RR 4T 125 LC
Najważniejsze cechy:
- Nowoczesny, chłodzony cieczą, 4-suwowy, jedno-cylindrowy silnik zapewniający niesamowitą wydajność
- Lekka i wytrzymała rama – taka jak w większych modelach RR4T – zapewniająca maksymalną przyjemność z jazdy
- Całkiem nowe plastiki i grafika
Silnik:
- 4-zaworowy, silnik typu SOHC wyposażony w podwójną chłodnicę zapewnia lepsze odprowadzanie ciepła przez co również stabilną moc
- 11KW mocy (15 KM)
- Niskie zużycie paliwa: 3,6 l/100km
- Praktyczny rozrusznik elektryczny
- Homologacja Euro 4
Rama
- Wytrzymała oraz lekka stalowa rama z owalnymi rurami z zoptymalizowaną geometrią dla maksymalnej redukcji wagi.
- Odpowiednio rozłożone wymiary ramy dla lepszej kontroli oraz uczucia z jazdy
- 41mm lagi z skokiem 260mm
- Aluminiowa kiwaczka
- Pojedynczy amortyzator tylny z regulowanym naprężeniem wstępnym oraz skokiem 270mm
- Wielo-funkcyjny cyfrowy licznik z systemem ostrzeżeń diagnostycznych
- Jeden klucz do korka baku, siedzenia oraz blokady kierownicy
- Koła 21 i 18 cali.
- Aluminiowe felgi z szprychami. Diamentowo obrabiane aluminiowe piasty
- Duża tarcze hamulcowe: 260mm przód, 220mm tył.
Cena detaliczna brutto: 24 055 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1410 MM |
DŁUGOŚĆ | 2115 MM |
SZEROKOŚĆ | 820 MM |
WYSOKOŚĆ | 1215 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 925 MM |
PRZEŚWIT | 335 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 MM |
WAGA NA SUCHO | 102 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,3 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 131 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 260 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM CBS |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA |
ŚREDNICA | 52 MM |
SKOK | 58,6 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,66CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,2:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 14V 250W |
ŚWIECA | NGK CR8E |
SMAROWANIE SILNIKA | OBIEG WYMUSZONY POMPĄ |
GAŹNIK | KEIHIN CVK 30 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE | Z. 14/63 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |