Enduro RR 2T 300 MY 2022

Zawsze znajdzie się miejsce na dodatkowe ulepszenia! Nikt nie rozumie tego lepiej niż zawodnicy zespołu Betamotor: Steve Holcombe, zwycięzca Mistrzostw Świata Enduro 2, Enduro GP oraz Assoluti d’italia oraz Brad Freeman, zwycięzca Mistrzostw Świata Enduro 3. Niekwestionowani liderzy sezonu 2020 w kategorii Enduro, obecnie wkładają niezmierzone pokłady pracy w sezon 2021. Kolejnym wierzącym w Betamotor jest Jonny Walker, który wybrał Betę by ta zabrała jego umiejętności extreme Enduro na następny poziom w 2021. Klienci Beta również to wiedzą, kontynuując wybór Bety czyniąc tą toskańską markę jedną najlepiej sprzedających się w swojej klasie.

Zachęcona tymi sukcesami, Beta wprowadziła duże nowe właściwości oraz ulepszenia do modeli MY2022 zarówno 2-suwowych jak i 4-suwowych linii RR, zabierając dotychczas wysoko oceniane możliwości poprzednich modeli na nowe wyżyny. Nowości wprowadzone do 4-suwów jak i, w szczególności, 2-suwów są znaczące, dotyczące zarówno układu napędowego jak i ramy z zawieszeniem. Nowa grafika nadaje całej gamie bezkompromisowy wyścigowy wygląd. Celem inżynierów z Rignano sull’Arno było dopracowanie ich motocykli bez wpływania na unikatowy charakter pojazdów, podkreślając wszystkie wyjątkowe cechy wyróżniające każdy model z osobna. Podążając ścieżką tradycji Beta wprowadza całą gamę modeli Enduro, bez wyjątków. Wysokowydajne i wyrafinowane motocykle są dostępne dla szerokiego grona użytkowników, a to wszystko dzięki nieprzerwanej pracy inżynierów Toskańskiej marki, która nieprzerwanie pozwala ulepszać te maszyny i czyni ich niesamowitą moc i wydajność łatwo dostępną dla wszystkich. Jak zawsze ranga zawiera w sobie 8 różnych modeli, każdy z własną osobowością, tak by pokryć potrzeby każdego jeźdźcy. Dla każdego zawodnika jest idealna RR-ka, nawet pomimo tego, że wszystkie posiadają tą samą zdolność do wzbudzania zaufania oraz przyjemnego oddawania doświadczeń z jazdy.

RR 300 to motocykl idealny dla tych, którzy docenią duży silnik z wielką mocą na każdej prędkości. Zdecydowanie zalecany dla tych, którzy cenią sobie długie przełożenia.

Najważniejsze ulepszenia i nowe właściwości wprowadzone do gamy MY 2022 RR to:

  • Zawieszenie: Tylny amortyzator dostał nowe ustawienie tłumienia kompresji z niezależnym ustawieniem dla wysokich i niskich prędkości. Dzięki temu ustawienia jednej nie wpływają na drugą co pozwalało usunąć pewne limity ustawień. Ustawienia lag przednich również zostały zoptymalizowane w celu zwiększenia przyczepności i precyzji podczas ekstremalnych warunków użytkowania. Lagi są teraz w innym kolorze, dzięki poprawionemu procesowi anodowania zwiększono twardość powierzchni oraz odporność na korozję całego komponentu.
  • Grafika: wszystkie modele teraz posiadają nową kolorystykę skomponowaną z czerwieni. Okleina perfekcyjnie wkomponowuje się w kształt i geometrię pojazdu i nadaje mu bardzo eleganckiego i rasowego wyglądu.

Dodatkowo poza ulepszeniami całej gamy, wprowadzono także zmiany dotykające tylko pojedynczych modeli, które nadają im unikatowej osobowości. Dla modelu RR300 są to największe zmiany z całej grupy. Nowy silnik wraz z nową dedykowaną mapą zapłonu, zapewniającą łagodniejszą ale lepiej odczuwalną reakcję na manetkę gazu i bardziej liniowe oddawanie mocy. Pomimo zwiększenia maksymalnej mocy motocykl stał się również łatwiejszy w prowadzeniu, bardziej intuicyjny i wybaczający błędy niż poprzedni rocznik.

  • Silnik: został przeprojektowany od podstaw. Posiada nowy cylinder o większej średnicy, nowy tłok i nowy zawór mocy.
  • Wał korbowy: poprawiony i dostosowany do mniejszego skoku tłoka.
  • Głowica: została zaprojektowana by pasować do pozostałych nowych komponentów oraz nowej irydowej świecy zapłonowej.
  • Tłumik: nowy tłumik o mniejszej średnicy zwiększający wydajność pojazdu.
  • Sprzęgło z membranową sprężyną: RR300 dostała nowe sprzęgło, z łagodniejszym i mniej forsującym sterowaniem. Nowe sprężyny pozwalają na lepszą efektywność załączania sprzęgła i przenoszenie większych momentów obrotowych. To sprzęgło pozwala również na dostosowanie wstępnego naprężenia sprężyny sprzęgła.

Cena detaliczna brutto: 46 303 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1482 MM

DŁUGOŚĆ

2172 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

407 MM

WAGA NA SUCHO

103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG, TYŁ 52,7 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6

TYLNA FELGA

18 X 2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA73 MM
SKOK69,9 MM
POJEMNOŚĆ292,6 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA11,63:1
ZAWÓR WYDECHOWYBPV SYSTEM
ROZRUSZNIKELEKTRYCZNY
ZAPŁONAC KOKUSAN – DIGITAL CDI
ŚWIECANGK BR7ES
SMAROWANIEAUTOMATYCZNY DOZOWNIK OLEJU
GAŹNIKKEIHIN PXK 36
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/40
SPALANIE2,7 L/100KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl