Enduro RR 2T 250 MY 2021
Model RR250 jest idealny dla tych którzy szukają łagodniejszego 2-suwowego motocykla z lekko mniejszą ilością mocy i przyspieszenia niż największy dwusów w zamian za znakomitą łatwość w prowadzeniu.
Lista nowości:
- Odnowione nadwozie w okolicach główki ramy oraz wzmocnionych obszarów dla poprawy odczucia z jazdy oraz wytrzymałości. Akcesoria dostarczone z motocyklem zostały tak dobrane by zapobiegać zbyt szybkiemu zużyciu.
- Poprawiony tylny stelaż bardziej wytrzymały i sztywny
- Nowy sposób montażu panelu bocznego – dzięki temu wymiana czy konserwacja jest jeszcze łatwiejsza.
- Nowy korek wlewu paliwa
- Odnowiona kanapa – poprawiona podstawa z tworzywa oraz pianka – dzięki czemu lepiej wspiera jeźdźca co zapewnia więcej komfortu z jazdy.
- Poprawiona obudowa filtra powietrza dla zwiększonej wodoszczelności. Dzięki nowemu systemowi montażu pokrywy, kontrole stanu filtra i wymiany stały się jeszcze łatwiejsze i praktyczniejsze.
- Nowy system elektryczny ze zwiększoną efektywnością ładowania.
- Ulepszenie wielu komponentów zawieszenia ZF, dla zwiększenia płynności i niezawodności.
- Nowe ustawienie amortyzatora – zwiększona przyczepność
- Ulepszony prędkościomierz – bardziej niezawodny i dokładniejszy
- Nowa stylistyka kolorystyczna i grafiki.
Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.
Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP
Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.
To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.
Cena detaliczna brutto: 41 269 zł
Cena ma charakter informacyjny
| RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
| ROZSTAW OSI | 1482 MM |
| DŁUGOŚĆ | 2172 MM |
| SZEROKOŚĆ | 815 MM |
| WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
| WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
| PRZEŚWIT | 320 MM |
| WYSOKOŚĆ STOPEK | 407 MM |
| WAGA NA SUCHO | 103,5 KG PRZÓD: 50,8 KG; TYŁ: 52,7 KG |
| POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 L |
| REZERWA | 2,3 L |
| POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3L |
| PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
| TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
| SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
| SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
| SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
| PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
| TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
| PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
| TYLNA FELGA | 18X2,15 |
| PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
| TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 66,4 MM |
SKOK | 72 MM |
POJEMNOŚĆ | 249 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 13,2:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY | BPV |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI |
ŚWIECA | NGK BR8ES |
SMAROWANIE SILNIKA | AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU |
GAŹNIK | KEIHIN PXK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.27/72 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 2,493 L/100KM |
EMISJA CO2 | 59 G/KM |



