RR 2T 50 Racing
Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.
To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.
RR 50 Racing
Ten najbardziej wyposażony model motocyklu o pojemności 50ccm czerpie inspiracje pod względem technicznym oraz estetycznym wprost z motocykli wyścigowych. Kluczowe cechy, które umieszczają go na szczycie kategorii to:
- Precyzyjny odlew podnóżków.
- Aluminiowy wahacz
- Regulowane lagi USD 41mm
- 28,5mm kierownica bez-poprzeczkowa
- Dyfuzor z powłoką niklową
- Czerwony anodowany tłumik
- Brak dozownika oleju (co czyni motocykl jeszcze lżejszym)
- Możliwość zmiany ustawień tylnego amortyzatora
- Podwójna chłodnica
- Jedno kluczowy system zabezpieczeń (zapłon, blokada, korek baku)
- Uchwyty pasażera zespolone z tylną obudową
- Koła z odlewu aluminium
- Podwójny kolor (czarny/biały)
Cena detaliczna brutto: 19 550 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1415 MM |
DŁUGOŚĆ | 2085 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1225 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 935 MM |
PRZEŚWIT | 350 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 405 MM |
WAGA NA SUCHO | 85 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,0 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | REGULOWANE HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | REGULOWANY AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 114 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 250 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V 100W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO |
GAŹNIK | DELL’ORTO PHBN 16 HS |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 20/71 |
PRZEŁOŻENIE WTÓRNE | Z. 11/51 |