Enduro RR 2T 125 MY 2020

Cechy modelu

Silnik

  • Nowy cylinder, ze zmodyfikowanym kanałem wydechowym oraz średnicą
  • Nowa flansza wydechowa
  • Nowy system kanału wydechowego
  • Nowa pokrywa sprzęgła ze zmienionym odpowietrzaniem oraz wlewem oleju.
  • Nowy popychacz zaworu wydechowego, który otwiera się teraz z inną szybkością co zwiększa moc silnika
  • Nowy dyfuzor

Te modyfikacje modelu 125 RR (wzorowane na modelu Racing z 2019 roku) pozwoliły osiągnąć większą moc przy niskich obrotach jednocześnie podnosząc moc maksymalną przy wysokich. Dzięki temu krzywa mocy jest lepiej ułożona w stosunku do obrotów silnika co czyni motocykl 125 RR łatwiejszym w kontrolowaniu.

Rama

  • Nowa rama ze zmienioną geometrią jest teraz sztywniejsza co zwiększa zwinność oraz stabilność. Zmniejszono wagę ramy oraz zwiększono niezawodność dzięki komponentom o precyzyjnym wykończeniu. Dzięki śrubom o zmienionej główce zmniejszono wibracje ramy co znacznie poprawiło komfort jazdy. Nowa rama jest węższa przy podstawie co poprawia sterowność w trakcie pokonywania trudnych odcinków tras oraz typowych sekcji off-roadowych.
  • Całkiem nowy projekt stelaża tylnego, zwiększona wytrzymałość by zapobiegać uszkodzeniom w trakcie jazdy off-roadowej. Wszystkie komponenty filtra powietrza i jego akcesoria są teraz schowane wewnątrz stelaża elementy elektryki oraz zbiornik oleju
  • Nowy wkład filtra powietrza.
  • Nowy system montażu filtra powietrzaszybsze i dokładniejsze zakładanie wkładu filtra
  • Poprawione amortyzatory przedniego zawieszenia w porównaniu do poprzedniej wersji, z nowym kartridżem(wkładem) który obniża środek ciężkości dostarczając tym samym perfekcyjny poziom pluszowości, jednocześnie poprawiając działanie całości w trakcie gwałtownego pokonywania dużych przeszkód. Szybkość reakcji zawieszenia została zmodyfikowana tak by współgrała jak najlepiej z nową ramą.
  • Nowy amortyzator tylny zawierający:
    1. Nowa górna część amortyzatorazwiększyć przyczepność oraz kontakt z podłożem podczas silnego hamowania.
    2. Nowy dłuższy zbiornik azotu, z bardziej progresywną kompresją. Zapewnia dobrą ochronę komponentów amortyzatora oraz progresję w końcowym ugięciu.
    3. Nowy system przepływu oleju, dostosowany by współgrał z nową ramą.
  • System chłodzenia z rurami wewnątrz ramy oraz wydajniejszymi chłodnicami, dzięki temu zwiększono przepływ ciepła co pozwoliło silnikowi pracować w niższej temperaturze nawet w ekstremalnych warunkach.
  • Zwiększona pojemność zbiornika paliwa 5 L . Poza zwiększoną pojemnością nowy bak ma lepszą ergonomię co pozwala na swobodniejsze ruchy na kanapie motocykla.
  • Szersza kierownica dla zwiększenia kontroli.
  • Nowy wygląd wydechu pasujący do nowej tylnej sekcji motocykla.
  • Stopka boczna z większą powierzchnią oparcia.
  • Nowe precyzyjnie wykończone podnóżki, które zwiększają zrzucanie błota oraz poprawiają przyczepność buta.
  • Nowy pedał hamulca, wytrzymalszy oraz z większymi łożyskami

Projekt

  • Całkiem nowy wygląd całości który zwiększa ergonomię całego motocykla.
  • Przedni błotnik ze zmienną grubością zmniejsza to wagę oraz zwiększa niezawodność.
  • Nowy stelaż z technopolimeru.
  • Nowe akcesoria stelażu z technopolimeru.
  • Nowe osłony kierownicy.
  • Przeprojektowana kanapa wygodniejsza w trakcie poruszania się względem motocykla.
  • Nowy uchwyt tablicy rejestracyjnej, lżejszy oraz z dołączonymi uchwytami.
  • Nowy licznik cyfrowy oraz jego panel.
  • Przeprojektowana osłona silnika.
  • Nowe światło tylne.
  • Nowe osłony ramy.

Cena detaliczna brutto: 37 000 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA
ROZSTAW OSI1477 MM
DŁUGOŚĆ2167 MM
SZEROKOŚĆ815 MM
WYSOKOŚĆ1270 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA930 MM
PRZEŚWIT325 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK410 MM
WAGA NA SUCHO94,0KG (PRZÓD 45,0 KG; TYŁ 49,0 KG)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA9,5 L
REZERWA2,3 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3 L
PRZEDNIE ZAWIESZENIEHYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM
TYLNE ZAWIESZENIEAMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO135 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO295 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO290 MM
PRZEDNI HAMULECTARCZA WAVE Ø260 MM Z ZACISKIEM DWUTŁOCZKOWYM
TYLNY HAMULECTARCZA WAVE Ø240 MM Z ZACISKIEM JEDNOTŁOCZKOWYM
PRZEDNIA FELGA21 X 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA18 X 1,85 – 36 SZPRYCHY
PRZEDNIA OPONA90/90 – 21
TYLNA OPONA120/90 – 18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA54 MM
SKOK54,5 MM
POJEMNOŚĆ124,8CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA15:1
ZAWÓR WYDECHOWYSYSTEM BPV
ROZRUSZNIKNOŻNY
ZAPŁONAC KOKUSAN – CYFROWY UKŁAD ZPOŁONOWY (CDI)
ŚWIECANGK BR9ECMVX
SMAROWANIE SILNIKAMIESZANKA OLEJU Z PALIWEM
GAŹNIKKEIHIN PWK 36
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWY WIELO-TARCZOWE
PRZENIESIENIE NAPĘDU PIERWOTNEZ. 23/73
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/40
SPALANIE3,3 L/100 KM
SPALINY76,2 CO2 [G/KM]

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl