Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2022

Po miesiącach tkwienia w domu głód wolności/upalania nigdy nie był silniejszy. Trochę enduro na świeżym powietrzu w kontakcie z naturą jest tym, czego potrzebujesz. My Beta Motor jesteśmy gotowi, aby temu zaradzić. Przedstawiamy nowy XTRAINER 250/300 MY 2022. Idealny motocykl do powrotu w teren!

Nowy XTrainer jest łącznikiem między rekreacyjnymi modelami Beta i jego wyspecjalizowanymi odpowiednikami – jest wszechstronnym pojazdem, idealnym do zachęcenia młodszych entuzjastów do pasji enduro, ale także mogącym zaoferować bardziej doświadczonym motocyklistom satysfakcjonujące wrażenia. XTrainer ma wszystkie funkcje i cechy potrzebne do zaspokojenia bardzo zróżnicowanej grupy docelowej i atrakcyjności dla jeźdźców wszystkich płci i wieku. Na jego wszechstronność składają się:

  • Niższa wysokość siodełka zaledwie 910 mm
  • Masa bez paliwa tylko 98 kg
  • Silnik o liniowym, kontrolowanym dostarczaniu mocy
  • Automatyczny dozownik oleju
  • Opony z miękkiej mieszanki
  • Łatwo dostępny, regulowany zawór wydechowy

XTrainer to idealny motocykl dla początkujących jeźdźców rozpoczynających przygodę z enduro po raz pierwszy, ale przede wszystkim motocykl dla każdego entuzjasty na każdym poziomie doświadczenia, oferujący przyjemne wrażenia z jazdy bez przeciążania fizycznych i technicznych możliwości kierującego. Te cechy sprawiają, że XTrainer jest niezwykle wszechstronnym motocyklem, stworzonym, aby wydobyć to, co najlepsze z każdego motocyklisty.

Początkujący motocykliści, którzy po raz pierwszy zbliżają się do świata enduro, uznają ten motocykl za niezwykle intuicyjny i łatwy w prowadzeniu, a bardziej doświadczeni użytkownicy docenią jego równowagę i łatwo dostępne, ale imponujące osiągi. Wersja zaprezentowana w 2021 roku zyskuje kilka znaczących ulepszeń, aby podkreślić atuty tego modelu.

XTRAINER 300 MY 2022 wprowadza następujące zmiany:

  • Silnik został całkowicie zmieniony, z nowym cylindrem o większej średnicy, tłokiem i zaworem mocy.
  • Nowy wał korbowy, zapewniający krótszy skok tłoka niż w poprzednim modelu.
  • Głowica cylindra również została zaprojektowana od nowa i teraz perfekcyjnie uzupełnia inne nowe elementy.

Nowy silnik, w połączeniu z dedykowaną nową mapą jednostki sterującej silnika, zapewnia płynną i progresywną reakcję na ruch przepustnicy i bardziej liniowe dostarczanie mocy. Motocykl jako całość jest również łatwiejszy w prowadzeniu, zapewniając pewniejszą jazdę.

Oprócz powyższego, obie wersje 250 i 300 otrzymały następujące ulepszenia:

  • Sprzęgło ze sprężynami membranowymi: to rozwiązanie sprawia, że ​​działanie sprzęgła jest lżejsze, bardziej progresywne i kontrolowane, znacznie zmniejszając zmęczenie kierowcy. Poprawiono zarówno włączanie, jak i rozłączanie, podczas gdy sprzęgło może teraz przenosić jeszcze większy moment obrotowy. Aby umożliwić całkowicie spersonalizowaną konfigurację, dostępne są trzy różne ustawienia napięcia wstępnego sprężyny, regulowane za pomocą prostej procedury mechanicznej.
  • Nowy rozrusznik: ta wyjątkowo niezawodna jednostka ma moc potrzebną do ponownego uruchomienia silnika nawet w najtrudniejszych sytuacjach;
  • Zaktualizowany układ elektryczny: ulepszono układ elektryczny motocykla poprawia niezawodność i przyspiesza demontaż i wymianę komponentów;
  • Nowa grafika i schemat kolorów.

Cena detaliczna brutto: 37 296 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1467 MM

DŁUGOŚĆ

2157 MM

SZEROKOŚĆ

802 MM

WYSOKOŚĆ

1245 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

910 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

390 MM

WAGA NA SUCHO

99 KG (PRZÓD 48,0 KG; TYŁ 51,0 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

8,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU

0,65L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

110 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

270 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM  Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6

TYLNA FELGA

18 X 1,85

PRZEDNIA OPONA

80/100 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

66,4 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

249 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,5:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BETA POWER VALVE

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN CYFROWY CDI Z KONTROLEREM POMPY OLEJU

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE

AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,894 L/100KM

EMISJA SPALIN

69 G/KM CO2

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl