Enduro RR 2T 300 MY 2021

RR300 to dwusuw wykonany dla tych którzy cenią sobie duży silnik z zapasem mocy przy każdej prędkości. Odpowiedni dla tych, którzy nie boją się mocy „trzysetki”.

Lista nowości:

  • Odnowione nadwozie w okolicach główki ramy oraz wzmocnionych obszarów dla poprawy odczucia z jazdy oraz wytrzymałości. Akcesoria dostarczone z motocyklem zostały tak dobrane by zapobiegać zbyt szybkiemu zużyciu.
  • Poprawiony tylny stelaż bardziej wytrzymały i sztywny
  • Nowy sposób montażu panelu bocznego – dzięki temu wymiana czy konserwacja jest jeszcze łatwiejsza.
  • Nowy korek wlewu paliwa
  • Odnowiona kanapa – poprawiona podstawa z tworzywa oraz pianka – dzięki czemu lepiej wspiera jeźdźca co zapewnia więcej komfortu z jazdy.
  • Poprawiona obudowa filtra powietrza dla zwiększonej wodoszczelności. Dzięki nowemu systemowi montażu pokrywy, kontrole stanu filtra i wymiany stały się jeszcze łatwiejsze i praktyczniejsze.
  • Nowy system elektryczny ze zwiększoną efektywnością ładowania.
  • Ulepszenie wielu komponentów zawieszenia ZF, dla zwiększenia płynności i niezawodności.
  • Nowe ustawienie amortyzatora – zwiększona przyczepność
  • Ulepszony prędkościomierz – bardziej niezawodny i dokładniejszy
  • Nowa stylistyka kolorystyczna i grafiki.

Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.

Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP

Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.

To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.

Cena detaliczna brutto: 41 860 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1482 MM

DŁUGOŚĆ

2172 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

407 MM

WAGA NA SUCHO

103,5 KG PRZÓD:50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

72 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

293,1 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,9:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR7ES

SMAROWANIE SILNIKA

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM

GAŹNIK

KEIHIN PXK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,726 L/100KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl