Xtrainer 250
Podążając za sukcesem poprzedniej wersji wprowadzamy na rynek nowego Xtrainera 250. Z wieloma nowymi rozwiązaniami technologicznymi oraz mocno ulepszonym silnikiem. Ulepszenia silnika, które wprowadzono w modelach RR 2018 znalazły zastosowanie także w nowym Xtrainerze by jeszcze bardziej zwiększyć jego wydajność oraz zmniejszyć wagę.
To kluczowe technologiczne usprawnienia umiejscawiają nowego Xtrainera w szczególnej niszy rynku Enduro, czyniąc go perfekcyjnym wyborem dla tych szukających dwusuwa z nieco łagodniejszym charakterem dostarczenia mocy jednak z zachowaniem niesamowitej łatwości prowadzenia.
W rzeczywistości jest to motocykl dla nowych jeźdźców Enduro oraz dla tych którzy potrzebują mniej wymagającego motocyklu off-radowego, nie za ciężkiego ale dającego komfort oraz moc w odpowiedniej cenie. Xtrainer jest także wyśmienitym wyborem do Extreme Enduro.
Najważniejsze zalety tego pojazdu to:
- Dostarczanie mocy: łagodne i liniowe, czyniąc go ekstremalnie łatwym w prowadzeniu mimo to inspirującym
- Progresywny Zawór Mocy Beta: umożliwiający maksymalne wykorzystanie mocy w każdym przedziale RPM dzięki możliwości regulacji za pomocą klucza 5mm
- Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm w porównaniu do 930mm dla modeli RR by zapewnić jeszcze bardziej komfortowe prowadzenie
- Niska waga: tylko 99kg co zapewnia zwinność oraz łatwość prowadzenia nawet dla osób bez doświadczenia.
- Automatyczny dozownik oleju: eliminuje konieczność mieszania paliwa z olejem
- Miękkie opony: zapewniające lepszą przyczepność oraz lepszą wydajność na terenach śliskich
Wszystko to pozwala Ci cieszyć dużą mocą na ekstremalnie przyjaznym dla użytkownika motocyklu łatwym w prowadzeniu niezależnie od warunków.
Stabilna oraz lekka rama połączona wraz z 43mm progresywnymi lagami oraz dedykowanym pojedynczym amortyzatorem.
Inżynierowie Tuscan’a wprowadzili wiele ulepszeń do silnika Xtrainera w tym:
- Nowe sprzęgło: lżejsze, bardziej kompaktowe, 6-cio sprężynowe które zapewnia większą precyzję oraz stabilność przy zmiennych temperaturach pracy. Nowy wygląd pokrywy sprzęgła jest bardziej stylowy
- Nowy system zmiany biegów: zwiększona precyzja oraz wyeliminowane błędne zmiany biegów
Cena detaliczna brutto: 30 450 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1467 MM |
DŁUGOŚĆ | 2157 MM |
SZEROKOŚĆ | 802 MM |
WYSOKOŚĆ | 1245 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 910 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 390 MM |
WAGA NA SUCHO | 99 KG PRZÓD:48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 8,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU | 650CC |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 110 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 270 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 80/100-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA |
ŚREDNICA | 66,4 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 249CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,5:1 |
ZAWÓR WYECHOWY | BPV |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI Z KONTROLEREM POMPY OLEJU |
ŚWIECA | NGK CR7ECI8 |
SMAROWAWNIE SILNIKA | ELEKTRONICZNY DOZOWNIK OLEJU |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,894 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 69 G/KM |