RR Motard 125 R MY23

Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 4 Stroke odpowiada na potrzeby coraz większej grupy odbiorców. Potencjalni klienci modelu Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni – począwszy od młodych motocyklistów, którzy podejmują pierwsze kroki w świecie motocyklowym, aż po bardziej doświadczonych motocyklistów szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie będzie drogi w eksploatacji, nie rezygnując z typowego dla Betamotor uczucia rodziny. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125 4Stroke, aby sprostać ich potrzebom.

Jak już zapowiadano, nowe funkcje nie kończą się tutaj, ponieważ oferta modeli Beta 125 4 Stroke teraz obejmuje dodatkowy model skierowany do bardziej wyrafinowanych klientów, którzy chcą posiadac motocykl 125 bardziej dopieszczony i o wyrazistszej osobowości. Dlatego też RR 125 Enduro i Motard 4 Stroke zostały teraz uzupełnione o nową wersję R, Enduro i Motard.
Seria RR 125 4Str R wyróżnia się swoim dobrze znanym silnikiem, pochodzącym z Japonii, który jest odniesieniem w segmencie 125 pod względem wydajności i komponentów. To, połączone z wyjątkową grafiką w matowym/połyskującym wykończeniu, zbiornikiem paliwa o inspirowanym wyglądzie wyścigowym, kołami szprychowymi oraz wahaczem i tłumikiem wykonanymi z aluminium, tworzy wersję Premium tego modelu, która nie przejdzie niezauważona.
Model ten jest „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.

 

RR MOTARD 125 T

RR 125 4 STR. Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!

  • Silnik Minarelli zgodny z normą Euro 5
  • Przezroczysty zbiornik paliwa
  • Wahacz z anodowanego aluminium
  • Tłumik z anodowanego aluminium
  • Czerwona rama
  • Wyjątkowa grafika w matowym i połyskującym wykończeniu, zainspirowana motocyklami Beta z mistrzostw świata
  • Szprychowe koła
  • Specjalne komponenty z aluminium Ergal

Cena detaliczna brutto: 25 603 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTALOWA RAMA Z PODWÓJNĄ KONSTRUKCJĄ, ROZDZIELONA POWYŻEJ WYDECHU
ROZSTAW OSI 1425 mm
DŁUGOŚĆ 2076 mm
SZEROKOŚĆ830 mm
WYSOKOŚĆ 1185 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 890 mm
PRZEŚWIT290 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 360 mm
WAGA NA SUCHO 107 kg- PRZÓD. 53rear. 54
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 7,5 l.
REZERWA1,5 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø 41 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z REGULOWANYM WSTĘPNYM NAPIĘCIEM SPRĘŻYNY
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO131 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO265 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 270 mm
PRZEDNI HAMULECø300 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS
TYLNY HAMULEC ø220 mm TARCZA
PRZEDNIA FELGA2,50 x 17″
TYLNA FELGA 3,50 x 17″
PRZEDNIA OPONA110/80-17
TYLNA OPONA130/70-17
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA52,0 mm
SKOK58,7 mm
POJEMNOŚĆ124,66 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA11,2:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY 150W-14V
ŚWIECANGK R MR8E-9
SMAROWANIEWYMUSZONE POMPĄ
ZASILANIEBENZYNA BEZOŁOWIOWA
InjectionMikuni
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE ANTIHOPPING
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
Secondary trasmissionZ. 14/58
OLEJ SILNIKOWYSAE 15W/50
SPALANIE L/100km2,0
Emission Co2 [g/km]46,0

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl