RR Motard 125 T MY23

Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 4 Stroke odpowiada na potrzeby coraz większej grupy odbiorców. Potencjalni klienci modelu Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni – począwszy od młodych motocyklistów, którzy podejmują pierwsze kroki w świecie motocyklowym, aż po bardziej doświadczonych motocyklistów szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie będzie drogi w eksploatacji, nie rezygnując z typowego dla Betamotor uczucia rodziny. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125 4Stroke, aby sprostać ich potrzebom.

Beta wciąż wierzy w wartość segmentu 125, dlatego nigdy nie przestaje pracować nad proponowaniem coraz szerszej gamy modeli, aby sprostać potrzebom jak największej liczby entuzjastów.

Współpracując z firmą Tayo Motorcycles (która produkuje pojazdy pod marką Zontes), Betamotor opracował zupełnie nowy silnik, który jest niezwykle innowacyjny pod względem technologii produkcji, które wykorzystuje. Wyróżnia się on wydajnością (pozostającą w granicach prawnych 15 kW), niezawodnością i bardzo ograniczonym zużyciem paliwa (1,9 l/100 km). Nowy silnik stanowi serce nowej gamy 2023 RR 125 T.

Ten nowy silnik, w połączeniu z optymalizacją komponentów takich jak skrzynia powietrzna, wahacz, tłumik i koła, pozwolił gamie Beta 125 4Stroke wprowadzić nową linię motocykli z atrakcyjnymi treściami technicznymi i bardzo atrakcyjną ceną. Nowy model stanowi rozwiązanie wejściowe do gamy 125 i będzie dostępny, jak zawsze, w pięciu różnych wersjach kolorystycznych, dwóch dla Motarda (czarny i czerwony) i trzech dla Enduro (biały, czarny i czerwony). Gama 2023 RR 125 T z pewnością spełni oczekiwania tych, którzy szukają bardzo konkurencyjnego pojazdu – wyniku doszlifowania przemysłowego – oraz jakości konstrukcji i kompleksowego standardowego wyposażenia oczekiwanego od motocykla Beta.

SILNIK TAYO

Wynik współpracy z firmą Tayo Motorcycles, ten silnik stanowi część zupełnie nowego projektu z komponentami specjalnie zaprojektowanymi dla modeli Betamotor (skrzynia korbowodu, obudowa koła zamachowego, głowica itp.) zgodnie z wskazówkami jego techników. Niezawodny i niezwykle oszczędny w zużyciu paliwa, ten czterosuwowy jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą z wymuszonym obiegiem.

Nowe komponenty: takie jak skrzynia powietrzna, układ wydechowy i mapowanie silnika, zaprojektowane przez techników Beta. 

Średnica cylindra x Skok tłoka pozostaje niezmieniona w porównaniu do poprzedniego silnika, ale stosunek sprężania wynosi teraz 12,5:1, a użyto konkretnej świecy zapłonowej.

Nowy silnik przynosi szereg modyfikacji w ramie, chłodnicy, elementach elektrycznych i pompie paliwowej, które zostały dostosowane lub przesunięte, aby pomieścić nowy silnik, bez wpływu na geometrię lub jazdę motocykla.

RR MOTARD 125 T

RR 125 4 STR. Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!

    • Silnik Euro 5 Tayo
    • Czarna rama i wahacz
    • Czarny tłumik
    • Nowy system CBS
    • Aluminiowe obręcze

Nowe motocykle RR 125 T 2023 są wyposażone w nowy system CBS (układ hamowania łączonego), który już nie zarządza mocą hamowania w sposób bezpośredni, lecz za pomocą dystrybutora wygodnie ustawionego przez techników Betamotor. Lekki, wysokowydajny zacisk hamulcowy przedniego koła uzupełnia nowe wyposażenie.

Cena detaliczna brutto: 23 043 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMARAMA O PODWÓJNEJ KONSTRUKCJI ZE STALOWĄ RAMĄ GŁÓWNĄ
ROZSTAW OSI1435 mm
DŁUGOŚĆ 2145 mm
SZEROKOŚĆ830 mm
WYSOKOŚĆ1220 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 920 mm
PRZEŚWIT330 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 400 mm
WAGA NA SUCHO 107 kg  – PRZÓD. 53 TYŁ. 54
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 7,5 l.
REZERWA1,5 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø41 mm
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO131 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO265 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 270 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø260 mm Z CBS
TYLNY HAMULEC TARCZA ø220 mm
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA90/90-21
TYLNA OPONA120/90-18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA52,0 mm
SKOK58,7 mm
POJEMNOŚĆ124,66 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA12,5:1
ZAPŁONELEKTONICZNY 250W-14V
ŚWIECANGK CR8EI
SMAROWANIEWYMUSZONE POMPĄ
ZASILANIEBENZYNA BEZOŁOWIOWA
InjectionEldor
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
Secondary trasmissionZ. 17/63
OLEJ SILNIKOWYSAE 15W/50
SPALANIE L/100km1,9
Emission Co2 [g/km]44,5

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl