Enduro RR 4T 350 MY 2021

RR350 najłatwiejszy w prowadzeniu model z całej gamy 4T. Pozwala na jazdę z dość wysoko odkręconą manetką przy czym zachowuje liniową moc wyjściową.

Lista nowości:

  • Odnowione nadwozie w okolicach główki ramy oraz wzmocnionych obszarów dla poprawy odczucia z jazdy oraz wytrzymałości. Akcesoria dostarczone z motocyklem zostały tak dobrane by zapobiegać zbyt szybkiemu zużyciu.
  • Poprawiony tylny stelaż bardziej wytrzymały i sztywny
  • Nowy sposób montażu panelu bocznego – dzięki temu wymiana czy konserwacja jest jeszcze łatwiejsza.
  • Nowy korek wlewu paliwa
  • Odnowiona kanapa – poprawiona podstawa z tworzywa oraz pianka – dzięki czemu lepiej wspiera jeźdźca co zapewnia więcej komfortu z jazdy.
  • Poprawiona obudowa filtra powietrza dla zwiększonej wodoszczelności. Dzięki nowemu systemowi montażu pokrywy, kontrole stanu filtra i wymiany stały się jeszcze łatwiejsze i praktyczniejsze.
  • Nowy system elektryczny ze zwiększoną efektywnością ładowania.
  • Ulepszenie wielu komponentów zawieszenia ZF, dla zwiększenia płynności i niezawodności.
  • Nowe ustawienie amortyzatora – zwiększona przyczepność
  • Ulepszony prędkościomierz – bardziej niezawodny i dokładniejszy
  • Nowa stylistyka kolorystyczna i grafiki.

Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.

Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP

Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.

To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.

Cena detaliczna brutto: 43 500 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1490 MM

DŁUGOŚĆ

2180 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

940 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

413 MM

WAGA NA SUCHO

107,5 KG PRZÓD:52,7 KG; TYŁ: 54,8 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,0 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,4 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

 

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA88 MM
SKOK57,4 MM
POJEMNOŚĆ349,1 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA13,19:1
SYSTEM ZAWOROWYDOHC / 4 ZAWORY TYTANOWE
ROZRUSZNIKELEKTRYCZNY
ZAPŁONACG KOKUSAN
ŚWIECANGK LKAR 8A-9
SMAROWANIE SILNIKA2 POMPY OLEJOWE
SYSTEM ZASILANIA PALIWEMPODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK PALIWA SYNERJECT
PRZEPUSTNICA42MM SYNERJECT
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.28/76
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/50 0,8L + SAE 10w/40 0,8L
SPALANIE3,84 L/100KM
EMISJA CO293 G/KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl