Enduro RR 4T 350 MY 2022

Zawsze znajdzie się miejsce na dodatkowe ulepszenia! Nikt nie rozumie tego lepiej niż zawodnicy zespołu Betamotor: Steve Holcombe, zwycięzca Mistrzostw Świata Enduro 2, Enduro GP oraz Assoluti d’italia oraz Brad Freeman, zwycięzca Mistrzostw Świata Enduro 3. Niekwestionowani liderzy sezonu 2020 w kategorii Enduro, obecnie wkładają niezmierzone pokłady pracy w sezon 2021. Kolejnym wierzącym w Betamotor jest Jonny Walker, który wybrał Betę by ta zabrała jego umiejętności extreme Enduro na następny poziom w 2021. Klienci Beta również to wiedzą, kontynuując wybór Bety czyniąc tą toskańską markę jedną najlepiej sprzedających się w swojej klasie.

Zachęcona tymi sukcesami, Beta wprowadziła duże nowe właściwości oraz ulepszenia do modeli MY2022 zarówno 2-suwowych jak i 4-suwowych linii RR, zabierając dotychczas wysoko oceniane możliwości poprzednich modeli na nowe wyżyny. Nowości wprowadzone do 4-suwów jak i, w szczególności, 2-suwów są znaczące, dotyczące zarówno układu napędowego jak i ramy z zawieszeniem. Nowa grafika nadaje całej gamie bezkompromisowy wyścigowy wygląd. Celem inżynierów z Rignano sull’Arno było dopracowanie ich motocykli bez wpływania na unikatowy charakter pojazdów, podkreślając wszystkie wyjątkowe cechy wyróżniające każdy model z osobna. Podążając ścieżką tradycji Beta wprowadza całą gamę modeli Enduro, bez wyjątków. Wysokowydajne i wyrafinowane motocykle są dostępne dla szerokiego grona użytkowników, a to wszystko dzięki nieprzerwanej pracy inżynierów Toskańskiej marki, która nieprzerwanie pozwala ulepszać te maszyny i czyni ich niesamowitą moc i wydajność łatwo dostępną dla wszystkich. Jak zawsze ranga zawiera w sobie 8 różnych modeli, każdy z własną osobowością, tak by pokryć potrzeby każdego jeźdźcy. Dla każdego zawodnika jest idealna RR-ka, nawet pomimo tego, że wszystkie posiadają tą samą zdolność do wzbudzania zaufania oraz przyjemnego oddawania doświadczeń z jazdy.

RR350 jest najłatwiejszym w prowadzeniu pojazdem z gamy pojazdów 4-suwowych. Lubuje się w jeździe na wysokich obrotach mimo to dostarczając moc liniowo.

Najważniejsze ulepszenia i nowe właściwości wprowadzone do gamy MY 2022 RR to:

  • Zawieszenie: Tylny amortyzator dostał nowe ustawienie tłumienia kompresji z niezależnym ustawieniem dla wysokich i niskich prędkości. Dzięki temu ustawienia jednej nie wpływają na drugą co pozwalało usunąć pewne limity ustawień. Ustawienia lag przednich również zostały zoptymalizowane w celu zwiększenia przyczepności i precyzji podczas ekstremalnych warunków użytkowania. Lagi są teraz w innym kolorze, dzięki poprawionemu procesowi anodowania zwiększono twardość powierzchni oraz odporność na korozję całego komponentu.
  • Grafika: wszystkie modele teraz posiadają nową kolorystykę skomponowaną z czerwieni. Okleina perfekcyjnie wkomponowuje się w kształt i geometrię pojazdu i nadaje mu bardzo eleganckiego i rasowego wyglądu.

Dodatkowo poza ulepszeniami całej gamy, wprowadzono także zmiany dotykające tylko pojedynczych modeli, które nadają im unikatowej osobowości. Dla modeli RR 4T jest to:

  • Komputer pokładowy: największa zmiana w modelach 4T to nowy i lepiej przystosowany ECU. Komputer został przystosowany do oferowania lepszych map „sucha/mokra” oraz do lepszego wykorzystywania hamowania silnikiem co pozwala kierowcy w pełni wykorzystać potencjał silnika.
  • Przełożenie: zostało wprowadzone nowe, lżejsze przełożenie pierwotne oraz sprzęgło z sprężynami membranowymi, których naprężenie można regulować. Nowe sprzęgło pozwala na przenoszenie większych momentów obrotowych.

Cena detaliczna brutto: 46 980 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1490 MM

DŁUGOŚĆ

2180 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

940 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

413 MM

WAGA NA SUCHO

107,5 KG (PRZÓD 52,7 KG, TYŁ 54,8 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,0 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,4 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6

TYLNA FELGA

18 X 2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 88 MM
SKOK 57,4 MM
POJEMNOŚĆ 349,1 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 13,19:1
ZAWORY TYTANOWE
ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ACG KOKUSAN
ŚWIECA NGK LKAR 8A-9
SMAROWANIE 2 POMPY OLEJU
ZASILANIE PALIWEM PODWÓJNY WTRYSK ELLDOR
PRZEPUSTNICA SYNERJECT 42MM
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.28/76
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 10W/50 0,8L + SAE 10W/40 0,8L
SPALANIE 3,84 L/100KM
EMISJA SPALIN 93 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl