Motard 2T 50 Track
Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.
To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.
RR 50 Motard Track
Ten najbardziej wyposażony model motocyklu o pojemności 50ccm czerpie inspiracje pod względem techniczym oraz estetycznym wprost z motocykli wyścigowych. Kluczowe cechy, które umieszczają go na szczycie kategorii to:
- Precyzyjny odlew stopek.
- Czarny wahacz
- Regulowane lagi USD 41mm
- 28,5mm kierownica bez-poprzeczkowa
- Dyfuzor z powłoką niklową
- Czerwony anodowany tłumik
- Dozownik oleju
- Jedno kluczowy system zabezpieczeń (zapłon, blokada, korek baku)
- Uchwyty pasażera zespolone z tylną obudową
- Podwójny kolor (czarny/biały)
Cena detaliczna brutto: 18 610 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1390 MM |
DŁUGOŚĆ | 2000 MM |
SZEROKOŚĆ | 805 MM |
WYSOKOŚĆ | 1155 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 900 MM |
PRZEŚWIT | 315 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 365 MM |
WAGA NA SUCHO | 85 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,0 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62,5 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 190 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 240 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 2,5×17 |
TYLNA FELGA | 3,5×17 |
PRZEDNIA OPONA | 100/80-17 |
TYLNA OPONA | 130/70-17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V 100W |
ŚWIECA | NGK BR9 ES |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO |
GAŹNIK | DELL’ORTO PHBN 16 HS |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 20/71 |
PRZEŁOŻENIE WTÓRNE | Z. 11/50 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 (820CC) |