RR 2T 50 Sport
Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.
To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.
RR 50 Sport
to pośredni model w palecie motocykli o pojemności do 50ccm najeżony kluczowymi cechami które czynią go niezwykle wyrafinowanym:
- Aluminiowa kiwaczka
- Tylne zawieszenie z progresywną dźwignią
- 40mm lagi
- Dozownik oleju
- Jedno-kluczowy system zabezpieczeń
- Uchwyty pasażera zespolone z tylną obudową
- Felgi z odlewu aluminium
- Podwójny kolor (czarny/czerwony)
Cena detaliczna brutto: 17 300 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1415 MM |
DŁUGOŚĆ | 2085 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1225 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 935 MM |
PRZEŚWIT | 350 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 405 MM |
WAGA NA SUCHO | 85 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,0 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 40 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 124 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 245 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 250 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 80/90-21 |
TYLNA OPONA | 110/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V 100W |
ŚWIECA | NGK BR9 ES |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO |
GAŹNIK | DELL’ORTO PHBN 16 HS |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 20/71 |
PRZEŁOŻENIE WTÓRNE | Z. 11/51 |