Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2022
Po miesiącach tkwienia w domu głód wolności/upalania nigdy nie był silniejszy. Trochę enduro na świeżym powietrzu w kontakcie z naturą jest tym, czego potrzebujesz. My Beta Motor jesteśmy gotowi, aby temu zaradzić. Przedstawiamy nowy XTRAINER 250/300 MY 2022. Idealny motocykl do powrotu w teren!
Nowy XTrainer jest łącznikiem między rekreacyjnymi modelami Beta i jego wyspecjalizowanymi odpowiednikami – jest wszechstronnym pojazdem, idealnym do zachęcenia młodszych entuzjastów do pasji enduro, ale także mogącym zaoferować bardziej doświadczonym motocyklistom satysfakcjonujące wrażenia. XTrainer ma wszystkie funkcje i cechy potrzebne do zaspokojenia bardzo zróżnicowanej grupy docelowej i atrakcyjności dla jeźdźców wszystkich płci i wieku. Na jego wszechstronność składają się:
- Niższa wysokość siodełka zaledwie 910 mm
 - Masa bez paliwa tylko 98 kg
 - Silnik o liniowym, kontrolowanym dostarczaniu mocy
 - Automatyczny dozownik oleju
 - Opony z miękkiej mieszanki
 - Łatwo dostępny, regulowany zawór wydechowy
 
XTrainer to idealny motocykl dla początkujących jeźdźców rozpoczynających przygodę z enduro po raz pierwszy, ale przede wszystkim motocykl dla każdego entuzjasty na każdym poziomie doświadczenia, oferujący przyjemne wrażenia z jazdy bez przeciążania fizycznych i technicznych możliwości kierującego. Te cechy sprawiają, że XTrainer jest niezwykle wszechstronnym motocyklem, stworzonym, aby wydobyć to, co najlepsze z każdego motocyklisty.
Początkujący motocykliści, którzy po raz pierwszy zbliżają się do świata enduro, uznają ten motocykl za niezwykle intuicyjny i łatwy w prowadzeniu, a bardziej doświadczeni użytkownicy docenią jego równowagę i łatwo dostępne, ale imponujące osiągi. Wersja zaprezentowana w 2021 roku zyskuje kilka znaczących ulepszeń, aby podkreślić atuty tego modelu.
XTRAINER 300 MY 2022 wprowadza następujące zmiany:
- Silnik został całkowicie zmieniony, z nowym cylindrem o większej średnicy, tłokiem i zaworem mocy.
 - Nowy wał korbowy, zapewniający krótszy skok tłoka niż w poprzednim modelu.
 - Głowica cylindra również została zaprojektowana od nowa i teraz perfekcyjnie uzupełnia inne nowe elementy.
 
Nowy silnik, w połączeniu z dedykowaną nową mapą jednostki sterującej silnika, zapewnia płynną i progresywną reakcję na ruch przepustnicy i bardziej liniowe dostarczanie mocy. Motocykl jako całość jest również łatwiejszy w prowadzeniu, zapewniając pewniejszą jazdę.
Oprócz powyższego, obie wersje 250 i 300 otrzymały następujące ulepszenia:
- Sprzęgło ze sprężynami membranowymi: to rozwiązanie sprawia, że działanie sprzęgła jest lżejsze, bardziej progresywne i kontrolowane, znacznie zmniejszając zmęczenie kierowcy. Poprawiono zarówno włączanie, jak i rozłączanie, podczas gdy sprzęgło może teraz przenosić jeszcze większy moment obrotowy. Aby umożliwić całkowicie spersonalizowaną konfigurację, dostępne są trzy różne ustawienia napięcia wstępnego sprężyny, regulowane za pomocą prostej procedury mechanicznej.
 - Nowy rozrusznik: ta wyjątkowo niezawodna jednostka ma moc potrzebną do ponownego uruchomienia silnika nawet w najtrudniejszych sytuacjach;
 - Zaktualizowany układ elektryczny: ulepszono układ elektryczny motocykla poprawia niezawodność i przyspiesza demontaż i wymianę komponentów;
 - Nowa grafika i schemat kolorów.
 
														
														Cena detaliczna brutto: 37 296 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA  | STAL MOLIBDENOWA  | 
ROZSTAW OSI  | 1467 MM  | 
DŁUGOŚĆ  | 2157 MM  | 
SZEROKOŚĆ  | 802 MM  | 
WYSOKOŚĆ  | 1245 MM  | 
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA  | 910 MM  | 
PRZEŚWIT  | 320 MM  | 
WYSOKOŚĆ STOPEK  | 390 MM  | 
WAGA NA SUCHO  | 99 KG (PRZÓD 48,0 KG; TYŁ 51,0 KG)  | 
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA  | 8,5 L  | 
REZERWA  | 1,5 L  | 
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA  | 1,3 L  | 
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU  | 0,65L  | 
PRZEDNIE ZAWIESZENIE  | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM  | 
TYLNE ZAWIESZENIE  | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK  | 
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO  | 110 MM  | 
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO  | 270 MM  | 
SKOK KOŁA TYLNEGO  | 270 MM  | 
PRZEDNI HAMULEC  | TARCZA Ø260 MM Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM  | 
TYLNY HAMULEC  | TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM  | 
PRZEDNIA FELGA  | 21 X 1,6  | 
TYLNA FELGA  | 18 X 1,85  | 
PRZEDNIA OPONA  | 80/100 – 21  | 
TYLNA OPONA  | 140/80 – 18  | 
TYP SILNIKA  | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ  | 
ŚREDNICA  | 66,4 MM  | 
SKOK  | 72 MM  | 
POJEMNOŚĆ  | 249 CC  | 
STOPIEŃ SPRĘŻANIA  | 13,5:1  | 
ZAWÓR WYDECHOWY  | BETA POWER VALVE  | 
ROZRUSZNIK  | ELEKTRYCZNY  | 
ZAPŁON  | AC KOKUSAN CYFROWY CDI Z KONTROLEREM POMPY OLEJU  | 
ŚWIECA  | NGK GR7CI8  | 
SMAROWANIE  | AUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU  | 
GAŹNIK  | KEIHIN PWK 36  | 
SPRZĘGŁO  | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE  | 
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE  | Z.27/72  | 
SKRZYNIA BIEGÓW  | 6-CIO BIEGOWA  | 
PRZENIESIENIE NAPĘDU  | ŁAŃCUCH  | 
OLEJ SILNIKOWY  | SAE 10W/40  | 
SPALANIE  | 2,894 L/100KM  | 
EMISJA SPALIN  | 69 G/KM CO2  | 


