RR 4T 390

Czterosuw z tym silnikiem dostarcza wyśmienite połączenie mocy i sterowności. Największą zaletą tego motocykla jest niesamowita przyczepność. Silnik jest unikatowy ponieważ jest stosunkowo lekki dając wiele mocy i przyspieszenia.

Kluczowe cechy silnika można podsumować:

  • Nowe sterowanie przepustnicą: zaprojektowane przez Domino na wyłączność dla Bety by zwiększyć czułość silnika nawet na najmniejsze ruchy manetką co nadaje niesamowitą przyczepność nawet w najtrudniejszych warunkach.
  • Nowe mapowanie silnika dostosowane idealnie do nowego sterowania przepustnicą.
  • Wysprzęglik  o większej średnicy: dzięki niemu sprzęgło jest łagodniejsze i bardziej czułe

 Natomiast Ramy:

  • Nowe przednie amortyzatory ZF 48mm z regulacją kompresji, odbicia oraz naprężenia sprężyny. Zostały ona także wyposażone w specjalną anodowaną powłokę co zapewnia minimalne tarcie oraz większą wytrzymałość.
  • Nowe golenie dolne lag: mniejsze i wytrzymalsze
  • Nowe osłony lag: zaprojektowane razem z uchwytami dolnymi by zapewnić praktyczność i spójny wygląd
  • Całkiem nowy amortyzator  tylny ZF: z kompaktowym tłokiem 46mm, 300g lżejszy. Został zaprojektowany tak by pracował odpowiednio przy zmiennej temperaturze.
  • Nowa grafika i kolory

Cena detaliczna brutto: 40 050 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1490 MM

DŁUGOŚĆ

2180 MM

SZEROKOŚĆ

807 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

940 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

413 MM

WAGA NA SUCHO

109,00 KG FRONT:52,5 KG; REAR: 56,5 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

8,0 L

REZERWA

2,0 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,4 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

90X90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA

ŚREDNICA

88 MM

SKOK

63,4 MM

POJEMNOŚĆ

385,6CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12,48:1

ROZRUCH

ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY

ZAWORY

4 TYTANOWE, DOHC

ACG

KOKUSAN

ŚWIECA

NGK LKAR8A-9

SMAROWANIE SILNIKA

2 POMPY OLEJU

ZASILANIE SILNIKA

SYNERJECT PODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK

PRZEPUSTNICA

42MM SYNERJECT

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z. 28/76

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/50 0,8L + SAE 10W/40 0,8L

SPALANIE

3,89 L/100KM

EMISJA SPALIN

94 G/KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl