RR 2T 250 Racing MY 2021

Beta pokazuje nową linię RR Racing MY 2021!
Nowe wersje cztero- i dwu-suwów zaprezentowanych w czerwcu będą dostępne od października czyli tak jak zawsze. Wersje Racing motocykli oferują wszystkie te cechy, które czynią je prawdziwymi motocyklami gotowymi do wyścigu, radzącymi sobie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach na jakie możesz trafić podczas wyścigu. W związku z tym inżynierowie Bety skupili się na zaprojektowaniu  pojazdów najwyższej jakości. Poprawili oni zarówno detale estetyczne jak i funkcjonalne zapewniające maksymalne obniżenie wagi oraz najlepszą wydajność w każdych warunkach.

Nowe modele RR Racing MY2021 posiadają te same ulepszenia, dzięki którym mistrzami świata, dominującymi na scenie, Enduro  zostali Steve Holcombe czy Brad Freeman. W tym roku linia Racing posiada nowego członka model RR200. Cała gama zawiera teraz w sobie 8 modeli: 125, 200, 250, 300 (dwusuwy) oraz 350, 390, 430 i 480 (czterosuwy).

Porównując modele Racing do standardowych wersji dostrzegamy ulepszenia takie jak:
Zawieszenie

  • Lagi Kayaba 48mm: to sprężynowe zawieszenie jest znane na całym świecie jako jedno z najlepszych rozwiązań wyścigowych. Ścisła współpraca między Kayaba i Beta pozwoliła na niezwykłe dopasowanie zawieszenia do motocykla. Specjalne zawieszenie Kayaby w wersjach Racing zawiera niepowtarzalny „but” lagi oraz kalibrację zarezerwowaną tylko dla Bety. Wewnętrzne komponenty dzięki pokryciu warstwą w technologii anodowania zapewniają najniższe niepożądane tarcie dzięki czemu zawieszenie posiada wysoki zakres ustawień. Lagi Kayaby gwarantują najlepszą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach pozostając niesamowicie łatwymi do ustawienia.
  • Amortyzator ZF 46mm z poprawioną kalibracją
  • Czarne anodowane półki zawieszenia

Premix

 W odpowiedzi na potrzeby zawodników, którzy zawsze poszukują lekkości w motocyklu ponownie zdecydowaliśmy o usunięciu automatycznego dozownika oleju by zmniejszyć wagę motocykla najbardziej jak to tylko możliwe. Dwusuwy w wersji Racing  musza być zasilane wstępnie przygotowaną mieszanką paliwa z olejem. Dozownik oleju może zostać zainstalowany do modeli Racing w rozsądnej cenie i nakładzie pracy. Zamówić go można korzystając z numeru 040.46.002.82.00

Komponenty specjalne

  • Oś szybkiego demontażu w przednim kole niezbędne by oszczędzić cenne sekundy na wyścigu – znacznie przyspiesza naprawę koła.
  • Osłony dłoni Vertigo: solidne, dobrze wyglądające osłony z wtopionymi grafikami
  • Opony Metzeler Six Days: Jedne z najbardziej cenionych opon w świecie Enduro. Uzywane przez samego Steve’a Holcombe.
  • Czarne aluminiowe podnóżki: z szeroką powierzchnią styku z butem oraz stalowymi kolcami bardzo dobrze trzymają nogę na swoim miejscu.
  • Tylna zębatka z anodowanym aluminium w części wewnętrzej oraz stalowymi zębami: idealne połączenie lekkości i wytrzymałości.
  • Czerwone aluminiowe napinacze
  • Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty
  • Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i hamulca
  • Anodowane na czerwono, wykonane z aluminium korki wlewu oleju
  • Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na felgi
  • Nowy system ładowania baterii: dużo bardziej wydajny i efektywny niż poprzednio (tylko 4T)
  • Nowa komora spalania: poprawia wydajność, szczególnie na wysokich obrotach gdzie znacznie poprawia to przyspieszenie (tylko 125 2T)

Cena detaliczna brutto: 43 800 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1482 MM

DŁUGOŚĆ

2172 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

407 MM

WAGA NA SUCHO

103,5 KG (PRZÓD 50,8 KG, TYŁ 52,7 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6

TYLNA FELGA

18 X 2,15

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

140/80 – 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

66,4 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

249 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,2:1

ZAPŁON

AC KOKUSAN – DIGITAL CDI

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ŚWIECA

NGK BR8ES

GAŹNIK

KEIHIN PXK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,493 L/100KM

EMISJA SPALIN

59 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl