Motard 4T 125 LC

Najważniejsze cechy:

  • Nowoczesny, chłodzony cieczą, 4-suwowy, jedno-cylindrowy silnik zapewniający niesamowitą wydajność
  • Lekka i wytrzymała rama – taka jak w większych modelach RR4T – zapewniająca maksymalną przyjemność z jazdy
  • Całkiem nowe plastiki i grafika

Silnik:

  • 4-zaworowy, silnik typu SOHC wyposażony w podwójną chłodnicę zapewnia lepsze odprowadzanie ciepła przez co również stabilną moc
  • 11KW mocy (15 KM)
  • Niskie zużycie paliwa: 3,6 l/100km
  • Praktyczny rozrusznik elektryczny
  • Homologacja Euro 4

Rama

  • Wytrzymała oraz lekka stalowa rama z owalnymi rurami z zoptymalizowaną geometrią dla maksymalnej redukcji wagi.
  • Odpowiednio rozłożone wymiary ramy dla lepszej kontroli oraz uczucia z jazdy
  • 41mm lagi z skokiem 260mm
  • Aluminiowa kiwaczka
  • Pojedynczy amortyzator tylny z regulowanym naprężeniem wstępnym oraz skokiem 270mm
  • Wielo-funkcyjny cyfrowy licznik z systemem ostrzeżeń diagnostycznych
  • Jeden klucz do korka baku, siedzenia oraz blokady kierownicy
  • Koła 17 i 17 cali
  • aluminiowe felgi z aluminiowymi ramionami. Diamentowo obrabiane aluminiowe piasty
  • Duża tarcze hamulcowe: 300mm przód, 220mm tył.

Cena detaliczna brutto: 25 253 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1439 MM

DŁUGOŚĆ

2192 MM

SZEROKOŚĆ

820 MM

WYSOKOŚĆ

1185 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

886 MM

PRZEŚWIT

294 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

364 MM

WAGA NA SUCHO

108 KG PRZÓD:52,5 KG; TYŁ: 55,5 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

7,3 L

REZERWA

1,5 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

120 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

240 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

250 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM CBS

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

2,5×17

TYLNA FELGA

3,5×17

PRZEDNIA OPONA

110/80-17

TYLNA OPONA

130/70-17

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA

ŚREDNICA

52 MM

SKOK

58,6 MM

POJEMNOŚĆ

124,66CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,2:1

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 14V 250W

ŚWIECA

NGK CR9E

GAŹNIK

KEIHIN CVK 30

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE

Z. 14/56

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50 (820CC)

SPALANIE

2,1 L/100KM

EMISJA SPALIN

48 G/KM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl