RR 4T 125 R MY25
Coraz bardziej rozbudowana i zróżnicowana gama Beta RR 125 4T odpowiada na potrzeby coraz szerszej grupy odbiorców.
Potencjalni klienci Beta RR 125 4T są bardzo różnorodni – od młodych motocyklistów stawiających pierwsze kroki w świecie motocykli, po bardziej doświadczonych jeźdźców poszukujących zwinnego, sportowego pojazdu, który nie generuje dużych kosztów eksploatacji, nie rezygnując przy tym z radości i łatwości użytkowania, charakterystycznych dla rodziny Betamotor.
Nowa gama My 2025 RR 125 4T, zarówno Enduro, jak i Motard, jest w stanie spełnić każde wymaganie, oferując podwójną liczbę rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Niezależnie od tego, czy szesnastolatek szuka modelu premium w wersji supermoto do zabawy na zakrętach, początkujący w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do miejskiej jazdy, ekspert pragnący motocykla łatwego w obsłudze, czy nowicjusz odkrywający jazdę po drodze lub w terenie – teraz każdy znajdzie Beta 125 4T odpowiadającą jego potrzebom.
Beta wciąż wierzy w potencjał segmentu 125, dlatego nieustannie pracuje nad coraz szerszą gamą modeli, aby sprostać wymaganiom jak największej liczby entuzjastów. Jak zapowiedziano, nowości nie kończą się tutaj – gama Beta 125 4T wzbogaciła się teraz o dodatkowy model, skierowany do bardziej wymagającego klienta, który poszukuje 125-ki bardziej wyrafinowanej i z dodatkowymi cechami charakterystycznymi.
Dlatego modele RR 125 Enduro i Motard 4T zostały teraz uzupełnione o nową wersję R, zarówno Enduro, jak i Motard.
Gama RR 125 4T R wyróżnia się dobrze znanym silnikiem pochodzenia japońskiego, będącym odniesieniem w segmencie 125 pod względem osiągów i jakości komponentów. W połączeniu ze specjalnymi grafikami mat/błysk, przejrzystym zbiornikiem inspirowanym wyścigami, szprychowanymi kołami, aluminiowym wahaczem i tłumikiem, powstaje wersja Premium, która nie pozostanie niezauważona.
Model został „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.
Bezpośrednio inspirowany starszymi modelami startującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4T Enduro powstał, aby pokonać każdy teren i przeszkodę na pełnym gazie!
Cechy wersji Premium R:
Silnik Minarelli Euro 5
Przejrzysty zbiornik paliwa
Wahacz aluminiowy anodowany
Tłumik aluminiowy anodowany
Czerwona rama
Specjalne grafiki mat/błysk inspirowane motocyklami Beta z Mistrzostw Świata
Specjalne komponenty Ergal
Cena detaliczna brutto: 26 465 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STALOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ |
ROZSTAW OSI | 1435 mm |
DŁUGOŚĆ | 2145 mm |
SZEROKOŚĆ | 830 mm |
WYSOKOŚĆ | 1220 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 920 mm |
PRZEŚWIT | 330 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 mm |
WAGA NA SUCHO | 107 kg – PRZÓD. 53 ; TYŁ. 54 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 l |
REZERWA | 1,5 l |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | MONOSHOCK Z PROGRESYWNYM UKŁADEM DŹWIGNIOWYM |
SKOK AMORTYZATORA | 131 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 mm |
PRZEDNI HAMULEC | ø260 mm TARCZA Z SYSTEMEM CBS |
TYLNY HAMULEC | ø220 mm TARCZA |
PRZEDNIA FELGA | 21×1,6-36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18×1,85-36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52 mm |
SKOK | 58,7 mm |
POJEMNOŚĆ | 124,66 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,5:1 |
Ignition | ELEKTRONICZNY 250W-14v |
ŚWIECA | NGK CR8EI |
SMAROWANIE | WYMUSZONE POMPĄ |
Feeding | PALIWO BEZOŁOWIOWE |
Injection | Elldor |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | Z. 17/63 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |
SPALANIE L/100km | 1,9 |
Emission Co2 [g/km] | 44,5 |
