Enduro RR RACE 2T 125 MY 2025

**Czas na wyścig!**

Szybkie, precyzyjne i zwinne, jak prawdziwe motocykle wyścigowe, nowe modele Beta RR Race są gotowe na tor, oferując wyjątkową wydajność i brak kompromisów.

Modele RR Race z 2025 roku to wersje wyścigowe nowo wprowadzonych modeli X-Pro Beta, z szeregiem modyfikacji silnika, zawieszenia i ramy, które czynią je idealnymi do osiągania najlepszych wyników na torze. Zaprojektowane zarówno na trasy o niskiej, jak i wysokiej prędkości, modele Race zapewniają pewność i RideAbility, jaką tylko Beta może dostarczyć.

Przyjrzyjmy się nowym funkcjom i cechom, które wyróżniają te modele.

**NOWOŚCI**

Dla Modelu 2025 wprowadzono szereg nowych funkcji w całym zakresie dwóch i czterech suwów, podczas gdy inne są specyficzne dla poszczególnych modeli:

**Nowe funkcje dla wszystkich modeli**

– **Nowe stopki z aluminium Ergal**: przeprojektowane, aby zapewnić maksymalną kontrolę i brak utraty kontaktu z motocyklem, modele RR Race 25 są wyposażone w nowe stopki wyścigowe z Ergalu z wymiennymi stalowymi pinami; są one węższe niż wcześniej, co ułatwia ruch nóg, ale lepsze pod względem przyczepności.

– **Przedni zacisk hamulcowy**: nowy, lżejszy i wyższej wydajności zacisk Nissin w porównaniu do poprzedniego komponentu pojawia się w nowych modelach Race; podkreśla to prowadzenie motocykla, zachowując jednocześnie moc hamowania, progresywność i modulację.

– **Większy oś tylnego koła**: średnica osi tylnego koła została zwiększona o 2 mm, osiągając 22 mm. Nowa oś zapewnia większą sztywność i odporność na skręcanie, co skutkuje motocyklem zawsze precyzyjnie prowadzonym, nawet podczas najbardziej gwałtownych przyspieszeń. Tylne zawieszenie również zostało zaktualizowane, aby pomieścić nową oś.

– **Przełącznik map na kierownicy**: przycisk przełącznika map nie znajduje się już w tradycyjnej pozycji za rurą kierownicy; teraz znajduje się na kierownicy, wewnątrz osłony, utrzymując rodzinne cechy modeli X-PRO. Zarówno przełącznik map, jak i przycisk Traction Control dla modelu czterosuwowego są tutaj umieszczone.

– **Karoseria**: nowe nadwozia niedawno wprowadzone w modelach X-PRO zostały włączone do 2025 RR Race z agresywnym i efektownym wyglądem, generując kompletny redesign motocykla. Maskownica reflektora, panele zbiornika, boki i tylna część zostały przeprojektowane przez Beta. Maskownica ma zwężający się kształt, podczas gdy tylna część i panele zbiornika są smukłe i dobrze połączone, zapewniając prosty, beznarzędziowy dostęp do filtra powietrza oraz utrzymując przyciskowy demontaż siedziska.

– **Olej do wtrysku**: w modelach Race dwusuwowych olej do wtrysku nie jest uwzględniony, aby zmniejszyć ogólną wagę motocykla, ale może być dodany opcjonalnie (dostępne w katalogu części Factory).

**Dla niektórych pojemności w zakresie dwusuwowym dodano nowe cechy silnika:**

**Silnik – RR Race 250 Dwusuwowy**

Po debiucie w poprzednim modelu 300 Race z 2024 roku, model 250 teraz posiada nową głowicę cylindrów z podwójną świecą zapłonową, poprawiając specyfikację silnika. Odbiór jest bardziej liniowy, a pomimo wzrostu maksymalnej mocy, docylność motocykla jest znacznie większa. Użycie podwójnej świecy zapłonowej zapewnia liczne korzyści:

– Oferuje czystsze spalanie i poprawę zużycia paliwa, co przekłada się na większą stabilność karburacji przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika i szerszą charakterystykę mocy przy wszystkich warunkach przyczepności.

– Zakres użycia silnika jest jeszcze szerszy, gdyż dostępny jest zarówno większy moment obrotowy, jak i więcej mocy.

– Dwie świece zapłonowe są zarządzane przez całkowicie oddzielny system elektryczny. Oznacza to, że jeśli jedna z świec zapłonowych się wypali, silnik nadal będzie mógł pracować, choć mniej efektywnie, pozwalając na ukończenie wyścigu lub jazdy terenowej.

**Silnik – RR Race 125 Dwusuwowy**

Jak wielokrotnie udowodniło Beta, wierzy w potencjał młodych ludzi, a producent ponownie zdecydował się to podkreślić nowym modelem RR Race na rok 2025, wprowadzając szereg zmian w małym silniku 125 cm³. Celem tej interwencji było zwiększenie mocy dostarczanej przez silnik 125 dwusuwowy w całej krzywej dostarczania, intensyfikując maksymalną dostępną moc.

Ten rezultat udało się osiągnąć dzięki nowemu tłokowi i nowej głowicy cylindrów. Dzięki tym zmianom silnik jest bardziej reaktywny, mocniejszy i bardziej dynamiczny, jeszcze bardziej zwiększając eksplozję maksymalnej wydajności. Nowy silnik 125 cm³ ma teraz szerszy zakres użycia niż w przeszłości, gdzie wcześniejsze ulepszenia już podniosły poprzeczkę dla modelu, zwiększając moc przy wysokich prędkościach obrotowych bez utraty momentu obrotowego na niskich obrotach.

**Komponenty wyścigowe – Cała gama**

Nie zmienił się jednak sprawdzony zestaw zawieszenia i specjalne komponenty wersji wyścigowej Beta:

– **Widelec Kayaba AOS 48 mm**: anodowane wewnętrzne części i stosowane materiały minimalizują tarcie ślizgowe, podczas gdy regulowane tłumienie kompresji i odbicia pozwala każdemu riderowi znaleźć idealne dostosowanie ustawienia.

– **Amortyzator Kayaba C46 RCU**: amortyzator KYB jest standardem w wyścigach pod względem zdolności absorbowania nierówności terenu, poziomu trakcji przekazywanej na tylne koło i spójności wydajności nawet przy szczególnie ciężkim użytkowaniu. Regulowany w zakresie wstępnego napięcia, kompresji (wysoka i niska prędkość) oraz odbicia zapewnia możliwość dostosowania zawieszenia do własnych potrzeb.

– **Szybkozłączna oś przednia**: natychmiast rozpoznawalna dzięki czerwonej anodowanej dźwigni, ten komponent jest kluczowy dla oszczędzania cennych sekund w wyścigu podczas zmiany opony.

– **Wzmocnione osłony rąk**: osłony rąk mają formę z dwóch komponentów materiału, które nie tylko nadają motocyklem wyścigowy wygląd, ale także czynią je szczególnie odpornymi nawet w najbardziej trudnych warunkach terenowych.

– **Tylna zębatka z rdzeniem aluminiowym anodowanym i stalowymi zębami od ZF SPROCKETS**: najwyższa wydajność, lekkość i wytrzymałość – korzyści z lekkiej wagi ze stalowymi zębami dla długiej żywotności.

– **Siedzenie wyścigowe**: z antypoślizgową powłoką i kieszonką na dokumenty dla niezrównanej przyczepności, komfortu i praktyczności.

– **Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i tylne pedały hamulca**.

– **Korek wlewu oleju do skrzyni biegów, korek wlewu oleju silnikowego i korek filtra oleju anodowane na czerwono z aluminium**.

– **Bloki napinacza łańcucha z czerwonego stopu ergalu**.

Cena detaliczna brutto: 42 916 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI 1477 mm
DŁUGOŚĆ 2167 mm
SZEROKOŚĆ830 mm
WYSOKOŚĆ1275 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 950 mm
PRZEŚWIT345 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 430 mm
WAGA NA SUCHO 94,0kg (PRZÓD 45,0 kg; TYŁ 49,0 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 l.
REZERWA2,3 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO130 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO300 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 287 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA90/90 – 21
TYLNA OPONA120/90 -18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA54 mm
SKOK54,5 mm
POJEMNOŚĆ124,8 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA15,2:1
ZAWÓRY WYDECHOWEBPV system
ROZRUSZNIKNOŻNY
ZAPŁONAC Kokusan – CYFROWY CDI
ŚWIECANGK BR9ECMVX
UKŁAD DOLOTOWYZAWÓR MEMBRANOWY
SMAROWANIEMIESZANE
GAŹNIKKeihin PWK 36
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE Z ODWRÓCONYM OTWARCIEM
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.23/73
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/40
SPALANIE L/100km2,8
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]64

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl