RR 2T 200 Racing MY 2021
Beta pokazuje nową linię RR Racing MY 2021!
Nowe wersje cztero- i dwu-suwów zaprezentowanych w czerwcu będą dostępne od października czyli tak jak zawsze. Wersje Racing motocykli oferują wszystkie te cechy, które czynią je prawdziwymi motocyklami gotowymi do wyścigu, radzącymi sobie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach na jakie możesz trafić podczas wyścigu. W związku z tym inżynierowie Bety skupili się na zaprojektowaniu pojazdów najwyższej jakości. Poprawili oni zarówno detale estetyczne jak i funkcjonalne zapewniające maksymalne obniżenie wagi oraz najlepszą wydajność w każdych warunkach.
Nowe modele RR Racing MY2021 posiadają te same ulepszenia, dzięki którym mistrzami świata, dominującymi na scenie, Enduro zostali Steve Holcombe czy Brad Freeman. W tym roku linia Racing posiada nowego członka model RR200. Cała gama zawiera teraz w sobie 8 modeli: 125, 200, 250, 300 (dwusuwy) oraz 350, 390, 430 i 480 (czterosuwy).
Porównując modele Racing do standardowych wersji dostrzegamy ulepszenia takie jak:
Zawieszenie
- Lagi Kayaba 48mm: to sprężynowe zawieszenie jest znane na całym świecie jako jedno z najlepszych rozwiązań wyścigowych. Ścisła współpraca między Kayaba i Beta pozwoliła na niezwykłe dopasowanie zawieszenia do motocykla. Specjalne zawieszenie Kayaby w wersjach Racing zawiera niepowtarzalny „but” lagi oraz kalibrację zarezerwowaną tylko dla Bety. Wewnętrzne komponenty dzięki pokryciu warstwą w technologii anodowania zapewniają najniższe niepożądane tarcie dzięki czemu zawieszenie posiada wysoki zakres ustawień. Lagi Kayaby gwarantują najlepszą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach pozostając niesamowicie łatwymi do ustawienia.
- Amortyzator ZF 46mm z poprawioną kalibracją
- Czarne anodowane półki zawieszenia
Premix
W odpowiedzi na potrzeby zawodników, którzy zawsze poszukują lekkości w motocyklu ponownie zdecydowaliśmy o usunięciu automatycznego dozownika oleju by zmniejszyć wagę motocykla najbardziej jak to tylko możliwe. Dwusuwy w wersji Racing musza być zasilane wstępnie przygotowaną mieszanką paliwa z olejem. Dozownik oleju może zostać zainstalowany do modeli Racing w rozsądnej cenie i nakładzie pracy. Zamówić go można korzystając z numeru 040.46.002.82.00
Komponenty specjalne
- Oś szybkiego demontażu w przednim kole niezbędne by oszczędzić cenne sekundy na wyścigu – znacznie przyspiesza naprawę koła.
- Osłony dłoni Vertigo: solidne, dobrze wyglądające osłony z wtopionymi grafikami
- Opony Metzeler Six Days: Jedne z najbardziej cenionych opon w świecie Enduro. Uzywane przez samego Steve’a Holcombe.
- Czarne aluminiowe podnóżki: z szeroką powierzchnią styku z butem oraz stalowymi kolcami bardzo dobrze trzymają nogę na swoim miejscu.
- Tylna zębatka z anodowanym aluminium w części wewnętrzej oraz stalowymi zębami: idealne połączenie lekkości i wytrzymałości.
- Czerwone aluminiowe napinacze
- Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty
- Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i hamulca
- Anodowane na czerwono, wykonane z aluminium korki wlewu oleju
- Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na felgi
Cena detaliczna brutto: 43 908 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1477 MM |
DŁUGOŚĆ | 2167 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
PRZEŚWIT | 325 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 410 MM |
WAGA NA SUCHO | 97 KG (PRZÓD 47 KG, TYŁ 50 KG) |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 L |
REZERWA | 2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 |
TYLNA FELGA | 18 X 1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90 – 21 |
TYLNA OPONA | 140/80 – 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 62 MM |
SKOK | 63 MM |
POJEMNOŚĆ | 190,2 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,5:1 |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – DIGITAL CDI |
ŚWIECA | NGK BR8ECM |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.23/73 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,9 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 67 G/KM CO2 |