Enduro RR 2T 50 MY 2021 Racing

Jeden z najlepiej sprzedających się w Europie, wraz z największą gamę kolorów i wyposażeń, motocykl na którym wychowały się całe pokolenia zawodników – teraz powraca z całkowicie odnowionym nadwoziem, silnikiem i stylem. Nowe RR 50 2021 w wersji Enduro i Motard posiadają nowe plastiki, silnik w wersji Euro 5 oraz styl zaprojektowany przez największą i najlepszą markę motocykli Enduro (potwierdzone 7 tytułami mistrza świata zdobytymi przez Holcombe oraz 5 zdobytymi przez Freemana). Mieszanka wyścigowego stylu i czystej rozrywki gotowa by spełnić marzenia każdego nastoletniego jeźdźcy.

Rynek
Sektor pięćdziesiątek rośnie w całej Europie dzięki nowym trendom oraz wyborom ludzi w czasach pandemii, gdy jazda samemu jest chętniej wybierana niż transport zbiorowy nawet wśród młodych ludzi. Często niesłusznie ignorowany rynek motocykli o pojemności 50 cm jest cennym punktem startowym dla przyszłych sportowców lub pasjonatów oraz kierowców samochodów, którzy chcą poszerzyć swoją świadomość drogową. Faktem jest, że kierowcy motocykli są bardziej uważni prowadząc samochód oraz mają lepszy czas reakcji i zachowanie na drogach. Dzieje się tak ponieważ motocykliści zazwyczaj trenują jazdę motocyklem już od najmłodszych lat i przyzwyczajają się do kierowania pojazdem za pomocą balansowania całym ciałem. Właśnie dlatego oferta motocykli o pojemności 50 cm jest nastawiona na mądrych na drodze jeźdźców, nastolatków, którzy teraz zaczynają dostosowywać swój gust do cech i osiągów motocykli. Starsza generacja motocykli skierowana tylko w stronę dzieci została zastąpiona prawdziwymi motocyklami dopracowanymi pod względem funkcjonalności i bezpieczeństwa. Prawdziwe motocykle – nawet jeśli poruszają się z niewielkimi prędkościami.
Beta zawsze wierzyła i inwestowała w ten segment i w tym roku podnosi poprzeczkę. 50 Enduro i Motard zostały kompletnie odnowione i zaprojektowane podążając za charakterystyką pozostałych motocykli Beta i celując w zapewnienie pewności i przyjemności jazdy, ostatecznie dopieszczając te cechy do maksimum.

RR 50 ENDURO

Zainspirowany większymi modelami, na których zawodnicy wygrywają mistrzostwa świata, czerpiąc zarówno styl jak i rozwiązania techniczne, RR50 Enduro jest urodzony by stawiać czoła wszelkim rodzajom terenów od treningów w czasie wolnym po codzienne dojazdy do pracy czy szkoły.

Wersje:
– RR Enduro:
Kolory: czerwony / biały

– RR Enduro Sport:
Kolory: czerwony / biały

-RR Enduro Racing
Kolory: Czerwony

GŁÓWNE CECHY

Silnik

  • 2-suwowy, jedno-cylindrowy, posiada 6 biegów i jest chłodzony cieczą. Wszystkie wersje poza Racing posiadają dozownik oleju.
  • Nowa skrzynia biegów wraz z nowymi kutymi widelcami dla bardziej precyzyjnego wysprzęglania i responsywnej oraz satysfakcjonującej jazdy.
  • Nowy system oczyszczania gazów zgodny z normą Euro 5.
  • Nowa obudowa filtra powietrza. Integralna część stylu pojazdu. Zaprojektowana by zmniejszyć hałas podążając za obecnymi normami. Bardziej praktyczna dzięki systemowi quick-release ułatwiającemu serwisowanie/zmianę filtra powietrza dokładnie tak jak w motocyklach wyścigowych.

Nadwozie

  • Nowa rama z odnowioną geometrią dla lepszego prowadzenia i poprawionej sterowności.
  • Nowy styl: czysto wyścigowy, inspirowany dużymi modelami 2T/4T. Wszystko zostało zaprojektowane od nowa: bak, plastiki (owiewka lampy, błotniki, panele boczne) i siedzenie.
  • Tylny stelaż wykonany z technicznego polimeru, perfekcyjnie integrujący instalację elektryczną, obudowę filtra powietrza i stalowe uchwyty. Organiczny i nowoczesny styl nastawiony do najmłodszych jeźdźców.
  • Dłuższy wahacz poprawia stabilność jazdy i zapewnia poprawioną trakcję.
  • Tylny amortyzator z zmienioną średnicą w modelach Enduro.
  • Nowy wydech: kompaktowy, wyścigowy – warty prawdziwego motocykla.
  • Nowy system jedno-kluczykowy. Ten sam kluczyk do blokady/zapłonu, zbiornika i siedzenia.
  • Nowa tylna lampa LED dla zwiększonej widoczności.
  • Hamulce: przód 260mm i tył 220mm
  • Nowy bak 6.5L
  • Nowy odlew stopek z dokładnością w skali mikro zapewniający niespotykaną kontrolę nad jazdą.
  • Zachwycające grafiki: unikatowy styl, którego nie da się przeoczyć.

Cena detaliczna brutto: 10 566 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1410 MM

DŁUGOŚĆ

2030 MM

SZEROKOŚĆ

790 MM

WYSOKOŚĆ

1155 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

885 MM

PRZEŚWIT

280 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

355 MM

WAGA NA SUCHO

85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

50 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

210 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

200 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6

TYLNA FELGA

18 X 1,85

PRZEDNIA OPONA

100/80 – 17

TYLNA OPONA

130/70 – 17

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

40,3 MM

SKOK

39 MM

POJEMNOŚĆ

49,7 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12:1

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ALTERNATOR

ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W

ŚWIECA

NGK BR9ES

SMAROWANIE

DOZOWNIK OLEJU

ZASILANIE PALIWEM

GAŹNIK

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.20/71

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 20W/30

SPALANIE

2,41 L/100KM

EMISJA SPALIN

57 G/KM CO2

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl