RR 4T 125 T MY25
Coraz bardziej rozbudowana i zróżnicowana gama Beta RR 125 4T odpowiada na potrzeby coraz szerszej grupy odbiorców.
Potencjalni klienci Beta RR 125 4T są bardzo różnorodni – od młodych motocyklistów stawiających pierwsze kroki w świecie motocykli, po bardziej doświadczonych jeźdźców poszukujących zwinnego, sportowego pojazdu, który nie generuje dużych kosztów eksploatacji, nie rezygnując przy tym z radości i łatwości użytkowania, charakterystycznych dla rodziny Betamotor.
Nowa gama My 2025 RR 125 4T, zarówno Enduro, jak i Motard, jest w stanie spełnić każde wymaganie, oferując podwójną liczbę rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Niezależnie od tego, czy szesnastolatek szuka modelu premium w wersji supermoto do zabawy na zakrętach, początkujący w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do miejskiej jazdy, ekspert pragnący motocykla łatwego w obsłudze, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie – teraz każdy znajdzie Beta 125 4T odpowiadającą jego potrzebom.
Beta wciąż wierzy w potencjał segmentu 125, dlatego nieustannie pracuje nad coraz szerszą gamą modeli, aby sprostać wymaganiom jak największej liczby entuzjastów.
We współpracy z Tayo Motorcycles (producentem pojazdów pod marką Zontes), Betamotor opracował zupełnie nowy silnik, bardzo innowacyjny pod względem stosowanych technologii produkcji. Wyróżnia się osiągami (pozostając w granicach prawnych 15 kW), niezawodnością oraz niskim zużyciem paliwa (1,9 l/100 km). Ten nowy silnik stanowi serce nowej gamy My 2025 RR 125 T.
Nowy silnik, w połączeniu z optymalizacją komponentów takich jak airbox, wahacz, tłumik i koła, pozwolił gamie Beta 125 4T wprowadzić nową linię motocykli o atrakcyjnej zawartości technicznej i bardzo konkurencyjnej cenie.
Nowy model stanowi rozwiązanie entry-level w gamie 125 i będzie dostępny, jak zawsze, w pięciu wersjach kolorystycznych: dwie dla Motard (czarny i czerwony) oraz dwie dla Enduro (czarny i czerwony).
Gama 2025 RR 125 T z pewnością spełni oczekiwania tych, którzy poszukują pojazdu w bardzo konkurencyjnej cenie, będącego efektem precyzyjnego dopracowania przemysłowego, przy zachowaniu jakości wykonania i bogatego wyposażenia standardowego, charakterystycznego dla motocykli Beta.
SILNIK TAYO
Silnik powstał we współpracy z Tayo Motorcycles i jest częścią nowego projektu, w którym komponenty (karter, obudowa koła zamachowego, głowica itp.) zostały zaprojektowane specjalnie dla modeli Betamotor zgodnie z wytycznymi techników Beta.
Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą z wymuszonym obiegiem, niezawodny i bardzo oszczędny.
Nowe komponenty: airbox, układ wydechowy i mapowanie silnika, zaprojektowane przez techników Beta.
Średnica cylindra i skok tłoka niezmienione w porównaniu z poprzednim silnikiem, ale wyższy stopień sprężania 12,5:1 i specjalna świeca zapłonowa.
Silnik wymusił szereg modyfikacji w ramie, chłodnicy, komponentach elektrycznych i pompce paliwa, które zostały dostosowane lub przesunięte w celu jego montażu, bez wpływu na geometrię motocykla i komfort jazdy.
Bezpośrednio inspirowany starszymi modelami startującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4T Enduro powstał, aby pokonać każdy teren i przeszkodę na pełnym gazie!
Cechy silnika i wyposażenia:
Silnik Tayo zgodny z normą Euro 5
Czarna rama i wahacz
Czarny tłumik
Nowy system CBS (combined braking system) – zarządzanie siłą hamowania nie jest już bezpośrednie, lecz rozdzielane przez specjalny dystrybutor zaprojektowany przez techników Beta.
Lekki, wydajny zacisk hamulcowy z przodu
Cena detaliczna brutto: 23 962 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STALOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ |
ROZSTAW OSI | 1435 mm |
DŁUGOŚĆ | 2145 mm |
SZEROKOŚĆ | 830 mm |
WYSOKOŚĆ | 1220 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 920 mm |
PRZEŚWIT | 330 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 mm |
WAGA NA SUCHO | 107 kg – PRZÓD. 53 ; TYŁ. 54 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 l |
REZERWA | 1,5 l |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | MONOSHOCK Z PROGRESYWNYM UKŁADEM DŹWIGNIOWYM |
SKOK AMORTYZATORA | 131 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 mm |
PRZEDNI HAMULEC | ø260 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS |
TYLNY HAMULEC | ø220 mm TARCZA |
PRZEDNIA FELGA | 21×1,6-36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18×1,85-36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52 mm |
SKOK | 58,7 mm |
POJEMNOŚĆ | 124,66 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,5:1 |
Ignition | ELEKTRONICZNY 250W-14v |
ŚWIECA | NGK CR8EI |
SMAROWANIE | WYMUSZONE POMPĄ |
Feeding | PALIWO BEZOŁOWIOWE |
Injection | Elldor |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | Z. 17/63 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |
SPALANIE L/100km | 1,9 |
Emission Co2 [g/km] | 44,5 |

