe:** Z antypoślizgową powłoką i kieszonką na dokumenty dla niezrównanej przyczepności, komfortu i praktyczności.

– **Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i tylne pedały hamulca.**

– **Korek wlewu oleju do skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i korek filtra oleju anodowane na czerwono z aluminium.**

– **Bloki napinacza łańcucha z czerwonego stopu ergalu.**

Cena detaliczna brutto: 47 208 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI 1482 mm
DŁUGOŚĆ 2175 mm
SZEROKOŚĆ 830 mm
WYSOKOŚĆ 1275 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 950 mm
PRZEŚWIT 340 mm
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK 427 mm
WAGA NA SUCHO 103,5 kg (PRZÓD 50,8 kg; TYŁ 52,7 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 l.
REZERWA2,3.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO130 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO300 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 287 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNIA FELGA18 x 2,15 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA90/90 – 21
TYLNA OPONA140/80 -18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA73 mm
SKOK69,9 mm
POJEMNOŚĆ292,6 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA11,6:1
ZAWÓRY WYDECHOWEBPV Systsem
ROZRUSZNIKELEKTRYCZNY
ZAPŁONAC Kokusan – CYFROWY CDI Z KONTROLĄ POMPY OLEJU
ŚWIECANGK MR7BI8 (x2)
UKŁAD DOLOTOWYZAWÓR MEMBRANOWY
SMAROWANIEMIESZANE
GAŹNIKKeihin PWK 36
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/40
SPALANIE L/100km2,7
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]62

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl