Enduro RR 2T 250 Racing MY 2020
Beta wprowadza na rynek nowy RR Racing MY 2020!
Prezentujemy gotową do wyścigu wersję RACING bazującą na modelu RR. Zgodnie z oczekiwaniami klientów jest ona wyposażona we wszystkie urządzenia potrzebne do tego, aby był to prawdziwie gotowy do wyścigów pojazd, przygotowany na każdą sytuację, z którą spotka się podczas zawodów.
Inżynierowie bety skoncentrowali się zatem na opracowaniu wysokiej klasy zestawu i uwzględnieniu wszystkich tych szczegółów – zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych – które zmniejszają masę i zapewniają jeszcze wyższą wydajność w każdych warunkach wyścigowych.
Nowe modele RR Racing MY 2020 posiadają szereg akcesoryjnych części, które pozwoliły zawodnikom Steve Holcombe i Brad Freeman zdominować zawody Mistrzostw Świata Enduro w ciągu ostatnich lat, zdobywając kilka tytułów z rzędu.
W porównaniu do standardowych wersji, seria RR Racing MY 2020 wyróżnia się następującymi komponentami:
- Amortyzatory przednie Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm: te nowe KYB mają konstrukcję zamkniętego wkładu i są znane na całym świecie z tego, że są na najwyższym poziomie. Ścisła współpraca między Beta a Kayabą pozwoliła stworzyć specjalnie zaprojektowany produkt, który ma nową konstrukcję amortyzatora i unikalną specyfikację dla modeli Beta Racing. Ponadto obecność anodowanych elementów wewnętrznych minimalizuje tarcie ślizgowe, podczas gdy regulatory kompresji i zwalniania umożliwiają łatwe uzyskanie optymalnych ustawień przez cały czas. Dlatego widelce Kayaba zapewniają doskonałą pracę w każdych warunkach użytkowania, będąc wyjątkowo niezawodnym, łatwym w dostrajaniu, a ponadto znacznie zmniejszającym wagę (o 0,5 kg lżejszym niż w MY 2019) produktem.
- Amortyzator ZF ø 46 mm z nowymi nastawami: ta udoskonalona konfiguracja pozwala motocyklistom maksymalnie wykorzystać nowe podwozie.
- Półki zawieszenia anodowane na czarno.
Premiks
Drugą dość istotną zmianą jest zminimalizowanie wagi modeli RR w wersji Racing. Inżynierowie Beta po raz kolejny postanowili zrezygnować z automatycznego dozownika oleju, aby jak najbardziej zmniejszyć wagę. 2-suwowe maszyny RR Racing My 2020 pracują na wcześniej przygotowanej mieszance oleju z paliwem, dzięki czemu motocykle są lżejsze i jeszcze bardziej niezawodne nawet w najcięższych warunkach.
Ponadto w modelach 2020 znajdziecie:
- Oś przedniego koła szybkiego demontażu: niezbędna do zaoszczędzenia cennych sekund podczas wyścigu, przyspiesza wymianę opon
- Osłony rąk Vertigo: solidność, niesamowity design oraz grafika In-Mold sprawiają, że jest to niezbędne podczas jazdy w terenie.
- Opony Metzeler Six Days: dla jeszcze lepszej przyczepności w terenie.
- Podnóżki Black Ergal: z szeroką powierzchnią styku i stalowymi kolcami, aby zapewnić optymalną przyczepność w każdych warunkach. Solidna, a jednocześnie lekka konstrukcja oznacza, że podnóżki te mają również dłuższą żywotność.
- Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami to idealne połączenie lekkości i trwałości.
- Prowadnica łańcucha Red Ergal.
- Wyścigowa kanapa z dodatkową kieszonką idealnie sprawdza się na zawodach enduro i nie tylko.
- Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów oraz hamulca.
- Korek oleju przekładniowego wykonany z anodowanego na czerwono aluminium.
- Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na obręczach nadają charakteru.
Cena detaliczna brutto: 42 900 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1482 MM |
DŁUGOŚĆ | 2172 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 407 MM |
WAGA NA SUCHO | 103,5 KG PRZÓD:50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 L |
REZERWA | 2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 66,4 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,2:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY | BPV |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA | NGK BR8ES |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,493 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 59 G/KM |