Trial Evo 4t 300 My21

Beta prezentuje nowe Evo My 2021.
Trzymając się wytyczonej ścieżki ciągłego rozwoju oraz coraz dokładniejszych regulacji, nowe modele Evo 2021 wprowadzają różnorodne modyfikacje ukierunkowane na zwiększenie wydajności oraz ułatwienie prowadzenia. Pomimo tego, że z powodu epidemii Covid-19 wszelkie zawody zostały odroczone na później to technicy Betamotor pracowali w pocie czoła pod dumnym przywództwem m.in. James’a Bincaz, Matteo Grattarola czy Luca Petrella.

Wersja czterosuwowa została wprowadzona z standardową pojemnością 300CC która jest perfekcyjna kombinacją wydajności i łatwości prowadzenia.

NADWOZIE

Nowe EVO my 2021 wygląda bardziej nowocześnie oraz agresywnie dzięki kompletnie odnowionemu wyglądowi.
Udoskonalenia techniczne wpłynęły w szczególności na ustawienie zawieszenia, zarówno w przednim widelcu, jak i w tylnym amortyzatorze. W przypadku widelca ulepszona kalibracja hydrauliczna zapewnia odpowiedniejsze podejście do pokonywania większych przeszkód, a także lepszą zdolność pokonywania małych nierówności. Zmieniono również hydraulikę amortyzatora, aby zagwarantować lepszy balans i redukcję bujania, szczególnie podczas napotykania szeregu małych nierówności.

SILNIK

We wszystkich wersjach 2- i 4-suwowych, w tym 300 SS, poprawiono gaźnik, zapewniając lepsze właściwości jezdne w każdych warunkach. Konsekwentnie poprawiono również mapę zapłonu, co skutkuje bardziej liniowymi i przewidywalnymi reakcjami silnika.

Cena detaliczna brutto: 40 800 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

HYGRAULICZNY AMORTYZATOR MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

60 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21

TYLNA OPONA

4.00 R 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

84 MM

SKOK

53,6 MM

POJEMNOŚĆ

297,3 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11:1

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY

ŚWIECA

NGK MR7BI-8

GAŹNIK

MIKUNI

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.18/63

SKRZYNIA BIEGÓW

5-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/50 (900CC)

SPALANIE

3,3 L/100KM

EMISJA SPALIN

77 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl