Motard 2T 50 Track

Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.

To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.

 

RR 50 Motard Track
Ten najbardziej wyposażony model motocyklu o pojemności 50ccm czerpie inspiracje pod względem techniczym oraz estetycznym wprost z motocykli wyścigowych. Kluczowe cechy, które umieszczają go na szczycie kategorii to:

  • Precyzyjny odlew stopek.
  • Czarny wahacz
  • Regulowane lagi USD 41mm
  • 28,5mm kierownica bez-poprzeczkowa
  • Dyfuzor z powłoką niklową
  • Czerwony anodowany tłumik
  • Dozownik oleju
  • Jedno kluczowy system zabezpieczeń (zapłon, blokada, korek baku)
  • Uchwyty pasażera zespolone z tylną obudową
  • Podwójny kolor (czarny/biały)

Cena detaliczna brutto: 18 610 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1390 MM

DŁUGOŚĆ

2000 MM

SZEROKOŚĆ

805 MM

WYSOKOŚĆ

1155 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

900 MM

PRZEŚWIT

315 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

365 MM

WAGA NA SUCHO

85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,0 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

62,5 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

190 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

240 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

2,5×17

TYLNA FELGA

3,5×17

PRZEDNIA OPONA

100/80-17

TYLNA OPONA

130/70-17

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE

ŚREDNICA

40,3 MM

SKOK

39 MM

POJEMNOŚĆ

49,7CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12:1

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 12V 100W

ŚWIECA

NGK BR9 ES

SMAROWANIE SILNIKA

MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO

GAŹNIK

DELL’ORTO PHBN 16 HS

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z. 20/71

PRZEŁOŻENIE WTÓRNE

Z. 11/50

OLEJ SILNIKOWY

SAE 20W/30 (820CC)

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl