Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2022
Po miesiącach tkwienia w domu głód wolności/upalania nigdy nie był silniejszy. Trochę enduro na świeżym powietrzu w kontakcie z naturą jest tym, czego potrzebujesz. My Beta Motor jesteśmy gotowi, aby temu zaradzić. Przedstawiamy nowy XTRAINER 250/300 MY 2022. Idealny motocykl do powrotu w teren!
Nowy XTrainer jest łącznikiem między rekreacyjnymi modelami Beta i jego wyspecjalizowanymi odpowiednikami – jest wszechstronnym pojazdem, idealnym do zachęcenia młodszych entuzjastów do pasji enduro, ale także mogącym zaoferować bardziej doświadczonym motocyklistom satysfakcjonujące wrażenia. XTrainer ma wszystkie funkcje i cechy potrzebne do zaspokojenia bardzo zróżnicowanej grupy docelowej i atrakcyjności dla jeźdźców wszystkich płci i wieku. Na jego wszechstronność składają się:
- Niższa wysokość siodełka zaledwie 910 mm
- Masa bez paliwa tylko 98 kg
- Silnik o liniowym, kontrolowanym dostarczaniu mocy
- Automatyczny dozownik oleju
- Opony z miękkiej mieszanki
- Łatwo dostępny, regulowany zawór wydechowy
XTrainer to idealny motocykl dla początkujących jeźdźców rozpoczynających przygodę z enduro po raz pierwszy, ale przede wszystkim motocykl dla każdego entuzjasty na każdym poziomie doświadczenia, oferujący przyjemne wrażenia z jazdy bez przeciążania fizycznych i technicznych możliwości kierującego. Te cechy sprawiają, że XTrainer jest niezwykle wszechstronnym motocyklem, stworzonym, aby wydobyć to, co najlepsze z każdego motocyklisty.
Początkujący motocykliści, którzy po raz pierwszy zbliżają się do świata enduro, uznają ten motocykl za niezwykle intuicyjny i łatwy w prowadzeniu, a bardziej doświadczeni użytkownicy docenią jego równowagę i łatwo dostępne, ale imponujące osiągi. Wersja zaprezentowana w 2021 roku zyskuje kilka znaczących ulepszeń, aby podkreślić atuty tego modelu.
XTRAINER 300 MY 2022 wprowadza następujące zmiany:
- Silnik został całkowicie zmieniony, z nowym cylindrem o większej średnicy, tłokiem i zaworem mocy.
- Nowy wał korbowy, zapewniający krótszy skok tłoka niż w poprzednim modelu.
- Głowica cylindra również została zaprojektowana od nowa i teraz perfekcyjnie uzupełnia inne nowe elementy.
Nowy silnik, w połączeniu z dedykowaną nową mapą jednostki sterującej silnika, zapewnia płynną i progresywną reakcję na ruch przepustnicy i bardziej liniowe dostarczanie mocy. Motocykl jako całość jest również łatwiejszy w prowadzeniu, zapewniając pewniejszą jazdę.
Oprócz powyższego, obie wersje 250 i 300 otrzymały następujące ulepszenia:
- Sprzęgło ze sprężynami membranowymi: to rozwiązanie sprawia, że działanie sprzęgła jest lżejsze, bardziej progresywne i kontrolowane, znacznie zmniejszając zmęczenie kierowcy. Poprawiono zarówno włączanie, jak i rozłączanie, podczas gdy sprzęgło może teraz przenosić jeszcze większy moment obrotowy. Aby umożliwić całkowicie spersonalizowaną konfigurację, dostępne są trzy różne ustawienia napięcia wstępnego sprężyny, regulowane za pomocą prostej procedury mechanicznej.
- Nowy rozrusznik: ta wyjątkowo niezawodna jednostka ma moc potrzebną do ponownego uruchomienia silnika nawet w najtrudniejszych sytuacjach;
- Zaktualizowany układ elektryczny: ulepszono układ elektryczny motocykla poprawia niezawodność i przyspiesza demontaż i wymianę komponentów;
- Nowa grafika i schemat kolorów.
Cena detaliczna brutto: 37 296 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1467 MM |
DŁUGOŚĆ | 2157 MM |
SZEROKOŚĆ | 802 MM |
WYSOKOŚĆ | 1245 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 910 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 390 MM |
WAGA NA SUCHO | 99 KG (PRZÓD 48,0 KG; TYŁ 51,0 KG) |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 8,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3 L |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU | 0,65L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 110 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 270 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 |
TYLNA FELGA | 18 X 1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 80/100 – 21 |
TYLNA OPONA | 140/80 – 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 66,4 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,5:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY | BETA POWER VALVE |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN CYFROWY CDI Z KONTROLEREM POMPY OLEJU |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE | AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,894 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 69 G/KM CO2 |