Enduro RR 2T 125 Racing MY 2020

Beta wprowadza na rynek nowy RR Racing MY 2020!

Prezentujemy gotową do wyścigu wersję RACING bazującą na modelu RR. Zgodnie z oczekiwaniami klientów jest ona wyposażona we wszystkie urządzenia potrzebne do tego, aby był to prawdziwie gotowy do wyścigów pojazd, przygotowany na każdą sytuację, z którą spotka się podczas zawodów.
Inżynierowie bety skoncentrowali się zatem na opracowaniu wysokiej klasy zestawu i uwzględnieniu wszystkich tych szczegółów – zarówno estetycznych, jak i funkcjonalnych – które zmniejszają masę i zapewniają jeszcze wyższą wydajność w każdych warunkach wyścigowych.

Nowe modele RR Racing MY 2020 posiadają szereg akcesoryjnych części, które pozwoliły zawodnikom Steve Holcombe i Brad Freeman zdominować zawody Mistrzostw Świata Enduro w ciągu ostatnich lat, zdobywając kilka tytułów z rzędu.

W porównaniu do standardowych wersji, seria RR Racing MY 2020 wyróżnia się następującymi komponentami:

  • Amortyzatory przednie Kayaba AOS z zamkniętym wkładem ø 48 mm: te nowe KYB mają konstrukcję zamkniętego wkładu i są znane na całym świecie z tego, że są na najwyższym poziomie. Ścisła współpraca między Beta a Kayabą pozwoliła stworzyć specjalnie zaprojektowany produkt, który ma nową konstrukcję amortyzatora i unikalną specyfikację dla modeli Beta Racing. Ponadto obecność anodowanych elementów wewnętrznych minimalizuje tarcie ślizgowe, podczas gdy regulatory kompresji i zwalniania umożliwiają łatwe uzyskanie optymalnych ustawień przez cały czas. Dlatego widelce Kayaba zapewniają doskonałą pracę w każdych warunkach użytkowania, będąc wyjątkowo niezawodnym, łatwym w dostrajaniu, a ponadto znacznie zmniejszającym wagę (o 0,5 kg lżejszym niż w MY 2019) produktem.
  • Amortyzator ZF ø 46 mm z nowymi nastawami: ta udoskonalona konfiguracja pozwala motocyklistom maksymalnie wykorzystać nowe podwozie.
  • Półki  zawieszenia  anodowane na czarno.

Premiks
Drugą dość istotną zmianą jest zminimalizowanie wagi modeli RR w wersji Racing. Inżynierowie Beta po raz kolejny postanowili zrezygnować z automatycznego dozownika oleju, aby jak najbardziej zmniejszyć wagę.  2-suwowe maszyny RR Racing My 2020 pracują na wcześniej przygotowanej mieszance oleju z paliwem, dzięki czemu motocykle są lżejsze i jeszcze bardziej niezawodne nawet w najcięższych warunkach.

Ponadto w modelach 2020 znajdziecie:

  • Oś przedniego koła szybkiego demontażu: niezbędna do zaoszczędzenia cennych sekund podczas wyścigu, przyspiesza wymianę opon
  • Osłony rąk Vertigo: solidność, niesamowity design oraz grafika In-Mold sprawiają, że jest to niezbędne podczas jazdy w terenie.
  • Opony Metzeler Six Days: dla jeszcze lepszej przyczepności w terenie.
  • Podnóżki Black Ergal: z szeroką powierzchnią styku i stalowymi kolcami, aby zapewnić optymalną przyczepność w każdych warunkach. Solidna, a jednocześnie lekka konstrukcja oznacza, że podnóżki te mają również dłuższą żywotność.
  • Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem i stalowymi zębami to idealne połączenie lekkości i trwałości.
  • Prowadnica łańcucha Red Ergal.
  • Wyścigowa kanapa z dodatkową kieszonką idealnie sprawdza się na zawodach enduro i nie tylko.
  • Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów oraz hamulca.
  • Korek oleju przekładniowego wykonany z anodowanego na czerwono aluminium.
  • Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na obręczach nadają charakteru.
  • Nowa głowica: poprawia wydajność na całej krzywej mocy, szczególnie przy wysokich obrotach.

Cena detaliczna brutto: 40 300 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1477 MM

DŁUGOŚĆ

2167 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

325 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

410 MM

WAGA NA SUCHO

94 KG PRZÓD:45,0 KG; TYŁ: 49,0 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X1,85

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

120/90-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

54 MM

SKOK

54,5 MM

POJEMNOŚĆ

124,8 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

15:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR9ECMVX

SMAROWANIE SILNIKA

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

3,3 L/100KM

EMISJA SPALIN

76,2 G/KM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl