Enduro RR 2T 50 Racing
Beta wprowadza nową erę motocykli dla kolejnego pokolenia, przekształcając aspiracje młodych kierowców w eleganckie dwukołowe rzeczywistości, które będą inspiracją dla kolejnych pokoleń. Teraz są gotowi ujawnić świeże odnowienie dla całej swojej gamy modeli 50cc, Enduro i Motard.
Modele 2023 z gamy 50cc cechuje nowoczesny, geometryczny i śmiały design. Ten styl jest ukochany przez młodych kierowców poszukujących specjalnego motocykla – atrakcyjnego, ale prostego i eleganckiego, odpowiedniego zarówno na codzienne dojazdy do szkoły, jak i na tor wyścigowy.
Nowa gama RR 50 2023 jest gotowa na szybkie przemieszczanie się z wiejskich szlaków do miejskich ulic, zaspokajając potrzeby każdego kierowcy dzięki różnorodności modeli.
RR 50 ENDURO Czerpiąc inspirację od swoich większych rodzeństwa rywalizujących w Mistrzostwach Świata WEC, RR 50 Enduro został zaprojektowany do pokonywania wszelkiego rodzaju terenów, od weekendowych przejażdżek po codzienne dojazdy.
Wersje:
- RR Enduro – Kolory: Czerwony / Biały
- RR Enduro Sport – Kolory: Czerwony / Biały
- RR Enduro Racing – Kolor: Czerwony
GŁÓWNE CECHY
SILNIK
- Silnik jednocylindrowy, dwusuwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszacz oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).
- Nowy układ zmiany biegów z kutasami odkuwanymi dla precyzyjnego sprzęgania, zapewniający bardziej reaktywny i satysfakcjonujący sposób jazdy.
- Zgodność z przepisami Euro 5, obejmująca nowy system odzyskiwania par paliwa.
- Przebudowany skrzynia filtra, integralna część projektu pojazdu, teraz z systemem szybkiego zwalniania ułatwiającym konserwację.
UKŁAD NADWOZIA
- Przeprojektowana geometria ramy dla lepszej sterowności i zwinności.
- Całkowicie nowy design zainspirowany czystą estetyką wyścigów większych modeli RR 2T/4T, w tym nowo zaprojektowanym zbiornikiem paliwa, plastikami (maską, taśmą, bocznymi panelami) i siodłem.
- Tylne podwozie z technicznego polimeru, integrujące elementy elektryczne i kute stalowe uchwyty o organicznym, nowoczesnym designie.
- Dłuższy wahacz dla lepszej stabilności jazdy i trakcji.
- Zaktualizowane amortyzatory dla wersji Enduro.
- Kompaktowy wydech wyścigowy dla prawdziwej wydajności.
- System jednokrotnego blokowania dla blokady kierownicy/zapłonu, zbiornika i siodła, oferujący wygodę i bezpieczeństwo.
- Nowe tylne lampy LED dla lepszej widoczności.
- Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm.
- Większy zbiornik o pojemności 6,5 l.
- Nowe odlewanie mikro-odlewane dla nieprecedensowej kontroli jazdy.
- Uderzająca grafika naklejek, która definiuje unikalny styl.
RÓŻNICE WZGLĘDEM WERSJI STANDARDOWEJ:
- Wahacz aluminiowy.
- Odwrócony widelec o średnicy 41 mm, regulowany.
- Kierownica stożkowa o średnicy 28,5 mm bez poprzeczki.
- Czerwony anodowany aluminiowy tłumik.
- Zawieszenie tylne z progresywnym przełożeniem.
- Amortyzator tylny z zbiornikiem gazu, regulowany w przednacie, kompresji i odbiciu.
- Brak wału równoważącego: mniejsza bezwładność silnika dla lepszej wydajności wyścigowej.
- Podwójny chłodnica.
- Felgi ze stopu aluminium.
- Brak mieszacza – jak w motocyklach wyścigowych.
- Czerwona rama.
- Zacisk hamulca przedniego z dwoma tłokami.
- Czarna dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca.
- Aluminiowa tarcza łańcuchowa.
Cena detaliczna brutto: 22 531 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1428 MM |
DŁUGOŚĆ | 2090 MM |
SZEROKOŚĆ | 810 MM |
WYSOKOŚĆ | 1205 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 935 MM |
PRZEŚWIT | 345 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 MM |
WAGA NA SUCHO | 83,5 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 124 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 255 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18 X 1,85 – 36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 90/90 – 21 |
TYLNA OPONA | 120/90 – 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY MORIC 12V-100w |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ALTERNATOR | ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
SMAROWANIE | MIESZANINA 2% |
ZASILANIE PALIWEM | GAŹNIK DELL’ORTO PHBN 16 HS |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 |
SPALANIE | 2,41 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 57 G/KM CO2 |