RR Motard 125 T MY23
Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 4 Stroke odpowiada na potrzeby coraz większej grupy odbiorców. Potencjalni klienci modelu Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni – począwszy od młodych motocyklistów, którzy podejmują pierwsze kroki w świecie motocyklowym, aż po bardziej doświadczonych motocyklistów szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie będzie drogi w eksploatacji, nie rezygnując z typowego dla Betamotor uczucia rodziny. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125 4Stroke, aby sprostać ich potrzebom.
Beta wciąż wierzy w wartość segmentu 125, dlatego nigdy nie przestaje pracować nad proponowaniem coraz szerszej gamy modeli, aby sprostać potrzebom jak największej liczby entuzjastów.
Współpracując z firmą Tayo Motorcycles (która produkuje pojazdy pod marką Zontes), Betamotor opracował zupełnie nowy silnik, który jest niezwykle innowacyjny pod względem technologii produkcji, które wykorzystuje. Wyróżnia się on wydajnością (pozostającą w granicach prawnych 15 kW), niezawodnością i bardzo ograniczonym zużyciem paliwa (1,9 l/100 km). Nowy silnik stanowi serce nowej gamy 2023 RR 125 T.
Ten nowy silnik, w połączeniu z optymalizacją komponentów takich jak skrzynia powietrzna, wahacz, tłumik i koła, pozwolił gamie Beta 125 4Stroke wprowadzić nową linię motocykli z atrakcyjnymi treściami technicznymi i bardzo atrakcyjną ceną. Nowy model stanowi rozwiązanie wejściowe do gamy 125 i będzie dostępny, jak zawsze, w pięciu różnych wersjach kolorystycznych, dwóch dla Motarda (czarny i czerwony) i trzech dla Enduro (biały, czarny i czerwony). Gama 2023 RR 125 T z pewnością spełni oczekiwania tych, którzy szukają bardzo konkurencyjnego pojazdu – wyniku doszlifowania przemysłowego – oraz jakości konstrukcji i kompleksowego standardowego wyposażenia oczekiwanego od motocykla Beta.
SILNIK TAYO
Wynik współpracy z firmą Tayo Motorcycles, ten silnik stanowi część zupełnie nowego projektu z komponentami specjalnie zaprojektowanymi dla modeli Betamotor (skrzynia korbowodu, obudowa koła zamachowego, głowica itp.) zgodnie z wskazówkami jego techników. Niezawodny i niezwykle oszczędny w zużyciu paliwa, ten czterosuwowy jednocylindrowy silnik chłodzony cieczą z wymuszonym obiegiem.
Nowe komponenty: takie jak skrzynia powietrzna, układ wydechowy i mapowanie silnika, zaprojektowane przez techników Beta.
Średnica cylindra x Skok tłoka pozostaje niezmieniona w porównaniu do poprzedniego silnika, ale stosunek sprężania wynosi teraz 12,5:1, a użyto konkretnej świecy zapłonowej.
Nowy silnik przynosi szereg modyfikacji w ramie, chłodnicy, elementach elektrycznych i pompie paliwowej, które zostały dostosowane lub przesunięte, aby pomieścić nowy silnik, bez wpływu na geometrię lub jazdę motocykla.
RR MOTARD 125 T
RR 125 4 STR. Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!
- Silnik Euro 5 Tayo
- Czarna rama i wahacz
- Czarny tłumik
- Nowy system CBS
- Aluminiowe obręcze
Nowe motocykle RR 125 T 2023 są wyposażone w nowy system CBS (układ hamowania łączonego), który już nie zarządza mocą hamowania w sposób bezpośredni, lecz za pomocą dystrybutora wygodnie ustawionego przez techników Betamotor. Lekki, wysokowydajny zacisk hamulcowy przedniego koła uzupełnia nowe wyposażenie.
Cena detaliczna brutto: 23 962 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | RAMA O PODWÓJNEJ KONSTRUKCJI ZE STALOWĄ RAMĄ GŁÓWNĄ |
ROZSTAW OSI | 1435 mm |
DŁUGOŚĆ | 2145 mm |
SZEROKOŚĆ | 830 mm |
WYSOKOŚĆ | 1220 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 920 mm |
PRZEŚWIT | 330 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 mm |
WAGA NA SUCHO | 107 kg – PRZÓD. 53 TYŁ. 54 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 l. |
REZERWA | 1,5 l. |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD ø41 mm |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 131 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA ø260 mm Z CBS |
TYLNY HAMULEC | TARCZA ø220 mm |
PRZEDNIA FELGA | 21 x 1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52,0 mm |
SKOK | 58,7 mm |
POJEMNOŚĆ | 124,66 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,5:1 |
ZAPŁON | ELEKTONICZNY 250W-14V |
ŚWIECA | NGK CR8EI |
SMAROWANIE | WYMUSZONE POMPĄ |
ZASILANIE | BENZYNA BEZOŁOWIOWA |
Injection | Eldor |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
Secondary trasmission | Z. 17/63 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |
SPALANIE L/100km | 1,9 |
Emission Co2 [g/km] | 44,5 |