Motard RR 2T 50 Sport

Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i teraz jest gotowa ujawnić nowy restyling dla całej gamy 50cc, Enduro i Motard.

Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc z 2023 roku. Styl ten jest bardzo ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla, o atrakcyjnym wyglądzie, ale jednocześnie prostym i eleganckim, który można dostosować zarówno do dojazdów do szkoły, jak i do pierwszego toru wyścigowego.

Nowe RR 50 2023 są gotowe na pędzenie od wiejskich terenów do miasta, spełniając każdą potrzebę, dzięki szerokiej gamie dostępnych modeli.

RR 50 MOTARD
RR pokazuje swoje wyścigowe nastawienie na ulicy, gdzie każdy zakręt staje się czystą adrenalina. Wyposażony w dodatkowo lekkie 17-calowe czarne obręcze (aluminiowe lub iskrowe w zależności od wersji), chwali się prawdziwie motardowym wyglądem dla miejskiej dżungli.

Wersje:
RR Motard – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Sport – Kolory: Czarny / Biały
RR Motard Track – Kolor: Czarny / Niebieski

GŁÓWNE CECHY

SILNIK

Silnik jednocylindrowy 2-suwowy, 6-biegowy, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (z wyjątkiem wersji RR 50 Racing).

Nowa zmiana biegów z nowymi widelcami kute na większą precyzję sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywny i satysfakcjonujący styl jazdy.

Nowy system odzysku par paliwa zgodnie z przepisami Euro 5.

Nowa skrzynka filtracyjna. Integralna część projektu pojazdu, została opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczna dzięki systemowi szybkiego zwolnienia dla łatwiejszego utrzymania – tak jak w motocyklach wyścigowych.


SZKIELET

Nowy szkielet z zrewidowaną geometrią, dla lepszego prowadzenia i poprawionej zwinności.

Nowy design: czysty styl wyścigowy zainspirowany większymi modelami RR 2T/4T.

Wszystko jest zupełnie nowe: projekt zbiornika, elementy plastikowe (maska, przewoźnik, boczne panele) i siodło.

Tylny podrama w technicznym polimerze, który doskonale integruje komponenty elektryczne, skrzynkę filtracyjną i stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design przeznaczony dla dorosłych.

Dłuższy wahacz dla zwiększonej stabilności jazdy i lepszego trzymania się podłoża.

Amortyzatory sprawdzone pod względem skoku w wersjach Enduro

Nowy układ wydechowy: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.

Nowy system jednokładowy. Tylko jeden klucz do blokady kierownicy / zapłonu, zbiornika i siodła. Więcej wygody i bezpieczeństwa

Nowa tylna lampka LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.

Hamulce: przednie Ø 260 mm, tylne Ø 220 mm

Nowy zbiornik o pojemności 6,5 l.

Nowe stopniowane podnóżki, dla niespotykanego dotąd sterowania jazdą.

Zachwycające grafiki naklejek: unikalny styl, który nie umknie uwadze.

RÓŻNICE W PORÓWNANIU Z WERSJĄ STANDARDOWĄ

Widelec o średnicy 40 mm.

Czerwona rama.

Zacisk przedniego hamulca z dwoma tłokami.

Aluminiowa tarcza zębata.

 

Cena detaliczna brutto: 18 096 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1417 MM

DŁUGOŚĆ

2035 MM

SZEROKOŚĆ

790 MM

WYSOKOŚĆ

1155 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

885 MM

PRZEŚWIT

290 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

355 MM

WAGA NA SUCHO

85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 40 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

50 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

245 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

200 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

17 X 2.75

TYLNA FELGA

17 X 3.50

PRZEDNIA OPONA

100/80 – 17

TYLNA OPONA

130/70 – 17

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

40,3 MM

SKOK

39 MM

POJEMNOŚĆ

49,7 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12:1

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ALTERNATOR

ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W

ŚWIECA

NGK BR9ES

SMAROWANIE

MIESZANIE MECHANICZNĄ POMPĄ

ZASILANIE PALIWEM

GAŹNIK

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.20/71

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 20W/30

SPALANIE

2,41 L/100KM

EMISJA SPALIN

57 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl