Trial Evo 2T 80 Senior MY24

Beta prezentuje nowe EVO MY 2022.

Betamotor kontynuuje udoskonalanie swojej gamy Trial, wprowadzając ulepszenia tegorocznego modelu mające wpływ przede wszystkim na styl i zawieszenie motocykla.

EVO otrzymał już szereg poważnych aktualizacji silnika, ramy i zawieszenia przez cały okres jego eksploatacji. Ten motocykl nadal odnosi sukcesy w zawodach trial, gdzie stanowi idealną bazę dla spersonalizowanych ustawień zawodników tegorocznego oficjalnego zespołu Beta – Matteo Grattaroli, Benoita Bincaza, Lorenzo Gandoli, Aniola Gelaberta i Sondre Hagi. Dlatego w wersji MY 2022 Beta postanowiła skupić się na szczegółach, wychodząc naprzeciw potrzebom stale rosnącej bazy użytkowników i podkreślając charakterystyczną funkcjonalność i niezawodność swoich modeli. Doświadczenie Bety zdobyte w zawodach trial przyczynia się bezpośrednio do rozwoju jej produktów dla użytkownika końcowego, o czym świadczą wyniki uzyskane przez gamę w mistrzostwach krajowych i międzynarodowych.

Gama EVO jest jedną z najszerszych w tej klasie i nadal oferuje łącznie 6 różnych modeli stworzonych w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich motocyklistów, z których każdy ma swoją unikalną osobowość.

Evo 80 2T Senior
Evo 80 to idealny motocykl dla początkujących w sporcie. Wersja Junior to zdecydowanie najłatwiejszy w użyciu pojazd dla młodych jeźdźców, którzy po raz pierwszy zasiadają na motocykl trialowy z silnikiem spalinowym. Z drugiej strony wersja Senior jest pośrednim krokiem między mniejszym motocyklem a większym modelem 125, dzieląc ten sam rozmiar kół z tym ostatnim przy czym zachowując intuicyjną sterowność silnika 80 cm3.

Wizualnie dokonano większych zmian w grafice motocykla, a wiele detali – takich jak kierownica – zmieniło kolor, aby uzyskać bardziej nowoczesny i agresywny wygląd.

Skrzynka filtra powietrza jest teraz czerwona. Funkcjonalnie filtr jest taki sam jak wcześniej, czyli dedykowany filtr piankowy TwinAir. Filtr jest dostępny od góry przez małą pokrywę lub po zdjęciu tylnego błotnika w kilku prostych krokach.

Również rama jest teraz pomalowana na charakterystyczny czerwony kolor Beta, aby podkreślić piękno hydroformowanej konstrukcji aluminiowej – charakterystyczną cechę EVO.

Zawieszenie zostało zaktualizowane o zmienione ustawienia widelca, aby zoptymalizować krzywą tłumienia zarówno w stanie w pełni ściśniętym, jak i w pełni rozciągniętym. Udało się to osiągnąć poprzez modyfikację zarówno mechanicznych ustawień zawieszenia, jak i objętości oleju zawartego w kartridżach – przy różnych ilościach stosowanych po prawej i lewej stronie widelca. Oznacza to, że EVO jest wyposażony w asymetryczny widelec, w którym kartridże po lewej i prawej stronie różnią się zarówno funkcjonalnie, jak i objętością wewnętrzną. Lewa strona ma regulowaną długość sprężyny, by móc ustawiać wysokość jazdy, podczas gdy funkcje hydrauliczne widelca można regulować na prawej ladze, tak by dostosowywać zachowanie tłumienia i reakcję przedniego zawieszenia. Dzięki zastosowaniu różnych objętości oleju, skalibrowanych specjalnie dla lewej i prawej strony, poprawiono zarówno progresywność widelca, jak i precyzję przekazywania odczuć z jazdy.

Zachowano natomiast funkcje przełącznika wyboru mapy. EVO oferuje wybór dwóch różnych map silnika wybieranych przez kierowcę za pomocą przycisku praktycznie umieszczonego na pokrywie zbiornika. To umiejscowienie sprawia, że przycisk jest łatwo dostępny, a jednocześnie zapewnia ochronę przed uderzeniami i niezamierzonym użyciem, a wskaźnik LED pozwala kierowcy natychmiast zidentyfikować, która mapa jest aktualnie używana.

Cena detaliczna brutto: 21 580 zł

Cena ma charakter informacyjny

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STALOWA

ROZSTAW OSI

1230 MM

DŁUGOŚĆ

1925 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1127 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

678 MM

PRZEŚWIT

325 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

375 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,5 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR POJEDYNCZY Z REGULOWANYM NAPIĘCIEM WSTĘPNYM SPRĘŻYNY ORAZ TŁUMIENIEM

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

41 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

150 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø150 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18X1,85 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21

TYLNA OPONA

4,00 – 18 

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA48 MM
SKOK44 MM
POJEMNOŚĆ79,6 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA14,7:1
ZAPŁONHIDRIA
ŚWIECACHAMPION RN3C
SMAROWANIEMIESZANKA 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)
GAŹNIKDELL’ORTO PHBG 21
WYPRZEDZENIE ZAPŁONUZMIENNE
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.20/77
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZEŁOŻENIE WTÓRNEZ. 11/60
OLEJ SILNIKOWYSAE 20W/30 (300CC)

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl