RR Motard 125 R MY23
Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 4 Stroke odpowiada na potrzeby coraz większej grupy odbiorców. Potencjalni klienci modelu Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni – począwszy od młodych motocyklistów, którzy podejmują pierwsze kroki w świecie motocyklowym, aż po bardziej doświadczonych motocyklistów szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie będzie drogi w eksploatacji, nie rezygnując z typowego dla Betamotor uczucia rodziny. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, potrafi zaspokoić każde zapotrzebowanie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, aby bawić się w zakrętach, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły poszukujący ekonomicznego pojazdu do miejskiego użytku, ekspert, który chce rozwiązania, które jest bardzo dostępne w podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie po raz pierwszy – teraz jest Beta 125 4Stroke, aby sprostać ich potrzebom.
Jak już zapowiadano, nowe funkcje nie kończą się tutaj, ponieważ oferta modeli Beta 125 4 Stroke teraz obejmuje dodatkowy model skierowany do bardziej wyrafinowanych klientów, którzy chcą posiadac motocykl 125 bardziej dopieszczony i o wyrazistszej osobowości. Dlatego też RR 125 Enduro i Motard 4 Stroke zostały teraz uzupełnione o nową wersję R, Enduro i Motard.
Seria RR 125 4Str R wyróżnia się swoim dobrze znanym silnikiem, pochodzącym z Japonii, który jest odniesieniem w segmencie 125 pod względem wydajności i komponentów. To, połączone z wyjątkową grafiką w matowym/połyskującym wykończeniu, zbiornikiem paliwa o inspirowanym wyglądzie wyścigowym, kołami szprychowymi oraz wahaczem i tłumikiem wykonanymi z aluminium, tworzy wersję Premium tego modelu, która nie przejdzie niezauważona.
Model ten jest „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.
RR MOTARD 125 T
RR 125 4 STR. Motard wyraża swoją pełną wyścigową postawę na drodze, gdzie każda kręta staje się czystą ekscytacją. Wyposażony w 17-calowe koła, aby zapewnić prawdziwy wygląd supermoto!
- Silnik Minarelli zgodny z normą Euro 5
- Przezroczysty zbiornik paliwa
- Wahacz z anodowanego aluminium
- Tłumik z anodowanego aluminium
- Czerwona rama
- Wyjątkowa grafika w matowym i połyskującym wykończeniu, zainspirowana motocyklami Beta z mistrzostw świata
- Szprychowe koła
- Specjalne komponenty z aluminium Ergal
Cena detaliczna brutto: 26 465 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STALOWA RAMA Z PODWÓJNĄ KONSTRUKCJĄ, ROZDZIELONA POWYŻEJ WYDECHU |
ROZSTAW OSI | 1425 mm |
DŁUGOŚĆ | 2076 mm |
SZEROKOŚĆ | 830 mm |
WYSOKOŚĆ | 1185 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 890 mm |
PRZEŚWIT | 290 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 360 mm |
WAGA NA SUCHO | 107 kg- PRZÓD. 53rear. 54 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 l. |
REZERWA | 1,5 l. |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD ø 41 mm |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR MONOSHOCK Z REGULOWANYM WSTĘPNYM NAPIĘCIEM SPRĘŻYNY |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 131 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 mm |
PRZEDNI HAMULEC | ø300 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS |
TYLNY HAMULEC | ø220 mm TARCZA |
PRZEDNIA FELGA | 2,50 x 17″ |
TYLNA FELGA | 3,50 x 17″ |
PRZEDNIA OPONA | 110/80-17 |
TYLNA OPONA | 130/70-17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52,0 mm |
SKOK | 58,7 mm |
POJEMNOŚĆ | 124,66 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,2:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 150W-14V |
ŚWIECA | NGK R MR8E-9 |
SMAROWANIE | WYMUSZONE POMPĄ |
ZASILANIE | BENZYNA BEZOŁOWIOWA |
Injection | Mikuni |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE ANTIHOPPING |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
Secondary trasmission | Z. 14/58 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |
SPALANIE L/100km | 2,0 |
Emission Co2 [g/km] | 46,0 |