RR 4T 125 T MY25

Coraz bardziej rozbudowana i zróżnicowana gama Beta RR 125 4T odpowiada na potrzeby coraz szerszej grupy odbiorców.
Potencjalni klienci Beta RR 125 4T są bardzo różnorodni – od młodych motocyklistów stawiających pierwsze kroki w świecie motocykli, po bardziej doświadczonych jeźdźców poszukujących zwinnego, sportowego pojazdu, który nie generuje dużych kosztów eksploatacji, nie rezygnując przy tym z radości i łatwości użytkowania, charakterystycznych dla rodziny Betamotor.
Nowa gama My 2025 RR 125 4T, zarówno Enduro, jak i Motard, jest w stanie spełnić każde wymaganie, oferując podwójną liczbę rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Niezależnie od tego, czy szesnastolatek szuka modelu premium w wersji supermoto do zabawy na zakrętach, początkujący w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do miejskiej jazdy, ekspert pragnący motocykla łatwego w obsłudze, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie – teraz każdy znajdzie Beta 125 4T odpowiadającą jego potrzebom.


Beta wciąż wierzy w potencjał segmentu 125, dlatego nieustannie pracuje nad coraz szerszą gamą modeli, aby sprostać wymaganiom jak największej liczby entuzjastów.

We współpracy z Tayo Motorcycles (producentem pojazdów pod marką Zontes), Betamotor opracował zupełnie nowy silnik, bardzo innowacyjny pod względem stosowanych technologii produkcji. Wyróżnia się osiągami (pozostając w granicach prawnych 15 kW), niezawodnością oraz niskim zużyciem paliwa (1,9 l/100 km). Ten nowy silnik stanowi serce nowej gamy My 2025 RR 125 T.

Nowy silnik, w połączeniu z optymalizacją komponentów takich jak airbox, wahacz, tłumik i koła, pozwolił gamie Beta 125 4T wprowadzić nową linię motocykli o atrakcyjnej zawartości technicznej i bardzo konkurencyjnej cenie.

Nowy model stanowi rozwiązanie entry-level w gamie 125 i będzie dostępny, jak zawsze, w pięciu wersjach kolorystycznych: dwie dla Motard (czarny i czerwony) oraz dwie dla Enduro (czarny i czerwony).

Gama 2025 RR 125 T z pewnością spełni oczekiwania tych, którzy poszukują pojazdu w bardzo konkurencyjnej cenie, będącego efektem precyzyjnego dopracowania przemysłowego, przy zachowaniu jakości wykonania i bogatego wyposażenia standardowego, charakterystycznego dla motocykli Beta.


SILNIK TAYO

Silnik powstał we współpracy z Tayo Motorcycles i jest częścią nowego projektu, w którym komponenty (karter, obudowa koła zamachowego, głowica itp.) zostały zaprojektowane specjalnie dla modeli Betamotor zgodnie z wytycznymi techników Beta.

  • Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą z wymuszonym obiegiem, niezawodny i bardzo oszczędny.

  • Nowe komponenty: airbox, układ wydechowy i mapowanie silnika, zaprojektowane przez techników Beta.

  • Średnica cylindra i skok tłoka niezmienione w porównaniu z poprzednim silnikiem, ale wyższy stopień sprężania 12,5:1 i specjalna świeca zapłonowa.

  • Silnik wymusił szereg modyfikacji w ramie, chłodnicy, komponentach elektrycznych i pompce paliwa, które zostały dostosowane lub przesunięte w celu jego montażu, bez wpływu na geometrię motocykla i komfort jazdy.

Bezpośrednio inspirowany starszymi modelami startującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4T Enduro powstał, aby pokonać każdy teren i przeszkodę na pełnym gazie!


Cechy silnika i wyposażenia:

  • Silnik Tayo zgodny z normą Euro 5

  • Czarna rama i wahacz

  • Czarny tłumik

  • Nowy system CBS (combined braking system) – zarządzanie siłą hamowania nie jest już bezpośrednie, lecz rozdzielane przez specjalny dystrybutor zaprojektowany przez techników Beta.

  • Lekki, wydajny zacisk hamulcowy z przodu

Cena detaliczna brutto: 23 962 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STALOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ

ROZSTAW OSI

1435 mm

DŁUGOŚĆ

2145 mm

SZEROKOŚĆ 

830 mm

WYSOKOŚĆ

1220 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

920 mm

PRZEŚWIT

330 mm

WYSOKOŚĆ STOPEK

400 mm

WAGA NA SUCHO 

107 kg – PRZÓD. 53 ; TYŁ. 54

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

7,5 l

REZERWA

1,5 l

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

MONOSHOCK Z PROGRESYWNYM UKŁADEM DŹWIGNIOWYM

SKOK AMORTYZATORA 

131 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

265 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO 

270 mm

PRZEDNI HAMULEC

ø260 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS

TYLNY HAMULEC

ø220 mm TARCZA

PRZEDNIA FELGA

21×1,6-36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18×1,85-36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

120/90-18

 

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

52 mm

SKOK

58,7 mm

POJEMNOŚĆ

124,66 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12,5:1

Ignition

ELEKTRONICZNY 250W-14v

ŚWIECA

NGK CR8EI

SMAROWANIE

WYMUSZONE POMPĄ

Feeding

PALIWO BEZOŁOWIOWE

Injection

Elldor

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Z. 17/63

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50

SPALANIE L/100km

1,9

Emission Co2 [g/km]

44,5

 

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl