Enduro RR 2T 125 MY 2020
Cechy modelu
Silnik
- Nowy cylinder, ze zmodyfikowanym kanałem wydechowym oraz średnicą
- Nowa flansza wydechowa
- Nowy system kanału wydechowego
- Nowa pokrywa sprzęgła ze zmienionym odpowietrzaniem oraz wlewem oleju.
- Nowy popychacz zaworu wydechowego, który otwiera się teraz z inną szybkością co zwiększa moc silnika
- Nowy dyfuzor
Te modyfikacje modelu 125 RR (wzorowane na modelu Racing z 2019 roku) pozwoliły osiągnąć większą moc przy niskich obrotach jednocześnie podnosząc moc maksymalną przy wysokich. Dzięki temu krzywa mocy jest lepiej ułożona w stosunku do obrotów silnika co czyni motocykl 125 RR łatwiejszym w kontrolowaniu.
Rama
- Nowa rama ze zmienioną geometrią jest teraz sztywniejsza co zwiększa zwinność oraz stabilność. Zmniejszono wagę ramy oraz zwiększono niezawodność dzięki komponentom o precyzyjnym wykończeniu. Dzięki śrubom o zmienionej główce zmniejszono wibracje ramy co znacznie poprawiło komfort jazdy. Nowa rama jest węższa przy podstawie co poprawia sterowność w trakcie pokonywania trudnych odcinków tras oraz typowych sekcji off-roadowych.
- Całkiem nowy projekt stelaża tylnego, zwiększona wytrzymałość by zapobiegać uszkodzeniom w trakcie jazdy off-roadowej. Wszystkie komponenty filtra powietrza i jego akcesoria są teraz schowane wewnątrz stelaża elementy elektryki oraz zbiornik oleju
- Nowy wkład filtra powietrza.
- Nowy system montażu filtra powietrza – szybsze i dokładniejsze zakładanie wkładu filtra
- Poprawione amortyzatory przedniego zawieszenia w porównaniu do poprzedniej wersji, z nowym kartridżem(wkładem) który obniża środek ciężkości dostarczając tym samym perfekcyjny poziom pluszowości, jednocześnie poprawiając działanie całości w trakcie gwałtownego pokonywania dużych przeszkód. Szybkość reakcji zawieszenia została zmodyfikowana tak by współgrała jak najlepiej z nową ramą.
- Nowy amortyzator tylny zawierający:
- Nowa górna część amortyzatora – zwiększyć przyczepność oraz kontakt z podłożem podczas silnego hamowania.
- Nowy dłuższy zbiornik azotu, z bardziej progresywną kompresją. Zapewnia dobrą ochronę komponentów amortyzatora oraz progresję w końcowym ugięciu.
- Nowy system przepływu oleju, dostosowany by współgrał z nową ramą.
- System chłodzenia z rurami wewnątrz ramy oraz wydajniejszymi chłodnicami, dzięki temu zwiększono przepływ ciepła co pozwoliło silnikowi pracować w niższej temperaturze nawet w ekstremalnych warunkach.
- Zwiększona pojemność zbiornika paliwa 5 L . Poza zwiększoną pojemnością nowy bak ma lepszą ergonomię co pozwala na swobodniejsze ruchy na kanapie motocykla.
- Szersza kierownica dla zwiększenia kontroli.
- Nowy wygląd wydechu pasujący do nowej tylnej sekcji motocykla.
- Stopka boczna z większą powierzchnią oparcia.
- Nowe precyzyjnie wykończone podnóżki, które zwiększają zrzucanie błota oraz poprawiają przyczepność buta.
- Nowy pedał hamulca, wytrzymalszy oraz z większymi łożyskami
Projekt
- Całkiem nowy wygląd całości który zwiększa ergonomię całego motocykla.
- Przedni błotnik ze zmienną grubością zmniejsza to wagę oraz zwiększa niezawodność.
- Nowy stelaż z technopolimeru.
- Nowe akcesoria stelażu z technopolimeru.
- Nowe osłony kierownicy.
- Przeprojektowana kanapa wygodniejsza w trakcie poruszania się względem motocykla.
- Nowy uchwyt tablicy rejestracyjnej, lżejszy oraz z dołączonymi uchwytami.
- Nowy licznik cyfrowy oraz jego panel.
- Przeprojektowana osłona silnika.
- Nowe światło tylne.
- Nowe osłony ramy.
Cena detaliczna brutto: 37 000 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1477 MM |
DŁUGOŚĆ | 2167 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
PRZEŚWIT | 325 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 410 MM |
WAGA NA SUCHO | 94,0KG (PRZÓD 45,0 KG; TYŁ 49,0 KG) |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,5 L |
REZERWA | 2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,3 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 MM Z ZACISKIEM DWUTŁOCZKOWYM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z ZACISKIEM JEDNOTŁOCZKOWYM |
PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18 X 1,85 – 36 SZPRYCHY |
PRZEDNIA OPONA | 90/90 – 21 |
TYLNA OPONA | 120/90 – 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 54 MM |
SKOK | 54,5 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,8CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 15:1 |
ZAWÓR WYDECHOWY | SYSTEM BPV |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ZAPŁON | AC KOKUSAN – CYFROWY UKŁAD ZPOŁONOWY (CDI) |
ŚWIECA | NGK BR9ECMVX |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANKA OLEJU Z PALIWEM |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 36 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWY WIELO-TARCZOWE |
PRZENIESIENIE NAPĘDU PIERWOTNE | Z. 23/73 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/40 |
SPALANIE | 3,3 L/100 KM |
SPALINY | 76,2 CO2 [G/KM] |