RR 2T 300 Racing
Model Racing został wyprodukowany z taką samą specyfikacją z jaką zawodnik Beta Factory Steve Holcombe wygrał zawody Enduro GP World Championship w 2017 roku. Zdobycie przez Steve’a mistrzostwa pozwoliło firmie Beta zdobyć tytuł Enduro GP Manufacturers World Championship na rok 2019.
Wersja Racing to motocykl który w porównaniu do standardowej wersji został usprawniony o wiele kluczowych aspektów w tym:
Zawieszenie
Inżynierowie Beta ciężko pracowali projektując ustawienie przedniego oraz tylnego zawieszenia by zwiększyć przyczepność w najbardziej ekstremalnych warunkach.
- Zawieszenie przednie ZF 48mm z zamkniętym kartridżem oraz anodowanym ślizgiem: wytrzymalsze oraz bardziej odporne na zużycie jednocześnie z zmniejszonym tarciem. Zastosowano także uszczelniacze SKF o niskim tarciu.
- Nowe golenie dolne lag: wytrzymalsze i lżejsze
- Nowe osłony lag: zaprojektowane razem z uchwytami dolnymi lagi by połączyć praktyczność z spójnym wyglądem jednocześnie zapewniając wytrzymałość.
- Całkiem nowy amortyzator ZF: z kompaktowym tłokiem 46mm, około 300g lżejszy. Został zaprojektowany tak by pracować odpowiednio przy zmiennych temperaturach.
- Czarne anodowane półki.
Premix
W klasycznych motocyklach typu Racing nie instaluje się dozownika oleju i należy wykonywać premix co ma wpływ na obniżenie wagi pojazdu. Beta odpowiedziała żądaniom użytkowników i w modelu Racing nie ma dozownika oleju by uczynić motocykl możliwie najlżejszym.
Specjalne komponenty
Motocykle Beta Racing zawierają wiele estetycznych i praktycznych rozwiązań jakich oczekuje się od motocykli wyścigowych, w tym:
- Szybkodemontowalna oś koła przedniego: przyspiesza naprawy kół, oszczędzając cenne sekundy w trakcie wyścigu.
- Osłony dłoni Vertigo: nowoczesny wygląd, duża wytrzymałość oraz grafiki typu in-mold, idealne do ekstremalnej jazdy off-roadowej.
- Czarne podnóżki: lekkie i wytrzymałe, z szerszą powierzchnią kontaktową wykonaną z stali co zapewnia maksymalną przyczepność buta. Wykonanie stalowe zapewnia również długi czas eksploatacji.
- Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem oraz stalowymi zębami: niepokonane połączenie lekkości oraz wytrzymałości.
- Czerwone aluminiowe napinacze łańcucha zapewniające szybkie i precyzyjne poprawki do naprężenia łańcucha.
- Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty.
- Czarne anodowane dźwignie zmiany biegów i hamulca.
- Korek wlewu oleju oraz pokrywka filtra oleju wykonane z czerwonego anodowanego aluminium.
- Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na obręcz.
Cena detaliczna brutto: 40 450 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1482 MM |
DŁUGOŚĆ | 2172 MM |
SZEROKOŚĆ | 807 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 407 MM |
WAGA NA SUCHO | 104 KG PRZÓD:51,0 KG; TYŁ: 53,0 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 L |
REZERWA | 1,6 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA |
ŚREDNICA | 72 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 293,1CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,9:1 |
ZAWÓR WYECHOWY | BPV |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA | NGK BR7ES |
SMAROWAWNIE SILNIKA | MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,726 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 65 G/KM |