Motard 2T 50

Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.
To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.

Wersja standardowa zawiera klasyczne, tradycyjne podzespoły które nadają skrupulatne zaprojektowane wykończenie. Konkurencyjny stosunek ceny do jakości połączono z bezkompromisową wydajnością.
Nawet jako motocykl na początek przygód z jednośladami jest on produkowany w dwóch wersjach kolorystycznych (czarny i czerwony), posiada mieszalnik paliwa z olejem jako standardowe wyposażenie, system jednego klucza (do zapłonu, blokady oraz korka wlewu paliwa) oraz uchwyty dla pasażera wkomponowane z tylną część obudowy pojazdu.

Cena detaliczna brutto: 14 650 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1390 MM

DŁUGOŚĆ

2000 MM

SZEROKOŚĆ

805 MM

WYSOKOŚĆ

1155 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

900 MM

PRZEŚWIT

315 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

365 MM

WAGA NA SUCHO

85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,0 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI  Ø 37 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

50 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

210 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

200 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

ALUMINIUM

TYLNA FELGA

ALUMINIUM

PRZEDNIA OPONA

100/80-17

TYLNA OPONA

130/70-17

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE

ŚREDNICA

40,3 MM

SKOK

39 MM

POJEMNOŚĆ

49,7CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12:1

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 12V 100W

ŚWIECA

NGK BR9 ES

SMAROWANIE SILNIKA

MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO

GAŹNIK

DELL’ORTO PHBN 16 HS

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z. 20/71

PRZEŁOŻENIE WTÓRNE

Z. 11/50

OLEJ SILNIKOWY

SAE 20W/30 (820CC)

SPALANIE L/100km

3,43

EMISJA SPALIN CO2

78 G/KM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl