RR 4T 125 R MY25

Coraz bardziej rozbudowana i zróżnicowana gama Beta RR 125 4T odpowiada na potrzeby coraz szerszej grupy odbiorców.
Potencjalni klienci Beta RR 125 4T są bardzo różnorodni – od młodych motocyklistów stawiających pierwsze kroki w świecie motocykli, po bardziej doświadczonych jeźdźców poszukujących zwinnego, sportowego pojazdu, który nie generuje dużych kosztów eksploatacji, nie rezygnując przy tym z radości i łatwości użytkowania, charakterystycznych dla rodziny Betamotor.

Nowa gama My 2025 RR 125 4T, zarówno Enduro, jak i Motard, jest w stanie spełnić każde wymaganie, oferując podwójną liczbę rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Niezależnie od tego, czy szesnastolatek szuka modelu premium w wersji supermoto do zabawy na zakrętach, początkujący w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do miejskiej jazdy, ekspert pragnący motocykla łatwego w obsłudze, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie – teraz każdy znajdzie Beta 125 4T odpowiadającą jego potrzebom.


Beta wciąż wierzy w potencjał segmentu 125, dlatego nieustannie pracuje nad coraz szerszą gamą modeli, aby sprostać wymaganiom jak największej liczby entuzjastów. Jak zapowiedziano, nowości nie kończą się tutaj – gama Beta 125 4T wzbogaciła się teraz o dodatkowy model, skierowany do bardziej wymagającego klienta, który poszukuje 125-ki bardziej wyrafinowanej i z dodatkowymi cechami charakterystycznymi.

Dlatego modele RR 125 Enduro i Motard 4T zostały teraz uzupełnione o nową wersję R, zarówno Enduro, jak i Motard.
Gama RR 125 4T R wyróżnia się dobrze znanym silnikiem pochodzenia japońskiego, będącym odniesieniem w segmencie 125 pod względem osiągów i jakości komponentów. W połączeniu ze specjalnymi grafikami mat/błysk, przejrzystym zbiornikiem inspirowanym wyścigami, szprychowanymi kołami, aluminiowym wahaczem i tłumikiem, powstaje wersja Premium, która nie pozostanie niezauważona.
Model został „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.

Bezpośrednio inspirowany starszymi modelami startującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4T Enduro powstał, aby pokonać każdy teren i przeszkodę na pełnym gazie!


Cechy wersji Premium R:

  • Silnik Minarelli Euro 5

  • Przejrzysty zbiornik paliwa

  • Wahacz aluminiowy anodowany

  • Tłumik aluminiowy anodowany

  • Czerwona rama

  • Specjalne grafiki mat/błysk inspirowane motocyklami Beta z Mistrzostw Świata

  • Specjalne komponenty Ergal

Cena detaliczna brutto: 26 465 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STALOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ

ROZSTAW OSI

1435 mm

DŁUGOŚĆ

2145 mm

SZEROKOŚĆ 

830 mm

WYSOKOŚĆ

1220 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

920 mm

PRZEŚWIT

330 mm

WYSOKOŚĆ STOPEK

400 mm

WAGA NA SUCHO 

107 kg – PRZÓD. 53 ; TYŁ. 54

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

7,5 l

REZERWA

1,5 l

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

MONOSHOCK Z PROGRESYWNYM UKŁADEM DŹWIGNIOWYM

SKOK AMORTYZATORA 

131 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

265 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO 

270 mm

PRZEDNI HAMULEC

ø260 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS

TYLNY HAMULEC

ø220 mm TARCZA

PRZEDNIA FELGA

21×1,6-36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18×1,85-36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

120/90-18

 

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

52 mm

SKOK

58,7 mm

POJEMNOŚĆ

124,66 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12,5:1

Ignition

ELEKTRONICZNY 250W-14v

ŚWIECA

NGK CR8EI

SMAROWANIE

WYMUSZONE POMPĄ

Feeding

PALIWO BEZOŁOWIOWE

Injection

Elldor

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Z. 17/63

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50

SPALANIE L/100km

1,9

Emission Co2 [g/km]

44,5

 

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl