Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2020
Beta wypuszcza nowego Xtrainera na rynek!
Rewolucja która charakteryzowała ostatnią generację motocykli Enduro przynosi nam nowego Xtrainera MY 2020, który powrócił w całkiem nowych szatach, podążając za sukcesami poprzednich wersji.
Budując na innowacjach wprowadzonych w modelach RR MY 2020 2T, inżynierowie Bety skupili się na podniesieniu wydajności do maksimum jednocześnie zachowując przyjazność użytkownikowi oraz łatwość w obsłudze na najwyższym poziomie. Te cechy od zawsze były znakiem rozpoznawczym linii Xtrainer
Niesamowita jakość Xtrainera tak samo jak wyśmienita responsywność silnika zapewniają maksymalną wydajność. Jednocześnie nowy model jest niezmiernie łatwy w prowadzeniu. Cechy te zapewniają, iż w każdej sytuacji kierowca może być pewien tego pojazdu niezależnie od wymagań.
Dlatego właśnie Xtrainer MY 2020 jest najlepszym wyborem również dla tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Extreme Enduro.
Składnikami przepisu na sukces Xtrainera są:
- Dostarczanie mocy: miękkie i liniowe, czyniące motocykl ekstremalnie przyjaznym użytkownikowi.
- Beta Progrsive Valve (progresywny zawór wydechowy Beta): pozwala na dokładne ustawienie wydajności silnika na różnych zakresach obrotów poprzez łatwe konfigurowanie z zewnątrz.
- Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm (w porównaniu do 930mm przy RR) dla większej pewności w każdych warunkach jazdy.
- Niska waga: tylko 99kg, zapewniająca zwinną i intuicyjną jazdę nawet dla niedoświadczonych.
- Automatyczny dozownik oleju: nie ma konieczności przygotowywania mieszanki.
- Miękkie opony: zapewniają lepszą przyczepność na każdym terenie.
Silnik:
- Wprowadzono przeciwwagę: obniża ona wibracje silnika, zwiększa bezwładność oraz poprawią krzywą mocy. Poprawia prowadzenie pojazdu w każdym przedziale obrotów.
- Nowe kartery: Poprawiona bezwładność silnika i smarowanie oraz obniżone tarcie boczne.
- Tarcze sprzęgła: przeprojektowane dla łagodniejszej i bardziej kontrolowanej zmiany biegów.
Podwozie:
- Zmodyfikowany wahacz: dłuższy dla lepszej stabilności i przyczepności.
- Zawieszenie: bardziej kontrolowane i efektywne w drastycznych uderzeniach.
- Nowe prowadnice łańcucha: dopasowane do nowego wahacza.
- Dłuższe przełożenie: dopasowane do nowego silnika
- Przełącznik map.
Wygląd:
- Nowy bak.
- Nowa owiewka reflektora.
- Nowy przedni błotnik: z zmienną geometrią grubości co zmniejsza wagę i poprawia wytrzymałość.
- Nowe osłony kierownicy.
- Nowy licznik.
Cena detaliczna brutto: 32 000 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1467 MM |
DŁUGOŚĆ | 2157 MM |
SZEROKOŚĆ | 802 MM |
WYSOKOŚĆ | 1245 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 910 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 390 MM |
WAGA NA SUCHO | 99 KG PRZÓD:48 KG; TYŁ: 51 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 8,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU | 0,65 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 110 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 270MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 80/100-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 66,4 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,5:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY | BPV |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI Z KONTROLEREM DOZOWNIKA OLEJU |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE SILNIKA | AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,894 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 69 G/KM |