Motard RR 2T 50 Sport
Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i teraz jest gotowa ujawnić nowy restyling dla całej gamy 50cc, Enduro i Motard.
Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc z 2023 roku. Styl ten jest bardzo ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla, o atrakcyjnym wyglądzie, ale jednocześnie prostym i eleganckim, który można dostosować zarówno do dojazdów do szkoły, jak i do pierwszego toru wyścigowego.
Nowe RR 50 2023 są gotowe na pędzenie od wiejskich terenów do miasta, spełniając każdą potrzebę, dzięki szerokiej gamie dostępnych modeli.
RR 50 MOTARD
RR pokazuje swoje wyścigowe nastawienie na ulicy, gdzie każdy zakręt staje się czystą adrenalina. Wyposażony w dodatkowo lekkie 17-calowe czarne obręcze (aluminiowe lub iskrowe w zależności od wersji), chwali się prawdziwie motardowym wyglądem dla miejskiej dżungli.
Wersje:
RR Motard – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Sport – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Track – Kolor: Czarny / Niebieski
GŁÓWNE CECHY
SILNIK
Silnik jednocylindrowy 2-suwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).
Nowa zmiana biegów z nowymi widelcami kute na większą precyzję sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywny i satysfakcjonujący styl jazdy.
Nowy system odzysku par paliwa zgodnie z przepisami Euro 5.
Nowa skrzynka filtracyjna. Integralna część projektu pojazdu, została opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczna dzięki systemowi szybkiego zwolnienia dla łatwiejszego utrzymania – tak jak w motocyklach wyścigowych.
SZKIELET
Nowy szkielet z zrewidowaną geometrią, dla lepszego prowadzenia i poprawionej zwinności.
Nowy design: czysty styl wyścigowy zainspirowany większymi modelami RR 2T/4T.
Wszystko jest zupełnie nowe: projekt zbiornika, elementy plastikowe (maska, przewoźnik, boczne panele) i siodło.
Tylny podrama w technicznym polimerze, który doskonale integruje komponenty elektryczne, skrzynkę filtracyjną i stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design przeznaczony dla dorosłych.
Dłuższy wahacz dla zwiększonej stabilności jazdy i lepszego trzymania się podłoża.
Amortyzatory sprawdzone pod względem skoku w wersjach Enduro
Nowy układ wydechowy: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.
Nowy system jednokładowy. Tylko jeden klucz do blokady kierownicy / zapłonu, zbiornika i siodła. Więcej wygody i bezpieczeństwa
Nowa tylna lampka LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.
Hamulce: przednie Ø 260 mm, tylne Ø 220 mm
Nowy zbiornik o pojemności 6,5 l.
Nowe stopniowane podnóżki, dla niespotykanego dotąd sterowania jazdą.
Zachwycające grafiki naklejek: unikalny styl, który nie umknie uwadze.
RÓŻNICE W PORÓWNANIU Z WERSJĄ STANDARDOWĄ
Widelec o średnicy 40 mm.
Czerwona rama.
Zacisk przedniego hamulca z dwoma tłokami.
Aluminiowa tarcza zębata.
Cena detaliczna brutto: 18 096 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1417 MM |
DŁUGOŚĆ | 2035 MM |
SZEROKOŚĆ | 790 MM |
WYSOKOŚĆ | 1155 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 885 MM |
PRZEŚWIT | 290 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 355 MM |
WAGA NA SUCHO | 85 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 40 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 50 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 245 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 200 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 17 X 2.75 |
TYLNA FELGA | 17 X 3.50 |
PRZEDNIA OPONA | 100/80 – 17 |
TYLNA OPONA | 130/70 – 17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ALTERNATOR | ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
SMAROWANIE | MIESZANIE MECHANICZNĄ POMPĄ |
ZASILANIE PALIWEM | GAŹNIK |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 |
SPALANIE | 2,41 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 57 G/KM CO2 |