Enduro RR 4T 350 Racing MY 2020

Beta wprowadza na rynek nowy RR Racing MY 2020!

Prezentujemy gotową do wyścigu wersję RACING bazującą na modelu RR. Zgodnie z oczekiwaniami klientów jest ona wyposażona we wszystkie urządzenia potrzebne do tego, aby był to prawdziwie gotowy do wyścigów pojazd, przygotowany na każdą sytuację, z którą spotka się podczas zawodów.
Inżynierowie bety skoncentrowali się zatem na opracowaniu wysokiej klasy zestawu i uwzględnieniu wszystkich tych szczegółów – zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych – które zmniejszają masę i zapewniają jeszcze wyższą wydajność w każdych warunkach wyścigowych.

Nowe modele RR Racing MY 2020 posiadają szereg akcesoryjnych części, które pozwoliły zawodnikom Steve Holcombe i Brad Freeman zdominować zawody Mistrzostw Świata Enduro w ciągu ostatnich lat, zdobywając kilka tytułów z rzędu.

W porównaniu do standardowych wersji, seria RR Racing MY 2020 wyróżnia się następującymi komponentami:

  • Amortyzatory przednie Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm: te nowe KYB mają konstrukcję zamkniętego wkładu i są znane na całym świecie z tego, że są na najwyższym poziomie. Ścisła współpraca między Beta a Kayabą pozwoliła stworzyć specjalnie zaprojektowany produkt, który ma nową konstrukcję amortyzatora i unikalną specyfikację dla modeli Beta Racing. Ponadto obecność anodowanych elementów wewnętrznych minimalizuje tarcie ślizgowe, podczas gdy regulatory kompresji i zwalniania umożliwiają łatwe uzyskanie optymalnych ustawień przez cały czas. Dlatego widelce Kayaba zapewniają doskonałą pracę w każdych warunkach użytkowania, będąc wyjątkowo niezawodnym, łatwym w dostrajaniu, a ponadto znacznie zmniejszającym wagę (o 0,5 kg lżejszym niż w MY 2019) produktem.
  • Amortyzator ZF ø 46 mm z nowymi nastawami: ta udoskonalona konfiguracja pozwala motocyklistom maksymalnie wykorzystać nowe podwozie.
  • Półki  zawieszenia  anodowane na czarno.

 

Ponadto w modelach 2020 znajdziecie:

  • Oś przedniego koła szybkiego demontażu: niezbędna do zaoszczędzenia cennych sekund podczas wyścigu, przyspiesza wymianę opon
  • Osłony rąk Vertigo: solidność, niesamowity design oraz grafika In-Mold sprawiają, że jest to niezbędne podczas jazdy w terenie.
  • Opony Metzeler Six Days: dla jeszcze lepszej przyczepności w terenie.
  • Podnóżki Black Ergal: z szeroką powierzchnią styku i stalowymi kolcami, aby zapewnić optymalną przyczepność w każdych warunkach. Solidna, a jednocześnie lekka konstrukcja oznacza, że podnóżki te mają również dłuższą żywotność.
  • Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami to idealne połączenie lekkości i trwałości.
  • Prowadnica łańcucha Red Ergal.
  • Wyścigowa kanapa z dodatkową kieszonką idealnie sprawdza się na zawodach enduro i nie tylko.
  • Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów oraz hamulca.
  • Korek oleju przekładniowego, korek oleju silnikowego oraz korek filtra oleju z anodowanego na czerwono aluminium.
  • Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na obręczach nadają charakter.
  • Nowy system ładowania akumulatorów: bardziej wydajny i niezawodny

Cena detaliczna brutto: 44 900 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1490 MM

DŁUGOŚĆ

2180 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

940 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

413 MM

WAGA NA SUCHO

107,5 KG PRZÓD:52,7 KG; TYŁ: 54,8 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,0 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,4L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

88 MM

SKOK

57,4 MM

POJEMNOŚĆ

349,1 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,19:1

ZAWORY

DOHC / 4 ZAWORY TYTANOWE

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ACG

KOKUSAN

ŚWIECA

NGK LKAR 8A-9

SMAROWANIE SILNIKA

DWIE POMPY OLEJU

ZASILANIE PALIWEM

SYNERJECT PODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK

PRZEPUSTNICA

42MM SYNERJECT

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.28/76

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/50 0,8L. + SAE 10W/40 0,8L

SPALANIE

3,84 L/100KM

EMISJA SPALIN

93 G/KM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl