Enduro Xtrainer 2T 250 MY 2021
Niesamowitej jakości wykonanie Xtrainera zapewniające najlepsze odczucie silnika oraz najwyższej klasy prowadzenie daje największą wydajność oraz łatwość prowadzenia. Dzięki takiej jakości każdy jeździec poradzi sobie nawet z najtrudniejszym terenem.
Właśnie dlatego jest to najlepszy motocykl dla każdego kto chciałby wejść w świat Extreme Enduro.
Składniki tego perfekcyjnego przepisu to:
- Dostarczanie mocy: miękkie i liniowe, czyniące motocykl ekstremalnie przyjaznym jeźdźcy. Wałek balansujący zmniejsza wibracje, zwiększa bezwładność oraz poprawia krzywą dostarczania mocy. Poprawia właściwości jezdne motocykla na każdym zakresie obrotów silnika.
- Beta Progressive Valve: pozwala na dowolne dostosowanie wydajności silnika na konkretnych obrotach dzięki zewnętrznej regulacji.
- Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm (w porównaniu do 930mm w motcyklach RR) zwiększa uczucie pewności przy każdych warunkach jazdy.
- Niska waga: tylko 98 kg, zapewnia zwrotność oraz intuicyjną jazdę, nawet dla nowych jeźdźców.
- Automatyczny wtrysk oleju: eliminuje potrzebę wykonywania mieszanki paliwowej.
- Miękkie opony: zapewniają dobrą przyczepność w każdych warunkach
- Przełącznik map
Po miesiącach spędzonych poza terenowymi trasami motocyklowymi nie będzie lepszej okazji do powrotu do jazdy niż premiera nowego Xtrainera MY 2021. Xtrainer jest zapowiedzią nadchodzących nowości MY21 wraz z nową kolorystyką.
Mieszanka różnych usprawnień i nowości uczyniła ten motocykl najbardziej innowacyjnym w segmencie Enduro w ostatnich latach oraz idealnym do prawdziwego enduro w każdych warunkach.
Cena detaliczna brutto: 33 852 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1467 MM |
DŁUGOŚĆ | 2157 MM |
SZEROKOŚĆ | 802 MM |
WYSOKOŚĆ | 1245 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 910 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 390 MM |
WAGA NA SUCHO | 99 KG PRZÓD: 48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 8,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU | 0,65 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 110 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 270 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 80/100-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 66,4 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,50:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY | BPV |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE SILNIKA | AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,894 L/100KM |
EMISJA CO2 | 69 G/KM |