Enduro RR 480 4T MY 2020

Cechy modelu

Silnik

  • Całkiem nowy projekt, zorientowany na zmniejszenie wagi oraz objętości ruchowych części. Cel ten mógł zostać osiągnięty dzięki podniesieniu sprzęgła oraz przeniesieniu wału korbowego w tył. Przeniesienie środka ciężkości bliżej kiwaczki spowodowało znaczną poprawę sterowności. Zmniejszono wagę o około 1 kg.
  • Nowy projekt magnezowej osłony sprzęgła, zmodernizowany by zwiększyć przepływ oleju do sprzęgła zamontowanego bardziej efektywnie.
  • Magnezowa osłona magneta, zaprojektowana jednocześnie z resztą silnika, teraz z bardziej funkcjonalnym i nowoczesnym wyglądem.
  • Nowy system pompowania wody, zwiększa przepływ wody przez co zwiększa się wydajność chłodzenia co powoduje lepsze utrzymanie temperatury w nominalnym zakresie prac co z kolei zwiększa wydajność silnika. Uproszczono także ułożenie rur przepływu wody.
  • Nowy projekt cylindra oraz głowicy dopasowany do nowego systemu chłodzenia oraz niższej temperatury pracy.
  • Poprawiony obieg oleju by zapewnić lepszy przekaz ciepła między oleje i płynem chłodniczym w przedniej części karterów co skutkuje zachowaniem niższej temperatury oleju w trakcie pracy silnika.
  • Sprzęgło z nowymi tarczami z innego materiału dzięki któremu biegi zmienia się łagodniej i bardziej elastycznie
  • Nowe przełożenia, teraz krótsze i lżejsze
  • Nowy mechanizm zmiany biegów, z lżejszą krzywką by zwiększyć efektywność zmiany biegów.
  • Nowy wygląd dźwigni zmiany biegów, zaprojektowany by komponował się z nowym wyglądem silnika i ramy.
  • Dodano czujnik biegu jałowego
  • Zaktualizowane mapy silnika.

Rama

  • Nowa rama ze zmienioną geometrią jest teraz sztywniejsza co zwiększa zwinność oraz stabilność. Zmniejszono wagę ramy oraz zwiększono niezawodność dzięki komponentom o precyzyjnym wykończeniu. Dzięki śrubom o zmienionej główce zmniejszono wibracje ramy co znacznie poprawiło komfort jazdy. Nowa rama jest węższa przy podstawie co poprawia sterowność w trakcie pokonywania trudnych odcinków tras oraz typowych sekcji off-roadowych.
  • Zmodyfikowana kiwaczka, teraz dłuższa dla lepszej stabilności oraz trakcji.
  • Całkiem nowy projekt stelaża tylnego, zwiększona wytrzymałość by zapobiegać uszkodzeniom w trakcie jazdy off-roadowej. Wszystkie komponenty filtra powietrza i jego akcesoria są teraz schowane wewnątrz stelaża elementy elektryki oraz zbiornik oleju
  • Nowy wkład filtra powietrza.
  • Nowy system montażu filtra powietrza – szybsze i dokładniejsze zakładanie wkładu filtra
  • Poprawione amortyzatory przedniego zawieszenia w porównaniu do poprzedniej wersji, z nowym kartridżem(wkładem) który obniża środek ciężkości dostarczając tym samym perfekcyjny poziom pluszowości, jednocześnie poprawiając działanie całości w trakcie gwałtownego pokonywania dużych przeszkód. Szybkość reakcji zawieszenia została zmodyfikowana tak by współgrała jak najlepiej z nową ramą.
  • Nowy amortyzator tylny zawierający:
    1. Nowa górna część amortyzatora – zwiększyć przyczepność oraz kontakt z podłożem podczas silnego hamowania.
    2. Nowy dłuższy zbiornik azotu, z bardziej progresywną kompresją. Zapewnia dobrą ochronę komponentów amortyzatora oraz progresję w końcowym ugięciu.
    3. Nowy system przepływu oleju, dostosowany by współgrał z nową ramą.
  • System chłodzenia z rurami wewnątrz ramy oraz wydajniejszymi chłodnicami, dzięki temu zwiększono przepływ ciepła co pozwoliło silnikowi pracować w niższej temperaturze nawet w ekstremalnych warunkach.
  • Zwiększona pojemność zbiornika paliwa 5 L . Poza zwiększoną pojemnością nowy bak ma lepszą ergonomię co pozwala na swobodniejsze ruchy na kanapie motocykla.
  • Szersza kierownica dla zwiększenia kontroli.
  • Nowy wygląd wydechu pasujący do nowej tylnej sekcji motocykla.
  • Stopka boczna z większą powierzchnią oparcia.
  • Nowe precyzyjnie wykończone podnóżki, które zwiększają zrzucanie błota oraz poprawiają przyczepność buta.
  • Nowy pedał hamulca, wytrzymalszy oraz z większymi łożyskami
  • Krótsze przełożenie w porównaniu do modeli z poprzednich lat

Projekt

  • Całkiem nowy wygląd całości który zwiększa ergonomię całego motocykla.
  • Przedni błotnik ze zmienną grubością zmniejsza to wagę oraz zwiększa niezawodność.
  • Nowy stelaż z technopolimeru.
  • Nowe akcesoria stelażu z technopolimeru.
  • Nowe osłony kierownicy.
  • Przeprojektowana kanapa wygodniejsza w trakcie poruszania się względem motocykla.
  • Nowy uchwyt tablicy rejestracyjnej, lżejszy oraz z dołączonymi uchwytami.
  • Nowy licznik cyfrowy oraz jego panel.
  • Przeprojektowana osłona silnika.
  • Nowe światło tylne.
  • Nowe osłony ramy.

Cena detaliczna brutto: 42 500 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1490 MM

DŁUGOŚĆ

2180 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

940 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

413 MM

WAGA NA SUCHO

108,5KG (PRZÓD 53,2 KG; TYŁ 55,3 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,0 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 MM Z ZACISKIEM DWUTŁOCZKOWYM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z ZACISKIEM JEDNOTŁOCZKOWYM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18 X 2,15 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

100 MM

SKOK

60,8 MM

POJEMNOŚĆ

477,5CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,86:1

ZAWORY

DWA WAŁKI ROZRZĄDU (DOHC), 4 ZAWORY, SSĄCE Z TYTANU, WYDECHOWE ZE STALI

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ALTERNATOR

KOKUSAN

ŚWIECA

NGK LKAR 8A-9

SMAROWANIE SILNIKA

DWIE POMPY OLEJU

SYSTEM PALIWOWY

PDWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK PALIWA SYNERJECT

PRZEPUSTNICA

Ø 42 MM – SYNERJECT

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZENIESIENIE NAPĘDU PIERWOTNE

Z. 31/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl