Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2021

Niesamowitej jakości wykonanie Xtrainera zapewniające najlepsze odczucie silnika oraz najwyższej klasy prowadzenie daje największą wydajność oraz łatwość prowadzenia. Dzięki takiej jakości każdy jeździec poradzi sobie nawet z najtrudniejszym terenem.

Właśnie dlatego jest to najlepszy motocykl dla każdego kto chciałby wejść w świat Extreme Enduro.

Składniki tego perfekcyjnego przepisu to:

  • Dostarczanie mocy: miękkie i liniowe, czyniące motocykl ekstremalnie przyjaznym jeźdźcy. Wałek balansujący zmniejsza wibracje, zwiększa bezwładność oraz poprawia krzywą dostarczania mocy. Poprawia właściwości jezdne motocykla na każdym zakresie obrotów silnika.
  • Beta Progressive Valve: pozwala na dowolne dostosowanie wydajności silnika na konkretnych obrotach dzięki zewnętrznej regulacji.
  • Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm (w porównaniu do 930mm w motcyklach RR) zwiększa uczucie pewności przy każdych warunkach jazdy.
  • Niska waga: tylko 98 kg, zapewnia zwrotność oraz intuicyjną jazdę, nawet dla nowych jeźdźców.
  • Automatyczny wtrysk oleju: eliminuje potrzebę wykonywania mieszanki paliwowej.
  • Miękkie opony: zapewniają dobrą przyczepność w każdych warunkach
  • Przełącznik map

Po miesiącach spędzonych poza terenowymi trasami motocyklowymi nie będzie lepszej okazji do powrotu do jazdy niż premiera nowego Xtrainera MY 2021. Xtrainer jest zapowiedzią nadchodzących nowości MY21 wraz z nową kolorystyką.
Mieszanka różnych usprawnień i nowości uczyniła ten motocykl najbardziej innowacyjnym w segmencie Enduro w ostatnich latach oraz idealnym do prawdziwego enduro w każdych warunkach.

Cena detaliczna brutto: 33 200 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1467 MM

DŁUGOŚĆ

2157 MM

SZEROKOŚĆ

802 MM

WYSOKOŚĆ

1245 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

910 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

390 MM

WAGA NA SUCHO

99 KG PRZÓD: 48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

8,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU

0,65 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

110 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

270 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X1,85

PRZEDNIA OPONA

80/100-21

TYLNA OPONA

140/80-18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

66,4 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

249 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,50:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE SILNIKA

AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,894 L/100KM

EMISJA CO2

69 G/KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl