Enduro RR 2T 50 Racing

Beta wprowadza nową erę motocykli dla kolejnego pokolenia, przekształcając aspiracje młodych kierowców w eleganckie dwukołowe rzeczywistości, które będą inspiracją dla kolejnych pokoleń. Teraz są gotowi ujawnić świeże odnowienie dla całej swojej gamy modeli 50cc, Enduro i Motard.

Modele 2023 z gamy 50cc cechuje nowoczesny, geometryczny i śmiały design. Ten styl jest ukochany przez młodych kierowców poszukujących specjalnego motocykla – atrakcyjnego, ale prostego i eleganckiego, odpowiedniego zarówno na codzienne dojazdy do szkoły, jak i na tor wyścigowy.

Nowa gama RR 50 2023 jest gotowa na szybkie przemieszczanie się z wiejskich szlaków do miejskich ulic, zaspokajając potrzeby każdego kierowcy dzięki różnorodności modeli.

RR 50 ENDURO Czerpiąc inspirację od swoich większych rodzeństwa rywalizujących w Mistrzostwach Świata WEC, RR 50 Enduro został zaprojektowany do pokonywania wszelkiego rodzaju terenów, od weekendowych przejażdżek po codzienne dojazdy.

Wersje:

  • RR Enduro – Kolory: Czerwony / Biały
  • RR Enduro Sport – Kolory: Czerwony / Biały
  • RR Enduro Racing – Kolor: Czerwony

GŁÓWNE CECHY

SILNIK

  • Silnik jednocylindrowy, dwusuwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszacz oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).
  • Nowy układ zmiany biegów z kutasami odkuwanymi dla precyzyjnego sprzęgania, zapewniający bardziej reaktywny i satysfakcjonujący sposób jazdy.
  • Zgodność z przepisami Euro 5, obejmująca nowy system odzyskiwania par paliwa.
  • Przebudowany skrzynia filtra, integralna część projektu pojazdu, teraz z systemem szybkiego zwalniania ułatwiającym konserwację.

UKŁAD NADWOZIA

  • Przeprojektowana geometria ramy dla lepszej sterowności i zwinności.
  • Całkowicie nowy design zainspirowany czystą estetyką wyścigów większych modeli RR 2T/4T, w tym nowo zaprojektowanym zbiornikiem paliwa, plastikami (maską, taśmą, bocznymi panelami) i siodłem.
  • Tylne podwozie z technicznego polimeru, integrujące elementy elektryczne i kute stalowe uchwyty o organicznym, nowoczesnym designie.
  • Dłuższy wahacz dla lepszej stabilności jazdy i trakcji.
  • Zaktualizowane amortyzatory dla wersji Enduro.
  • Kompaktowy wydech wyścigowy dla prawdziwej wydajności.
  • System jednokrotnego blokowania dla blokady kierownicy/zapłonu, zbiornika i siodła, oferujący wygodę i bezpieczeństwo.
  • Nowe tylne lampy LED dla lepszej widoczności.
  • Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm.
  • Większy zbiornik o pojemności 6,5 l.
  • Nowe odlewanie mikro-odlewane dla nieprecedensowej kontroli jazdy.
  • Uderzająca grafika naklejek, która definiuje unikalny styl.

RÓŻNICE WZGLĘDEM WERSJI STANDARDOWEJ:

  • Wahacz aluminiowy.
  • Odwrócony widelec o średnicy 41 mm, regulowany.
  • Kierownica stożkowa o średnicy 28,5 mm bez poprzeczki.
  • Czerwony anodowany aluminiowy tłumik.
  • Zawieszenie tylne z progresywnym przełożeniem.
  • Amortyzator tylny z zbiornikiem gazu, regulowany w przednacie, kompresji i odbiciu.
  • Brak wału równoważącego: mniejsza bezwładność silnika dla lepszej wydajności wyścigowej.
  • Podwójny chłodnica.
  • Felgi ze stopu aluminium.
  • Brak mieszacza – jak w motocyklach wyścigowych.
  • Czerwona rama.
  • Zacisk hamulca przedniego z dwoma tłokami.
  • Czarna dźwignia zmiany biegów i pedał hamulca.
  • Aluminiowa tarcza łańcuchowa.

Cena detaliczna brutto: 21 580 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1428 MM

DŁUGOŚĆ

2090 MM

SZEROKOŚĆ

810 MM

WYSOKOŚĆ

1205 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

935 MM

PRZEŚWIT

345 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

400 MM

WAGA NA SUCHO

83,5 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

124 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

265 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

255 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6  – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18 X 1,85 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

120/90 – 18

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 40,3 MM
SKOK 39 MM
POJEMNOŚĆ 49,7 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12:1
ZAPŁON ELEKTRONICZNY MORIC 12V-100w
ROZRUSZNIK NOŻNY
ALTERNATOR ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W
ŚWIECA NGK BR9ES
SMAROWANIE MIESZANINA 2%
ZASILANIE PALIWEM GAŹNIK DELL’ORTO PHBN 16 HS
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z.20/71
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 20W/30
SPALANIE 2,41 L/100KM
EMISJA SPALIN 57 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl