Enduro RR 2T 50

Beta wprowadza nową erę motocykli dla kolejnego pokolenia, przekształcając aspiracje młodych kierowców w eleganckie dwukołowe rzeczywistości, które będą inspiracją dla kolejnych pokoleń. Teraz są gotowi ujawnić świeże odnowienie dla całej swojej gamy modeli 50cc, Enduro i Motard.

Modele 2023 z gamy 50cc cechuje nowoczesny, geometryczny i śmiały design. Ten styl jest ukochany przez młodych kierowców poszukujących specjalnego motocykla – atrakcyjnego, ale prostego i eleganckiego, odpowiedniego zarówno na codzienne dojazdy do szkoły, jak i na tor wyścigowy.

Nowa gama RR 50 2023 jest gotowa na szybkie przemieszczanie się z wiejskich szlaków do miejskich ulic, zaspokajając potrzeby każdego kierowcy dzięki różnorodności modeli.

RR 50 ENDURO Czerpiąc inspirację od swoich większych rodzeństwa rywalizujących w Mistrzostwach Świata WEC, RR 50 Enduro został zaprojektowany do pokonywania wszelkiego rodzaju terenów, od weekendowych przejażdżek po codzienne dojazdy.

Wersje:

  • RR Enduro – Kolory: Czerwony / Biały
  • RR Enduro Sport – Kolory: Czerwony / Biały
  • RR Enduro Racing – Kolor: Czerwony

GŁÓWNE CECHY

SILNIK

  • Silnik jednocylindrowy, dwusuwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszacz oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).
  • Nowy układ zmiany biegów z kutasami odkuwanymi dla precyzyjnego sprzęgania, zapewniający bardziej reaktywny i satysfakcjonujący sposób jazdy.
  • Zgodność z przepisami Euro 5, obejmująca nowy system odzyskiwania par paliwa.
  • Przebudowany skrzynia filtra, integralna część projektu pojazdu, teraz z systemem szybkiego zwalniania ułatwiającym konserwację.

UKŁAD NADWOZIA

  • Przeprojektowana geometria ramy dla lepszej sterowności i zwinności.
  • Całkowicie nowy design zainspirowany czystą estetyką wyścigów większych modeli RR 2T/4T, w tym nowo zaprojektowanym zbiornikiem paliwa, plastikami (maską, taśmą, bocznymi panelami) i siodłem.
  • Tylne podwozie z technicznego polimeru, integrujące elementy elektryczne i kute stalowe uchwyty o organicznym, nowoczesnym designie.
  • Dłuższy wahacz dla lepszej stabilności jazdy i trakcji.
  • Zaktualizowane amortyzatory dla wersji Enduro.
  • Kompaktowy wydech wyścigowy dla prawdziwej wydajności.
  • System jednokrotnego blokowania dla blokady kierownicy/zapłonu, zbiornika i siodła, oferujący wygodę i bezpieczeństwo.
  • Nowe tylne lampy LED dla lepszej widoczności.
  • Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm.
  • Większy zbiornik o pojemności 6,5 l.
  • Nowe odlewanie mikro-odlewane dla nieprecedensowej kontroli jazdy.
  • Uderzająca grafika naklejek, która definiuje unikalny styl.

Cena detaliczna brutto: 16 825 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1410 MM

DŁUGOŚĆ

2075 MM

SZEROKOŚĆ

790 MM

WYSOKOŚĆ

1180 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

920 MM

PRZEŚWIT

325 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

385 MM

WAGA NA SUCHO

85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

50 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

210 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

200 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18 X 1,85 – SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

80/90 – 21

TYLNA OPONA

110/80 – 18

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 40,3 MM
SKOK 39 MM
POJEMNOŚĆ 49,7 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12:1
ROZRUSZNIK NOŻNY
ALTERNATOR ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W
ŚWIECA NGK BR9ES
SMAROWANIE MIESZANIE POMPĄ MECHANICZNĄ
ZASILANIE PALIWEM GAŹNIK
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.20/71
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 20W/30
SPALANIE 2,41 L/100KM
EMISJA SPALIN 57 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl