Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2022

Po miesiącach tkwienia w domu głód wolności/upalania nigdy nie był silniejszy. Trochę enduro na świeżym powietrzu w kontakcie z naturą jest tym, czego potrzebujesz. My Beta Motor jesteśmy gotowi, aby temu zaradzić. Przedstawiamy nowy XTRAINER 250/300 MY 2022. Idealny motocykl do powrotu w teren!

Nowy XTrainer jest łącznikiem między rekreacyjnymi modelami Beta i jego wyspecjalizowanymi odpowiednikami – jest wszechstronnym pojazdem, idealnym do zachęcenia młodszych entuzjastów do pasji enduro, ale także mogącym zaoferować bardziej doświadczonym motocyklistom satysfakcjonujące wrażenia. XTrainer ma wszystkie funkcje i cechy potrzebne do zaspokojenia bardzo zróżnicowanej grupy docelowej i atrakcyjności dla jeźdźców wszystkich płci i wieku. Na jego wszechstronność składają się:

  • Niższa wysokość siodełka zaledwie 910 mm
  • Masa bez paliwa tylko 98 kg
  • Silnik o liniowym, kontrolowanym dostarczaniu mocy
  • Automatyczny dozownik oleju
  • Opony z miękkiej mieszanki
  • Łatwo dostępny, regulowany zawór wydechowy

XTrainer to idealny motocykl dla początkujących jeźdźców rozpoczynających przygodę z enduro po raz pierwszy, ale przede wszystkim motocykl dla każdego entuzjasty na każdym poziomie doświadczenia, oferujący przyjemne wrażenia z jazdy bez przeciążania fizycznych i technicznych możliwości kierującego. Te cechy sprawiają, że XTrainer jest niezwykle wszechstronnym motocyklem, stworzonym, aby wydobyć to, co najlepsze z każdego motocyklisty.

Początkujący motocykliści, którzy po raz pierwszy zbliżają się do świata enduro, uznają ten motocykl za niezwykle intuicyjny i łatwy w prowadzeniu, a bardziej doświadczeni użytkownicy docenią jego równowagę i łatwo dostępne, ale imponujące osiągi. Wersja zaprezentowana w 2021 roku zyskuje kilka znaczących ulepszeń, aby podkreślić atuty tego modelu.

XTRAINER 300 MY 2022 wprowadza następujące zmiany:

  • Silnik został całkowicie zmieniony, z nowym cylindrem o większej średnicy, tłokiem i zaworem mocy.
  • Nowy wał korbowy, zapewniający krótszy skok tłoka niż w poprzednim modelu.
  • Głowica cylindra również została zaprojektowana od nowa i teraz perfekcyjnie uzupełnia inne nowe elementy.

Nowy silnik, w połączeniu z dedykowaną nową mapą jednostki sterującej silnika, zapewnia płynną i progresywną reakcję na ruch przepustnicy i bardziej liniowe dostarczanie mocy. Motocykl jako całość jest również łatwiejszy w prowadzeniu, zapewniając pewniejszą jazdę.

Oprócz powyższego, obie wersje 250 i 300 otrzymały następujące ulepszenia:

  • Sprzęgło ze sprężynami membranowymi: to rozwiązanie sprawia, że ​​działanie sprzęgła jest lżejsze, bardziej progresywne i kontrolowane, znacznie zmniejszając zmęczenie kierowcy. Poprawiono zarówno włączanie, jak i rozłączanie, podczas gdy sprzęgło może teraz przenosić jeszcze większy moment obrotowy. Aby umożliwić całkowicie spersonalizowaną konfigurację, dostępne są trzy różne ustawienia napięcia wstępnego sprężyny, regulowane za pomocą prostej procedury mechanicznej.
  • Nowy rozrusznik: ta wyjątkowo niezawodna jednostka ma moc potrzebną do ponownego uruchomienia silnika nawet w najtrudniejszych sytuacjach;
  • Zaktualizowany układ elektryczny: ulepszono układ elektryczny motocykla poprawia niezawodność i przyspiesza demontaż i wymianę komponentów;
  • Nowa grafika i schemat kolorów.

Cena detaliczna brutto: 34 425 zł

Cena ma charakter informacyjny

Już wkrótce!

Już wkrótce!

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl