Czerwone Enduro powraca, tym razem lepsze niż zawsze.
Po dwóch miesiącach bez jazdy w terenie czerwoni czempioni Endnuro powracają z nowymi modelami.
Włoskie motocykle zaprojektowane i zbudowane w całości w fabryce Bety w Rignano sull’Arno wprowadzają w modelach  2021 wiele ewolucji w stosunku do modeli 2020.
W 2019 roku znani na całym świecie jeźdzcy Steve Holcombe oraz Brad Freeman osiągnęli podwójne zwycięstwo pod banderolą Betamotor. Steve zostałmistrzem świata E3 podczas gdy Freeman zdobył ten sam tytuł w prestiżowym EnduroGP.
Dzięki wielu testom w terenie, także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.
To bezwzględne dążenie do sukcesu mogło zostać osiągnięte dzięki wysokopoziomowym turniejom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.
The new RR models in a nutshell:
RR 2T 125
The smallest bike in the Beta range, it is the lightest and easiest to handle. In pure racing style, it is suitable for both young riders coming up from the lower categories and more expert riders looking for a fun bike.
RR 2T 200
The chassis set-up and engine derived from its smaller sibling, ensuring it’s extremely light weight and excellent handling but with decidedly greater torque and power. Oil injection and an electric starter complete the package which is perfect for Enduro enthusiasts.
RR 2T 250
Ideal for those looking for a gentler 2-stroke bike with slightly less power and torque than top-of-the-range models to ensure excellent handling.
RR 2T 300
Made for those who appreciate a big engine with significant torque at any speed. Suitable for those who favor long gearing.
RR 4T 350
This is the easiest-to-handle bike in the 4-stroke model range; it favors high-rev riding yet retains a very linear power output.
RR 4T 390
With an ideal handling to power ratio, its winning feature lies in its outstanding traction.
RR 4T 430
A high-performance engine that is at its best when the rider exploits the long gearing and significant torque.
RR 4T 480
This bike best expresses itself in wide open spaces. Its characteristics are similar to the 430 model but with even greater torque and power, suitable for more expert and physically fit riders.
The updates list:
Updated chassis in the steering head area and in the reinforced plates for improved feel and durability. The accessories supplied have been modified to provide better protection against wear.
Improved rear subframe, more robust and durable.
New side-panel mounting, for easier installation
Updated tank cover cap for improved mounting.
Renewed seat improved on both the base plate and the foam – now providing better support for a more comfortable ride.
Optimization of the air filter box for improved waterproofing; new mounting in the filter inspection side panel for a more practical use.
New electrical system, with improved charging efficiency.
Upgrade of numerous internal components of the ZF fork, to further improve fluidity and reliability.
New shock absorber setting to increase traction.
Updated speedometer giving better reliability and precision.
New bright red colouring and graphics.
Available from: June 2020
 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl