Motard RR 2T 50 MY 2021
Jeden z najlepiej sprzedających się w Europie, wraz z największą gamę kolorów i wyposażeń, motocykl na którym wychowały się całe pokolenia zawodników – teraz powraca z całkowicie odnowionym nadwoziem, silnikiem i stylem. Nowe RR 50 2021 w wersji Enduro i Motard posiadają nowe plastiki, silnik w wersji Euro 5 oraz styl zaprojektowany przez największą i najlepszą markę motocykli Enduro (potwierdzone 7 tytułami mistrza świata zdobytymi przez Holcombe oraz 5 zdobytymi przez Freemana). Mieszanka wyścigowego stylu i czystej rozrywki gotowa by spełnić marzenia każdego nastoletniego jeźdźcy.
Rynek
Sektor pięćdziesiątek rośnie w całej Europie dzięki nowym trendom oraz wyborom ludzi w czasach pandemii, gdy jazda samemu jest chętniej wybierana niż transport zbiorowy nawet wśród młodych ludzi. Często niesłusznie ignorowany rynek motocykli o pojemności 50 cm jest cennym punktem startowym dla przyszłych sportowców lub pasjonatów oraz kierowców samochodów, którzy chcą poszerzyć swoją świadomość drogową. Faktem jest, że kierowcy motocykli są bardziej uważni prowadząc samochód oraz mają lepszy czas reakcji i zachowanie na drogach. Dzieje się tak ponieważ motocykliści zazwyczaj trenują jazdę motocyklem już od najmłodszych lat i przyzwyczajają się do kierowania pojazdem za pomocą balansowania całym ciałem. Właśnie dlatego oferta motocykli o pojemności 50 cm jest nastawiona na mądrych na drodze jeźdźców, nastolatków, którzy teraz zaczynają dostosowywać swój gust do cech i osiągów motocykli. Starsza generacja motocykli skierowana tylko w stronę dzieci została zastąpiona prawdziwymi motocyklami dopracowanymi pod względem funkcjonalności i bezpieczeństwa. Prawdziwe motocykle – nawet jeśli poruszają się z niewielkimi prędkościami.
Beta zawsze wierzyła i inwestowała w ten segment i w tym roku podnosi poprzeczkę. 50 Enduro i Motard zostały kompletnie odnowione i zaprojektowane podążając za charakterystyką pozostałych motocykli Beta i celując w zapewnienie pewności i przyjemności jazdy, ostatecznie dopieszczając te cechy do maksimum.
RR 50 MOTARD
RR pokazuje swoje wyścigowe nastawienie na szosie gdzie każdy zakręt staje się czystą adrenaliną. Motocykle wyposażone w super lekkie 17 calowe czarne felgi (odlewane lub szprychowe zależnie od wersji) przenoszą iście wyścigowy styl bezpośrednio do miejskiej dżungli.
Wersje:
– RR Motard
Kolory: Czarny / Biały
– RR Motard Sport
Kolory: Czarny / Biały
– RR Motard Track
Kolory: Czarny / Biały
GŁÓWNE CECHY
Silnik
- 2-suwowy, jedno-cylindrowy, posiada 6 biegów i jest chłodzony cieczą. Wszystkie wersje posiadają dozownik oleju.
- Nowa skrzynia biegów wraz z nowymi kutymi widelcami dla bardziej precyzyjnego wysprzęglania i responsywnej oraz satysfakcjonującej jazdy.
- Nowy system oczyszczania gazów zgodny z normą Euro 5.
- Nowa obudowa filtra powietrza. Integralna część stylu pojazdu. Zaprojektowana by zmniejszyć hałas podążając za obecnymi normami. Bardziej praktyczna dzięki systemowi quick-release ułatwiającemu serwisowanie/zmianę filtra powietrza dokładnie tak jak w motocyklach wyścigowych.
Nadwozie
- Nowa rama z odnowioną geometrią dla lepszego prowadzenia i poprawionej sterowności.
- Nowy styl: czysto wyścigowy, inspirowany dużymi modelami 2T/4T. Wszystko zostało zaprojektowane od nowa: bak, plastiki (owiewka lampy, błotniki, panele boczne) i siedzenie.
- Tylny stelaż wykonany z technicznego polimeru, perfekcyjnie integrujący instalację elektryczną, obudowę filtra powietrza i stalowe uchwyty. Organiczny i nowoczesny styl nastawiony do najmłodszych jeźdźców.
- Dłuższy wahacz poprawia stabilność jazdy i zapewnia poprawioną trakcję.
- Tylny amortyzator z zmienioną średnicą w modelach Enduro.
- Nowy wydech: kompaktowy, wyścigowy – warty prawdziwego motocykla.
- Nowy system jedno-kluczykowy. Ten sam kluczyk do blokady/zapłonu, zbiornika i siedzenia.
- Nowa tylna lampa LED dla zwiększonej widoczności.
- Hamulce: przód 260mm i tył 220mm
- Nowy bak 6.5L
- Nowy odlew stopek z dokładnością w skali mikro zapewniający niespotykaną kontrolę nad jazdą.
- Zachwycające grafiki: unikatowy styl, którego nie da się przeoczyć.


Cena detaliczna brutto: 19 528 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1410 MM |
DŁUGOŚĆ | 2030 MM |
SZEROKOŚĆ | 790 MM |
WYSOKOŚĆ | 1155 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 885 MM |
PRZEŚWIT | 280 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 355 MM |
WAGA NA SUCHO | 85 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 50 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 210 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 200 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 |
TYLNA FELGA | 18 X 1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 100/80 – 17 |
TYLNA OPONA | 130/70 – 17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ALTERNATOR | ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
SMAROWANIE | DOZOWNIK OLEJU |
ZASILANIE PALIWEM | GAŹNIK |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 |
SPALANIE | 2,41 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 57 G/KM CO2 |