RR 2T 300 Racing

Model Racing został wyprodukowany z taką samą specyfikacją z jaką zawodnik Beta Factory Steve Holcombe wygrał zawody Enduro GP World Championship w 2017 roku. Zdobycie przez Steve’a mistrzostwa pozwoliło firmie Beta zdobyć tytuł Enduro GP Manufacturers World Championship na rok 2019.

Wersja Racing to motocykl który w porównaniu do standardowej wersji został usprawniony o wiele kluczowych aspektów w tym:

Zawieszenie

Inżynierowie Beta ciężko pracowali projektując ustawienie przedniego oraz tylnego zawieszenia by zwiększyć przyczepność w najbardziej ekstremalnych warunkach.

  • Zawieszenie przednie ZF 48mm z zamkniętym kartridżem oraz anodowanym ślizgiem: wytrzymalsze oraz bardziej odporne na zużycie jednocześnie z zmniejszonym tarciem. Zastosowano także uszczelniacze SKF o niskim tarciu.
  • Nowe golenie dolne lag: wytrzymalsze i lżejsze
  • Nowe osłony lag: zaprojektowane razem z uchwytami dolnymi lagi by połączyć praktyczność z spójnym wyglądem jednocześnie zapewniając wytrzymałość.
  • Całkiem nowy amortyzator ZF: z kompaktowym tłokiem 46mm, około 300g lżejszy. Został zaprojektowany tak by pracować odpowiednio przy zmiennych temperaturach.
  • Czarne anodowane półki.

Premix

W klasycznych motocyklach typu Racing nie instaluje się dozownika oleju i należy wykonywać premix co ma wpływ na obniżenie wagi pojazdu. Beta odpowiedziała żądaniom użytkowników i w modelu Racing nie ma dozownika oleju by uczynić motocykl możliwie najlżejszym.

Specjalne komponenty

Motocykle Beta Racing zawierają wiele estetycznych i praktycznych rozwiązań jakich oczekuje się od motocykli wyścigowych, w tym:

  • Szybkodemontowalna oś koła przedniego: przyspiesza naprawy kół, oszczędzając cenne sekundy w trakcie wyścigu.
  • Osłony dłoni Vertigo: nowoczesny wygląd, duża wytrzymałość oraz grafiki typu in-mold, idealne do ekstremalnej jazdy off-roadowej.
  • Czarne podnóżki: lekkie i wytrzymałe, z szerszą powierzchnią kontaktową wykonaną z stali co zapewnia maksymalną przyczepność buta. Wykonanie stalowe zapewnia również długi czas eksploatacji.
  • Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem oraz stalowymi zębami: niepokonane połączenie lekkości oraz wytrzymałości.
  • Czerwone aluminiowe napinacze łańcucha zapewniające szybkie i precyzyjne poprawki do naprężenia łańcucha.
  • Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty.
  • Czarne anodowane dźwignie zmiany biegów i hamulca.
  • Korek wlewu oleju oraz pokrywka filtra oleju wykonane z czerwonego anodowanego aluminium.
  • Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na obręcz.

Cena detaliczna brutto: 40 450 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1482 MM

DŁUGOŚĆ

2172 MM

SZEROKOŚĆ

807 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

407 MM

WAGA NA SUCHO

104 KG PRZÓD:51,0 KG; TYŁ: 53,0 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

1,6 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA

ŚREDNICA

72 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

293,1CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,9:1

ZAWÓR WYECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR7ES

SMAROWAWNIE SILNIKA

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,726 L/100KM

EMISJA SPALIN

65 G/KM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl