Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2020

Beta wypuszcza nowego Xtrainera  na rynek!
Rewolucja która charakteryzowała ostatnią generację motocykli Enduro przynosi nam nowego Xtrainera MY 2020,  który powrócił w całkiem nowych szatach, podążając za sukcesami poprzednich wersji.

Budując na innowacjach wprowadzonych w modelach RR MY 2020 2T, inżynierowie Bety skupili się na podniesieniu wydajności do maksimum jednocześnie zachowując przyjazność użytkownikowi oraz łatwość w obsłudze na najwyższym poziomie. Te cechy od zawsze były znakiem rozpoznawczym linii Xtrainer

Niesamowita jakość Xtrainera tak samo jak wyśmienita responsywność silnika zapewniają maksymalną wydajność. Jednocześnie nowy model jest niezmiernie łatwy w prowadzeniu. Cechy te zapewniają, iż w każdej sytuacji kierowca może być pewien tego pojazdu niezależnie od wymagań.
Dlatego właśnie Xtrainer MY 2020 jest najlepszym wyborem również dla tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Extreme Enduro.

Składnikami przepisu na sukces Xtrainera są:

  • Dostarczanie mocy: miękkie i liniowe, czyniące motocykl ekstremalnie przyjaznym użytkownikowi.
  • Beta Progrsive Valve (progresywny zawór wydechowy Beta): pozwala na dokładne ustawienie wydajności silnika na różnych zakresach obrotów poprzez łatwe konfigurowanie z zewnątrz.
  • Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm (w porównaniu do 930mm przy RR) dla większej pewności w każdych warunkach jazdy.
  • Niska waga: tylko 99kg, zapewniająca zwinną i intuicyjną jazdę nawet dla niedoświadczonych.
  • Automatyczny dozownik oleju: nie ma konieczności przygotowywania mieszanki.
  • Miękkie opony: zapewniają lepszą przyczepność na każdym terenie.

 

Silnik:

  • Wprowadzono przeciwwagę: obniża ona wibracje silnika, zwiększa bezwładność oraz poprawią krzywą mocy. Poprawia prowadzenie pojazdu w każdym przedziale obrotów.
  • Nowe kartery: Poprawiona bezwładność silnika i smarowanie oraz obniżone tarcie boczne.
  • Tarcze sprzęgła: przeprojektowane dla łagodniejszej i bardziej kontrolowanej zmiany biegów.

Podwozie:

  • Zmodyfikowany wahacz: dłuższy dla lepszej stabilności i przyczepności.
  • Zawieszenie: bardziej kontrolowane i efektywne w drastycznych uderzeniach.
  • Nowe prowadnice łańcucha: dopasowane do nowego wahacza.
  • Dłuższe przełożenie: dopasowane do nowego silnika
  • Przełącznik map.

Wygląd:

  • Nowy bak.
  • Nowa owiewka reflektora.
  • Nowy przedni błotnik: z zmienną geometrią grubości co zmniejsza wagę i poprawia wytrzymałość.
  • Nowe osłony kierownicy.
  • Nowy licznik.

Cena detaliczna brutto: 32 000 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1467 MM

DŁUGOŚĆ

2157 MM

SZEROKOŚĆ

802 MM

WYSOKOŚĆ

1245 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

910 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

390 MM

WAGA NA SUCHO

99 KG PRZÓD:48 KG; TYŁ: 51 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

8,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU

0,65 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

110 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

270MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X1,85

PRZEDNIA OPONA

80/100-21

TYLNA OPONA

140/80-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

66,4 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

249 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,5:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI Z KONTROLEREM DOZOWNIKA OLEJU

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE SILNIKA

AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,894 L/100KM

EMISJA SPALIN

69 G/KM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl